Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forumster!

+7
Lejow
Eva
Caroow
Mamsie
Lotus
VeryCherry
mzcharlotte
11 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vraag het de forumster! - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forumster!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 9:38

freakielief schreef:Ik zou wel willen weten hoe het verhaal van Phnaidra verder is gegaan. We hebben volgens mij niets meer van haar gehoord sinds de meeting die ze gemist heeft.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 10:43

zegmaar_ schreef:Jij eerst Tea (nou ja, of niet helemaal). Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het met je gaat. Na je laatste eigen topic op het andere forum, zie ik nu weer een lichtpuntje in je onderschrift? Ik hoop dat ik dat zo mag zeggen, ik duim nog steeds (ook al reageerde ik op het andere forum bijna niet op je verhaal).

Ja klopt, omdat ik weer werk heb, me geestelijk beter voel etc gaan we weer verder voor n kindje! We zijn nooit gestopt met proberen, maar nu zijn we weer echt qua medicatie bezig smile

Hoe gaat het met jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 10:43

Mama_van2 schreef:
freakielief schreef:Ik zou wel willen weten hoe het verhaal van Phnaidra verder is gegaan. We hebben volgens mij niets meer van haar gehoord sinds de meeting die ze gemist heeft.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Dat heb ik ook gevolgd dus ben ik ook benieuwd naar!!

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 20 nov 2010 - 11:05

Mama_van2 (schrijf ik het zo goed?)

Ik moest echt stoppen met het lezen in het dagboek op jullie site anders zou ik hier nu huilend achter de computer zitten. Heel veel sterkte.

Je hebt wel twee mooie kinderen! Leuke fotos!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Eva za 20 nov 2010 - 11:18

Tea-Leaf schreef:Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen? Embarassed

Want niet iedereen kent elkaar even goed!

Deal

Ik ben Eva, nog geen 30, vaste baan en een redelijk gesetteld leven. Maar ik ben op het punt belandt dat ik me afvraag wat ik wil en blijkbaar zit ik dus in een quarterlifecrisis. Wat ik daarmee moet?:P

Verder sinds kort single en ik vind het heel leuk om andermans date-ervaringen te lezen zodat ik de moed kan zoeken om zelf weer te gaan daten.
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 11:53

Caroow schreef:Mama_van2 (schrijf ik het zo goed?)

Ik moest echt stoppen met het lezen in het dagboek op jullie site anders zou ik hier nu huilend achter de computer zitten. Heel veel sterkte.

Ah wat lief van je !

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 12:23

Auxo schreef:
Megara schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de katjes van Marin en Minella.

+1.

Met Mitzi gaat het heel goed!
Ze is een echte knuffelkont en zit het liefst de hele avond op schoot. Daar heb ik niet altijd zin in, want ik wil ook wel eens laptoppen en dan miauwt ze wel even chagrijnig. Maar verder gaat het heel goed. Elke nacht slaapt ze bij me, ze komt me 's avonds een nachtkusje brengen terwijl ik lees (ze geeft me altijd kusjes op m'n voorhoofd) en 's nachts ligt ze naast me of aan m'n voeteneind. 's Ochtends als de wekker gaat komt ze weer even bij me knuffelen. Helaas in 't weekend speelt ze zelf voor wekker ;-)

Purk, wat betreft je vraag over m'n baan, daar wil ik even niet al te veel over vertellen. Het gaat. Afgelopen week ging goed. Laat ik het daar maar even op houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:50

Purkie, nee kan nog niet zwanger zijn Very Happy Dinsdag heb ik de ivf punctie en 4/5 dagen later wordt er iets terug geplaatst als er iets terug te plaatsen valt. En vanaf dan kan ik tellen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 21 nov 2010 - 2:21

Mama_van2 schreef:

Ah wat lief van je !

Ik heb het ook gelezen, de rillingen lopen hier over mijn rug. Ik wist dat er dingen aan de hand waren met M.ara, maar dat het zo heftig was heb ik nooit beseft..
Fijn dat het eten nu wel goed gaat, jammer weer van de medicijnen Sad Is ze nog wel aanvalsvrij?
Veel sterkte!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:36

Lejow schreef:
Mama_van2 schreef:

Ah wat lief van je !

Ik heb het ook gelezen, de rillingen lopen hier over mijn rug. Ik wist dat er dingen aan de hand waren met M.ara, maar dat het zo heftig was heb ik nooit beseft..
Fijn dat het eten nu wel goed gaat, jammer weer van de medicijnen Sad Is ze nog wel aanvalsvrij?
Veel sterkte!!!
Ik heb het net ook gelezen. Ook met tranen in mijn ogen. Wat heftig en vreselijk moeilijk moet het zijn om te zien dat je meisje dit allemaal door moet maken. Complimenten ook voor hoe jullie steeds weer laten zien dat Senna ook nog bestaat. Echt heel knap. Ik wens jullie heel veel sterkte en alle goeds toe.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:29

Purk, ik ben bezig met afstuderen en heb wat gesprekken gehad op eventuele vervolgopleidingen en over eventueel verkorten.

Ik heb niet echt een vraag maar wil meer gewoon kwijt dat ik Trisha een leuke aanwinst vind voor het forum. En dan niet alleen dit forum maar ook het officiele yes-forum. Ze is er al weer een tijdje, maar wilde het toch nog even kwijt. leuk dat je er bij bent Trisha...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:38

Heeft Trishaa zich hier ook aangemeld eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 21 nov 2010 - 6:23

Storm schreef:Heeft Trishaa zich hier ook aangemeld eigenlijk?
Ze zei op het andere forum dat ze zich alvast had aangemeld maar nog niet zeker wist of ze ook effectief zou posten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Lotus zo 21 nov 2010 - 7:05

Ik neem aan dat je ACTIEF bedoelt. Wink
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:45

Marin schreef:
Met Mitzi gaat het heel goed!
Ze is een echte knuffelkont en zit het liefst de hele avond op schoot. Daar heb ik niet altijd zin in, want ik wil ook wel eens laptoppen en dan miauwt ze wel even chagrijnig. Maar verder gaat het heel goed. Elke nacht slaapt ze bij me, ze komt me 's avonds een nachtkusje brengen terwijl ik lees (ze geeft me altijd kusjes op m'n voorhoofd) en 's nachts ligt ze naast me of aan m'n voeteneind. 's Ochtends als de wekker gaat komt ze weer even bij me knuffelen. Helaas in 't weekend speelt ze zelf voor wekker ;-)

Aah wat lief! Very Happy
Mijn kat slaapt ook altijd bij mij. Als ik wat later naar bed ga dan normaal wordt ze ook een beetje onrustig en blijft ze beneden ronddwalen, dat is ze niet gewend, super schattig.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:24

Storm schreef:Heeft Trishaa zich hier ook aangemeld eigenlijk?
Ja ik ben hier! Sort of... Ik vind 't zwáár wennen dit forum en weet ook niet hoeveel ik hier aanwezig zal zijn eigenlijk... Maar da's meer mijn hele luiheid van een forum ontdekken en snappen en zoo...

@Smikkell: Wat lief!

Oh nou mijn eerste post hier... *iedereen juicht* En zoals jullie zien, doe ik helemaal mee met jullie nieuwe Pop-obsessie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 21 nov 2010 - 10:26

Trisha schreef:
Oh nou mijn eerste post hier... *iedereen juicht* En zoals jullie zien, doe ik helemaal mee met jullie nieuwe Pop-obsessie Very Happy

Haha ! Laughing

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:32

Trisha schreef:Oh nou mijn eerste post hier... *iedereen juicht* En zoals jullie zien, doe ik helemaal mee met jullie nieuwe Pop-obsessie Very Happy
Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie zo 21 nov 2010 - 10:36

Tea-Leaf schreef:Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen? Embarassed

Zal ik ook? angel

Ik zal ook even meedoen. Al heb ik me wel een klein beetje voorgesteld in het voorsteltopic. Maar het is zo dat ik nu na 4 jaar weer in de schoolbanken zit en ook werk heb. Toen ik thuis zat was ik daarvoor gewoon niet in staat. Heb fibromyalgie en heb daarnaast last van chronische vermoeidheid heb een Wajong uitkering. Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd). Nu ben ik net klaar ermee. En sinds dien veranderd mijn leven in een sneltreinvaart! Soms vind ik dat wel moeilijk, maar daarnaast ook zeker heel fijn. Tis allemaal ontzettend wennen natuurlijk. Gelukkig zijn de school en mijn werkplek erg soepel, zodat ik kan kijken wat ik aankan. Want dat is nog wel een beetje uitvinden. Erg fijn!

Nou dat is wel zo'n beetje mijn levensverhaal in het kort. :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:38

Chocolate Cookie schreef: Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd).
Heb je er wat aan gehad? Ik ga als het goed is binnenkort starten. En heeft dat je leven zo verandert of is het zo verandert door je school/ werk?

Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 21 nov 2010 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:39

Trisha, je avatarkeus laat alweer zien dat je coowl bent. En ik moet zeggen dat ik het wennen aan het forum ook heel vervelend vond, maar een poppentopic verder en ik weet al niet meer beter. En er zitten zeker handige dingen aan dit forum.

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie zo 21 nov 2010 - 10:41

Beauty Addict schreef:
Chocolate Cookie schreef: Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd).
Heb je er wat aan gehad? Ik ga als het goed is binnenkort starten.

Ik heb er zeker wat aan gehad! Het was af en toe echt heel moeilijk. Ik heb wel eens een keer huilend thuis gezeten dat ik niet meer wilde. Maar dan uiteindelijk wist ik weer waarvoor ik het deed. En daar ging ik weer. Maar ik ben/was nog erg onzeker wat het bij mij deels ook heeft belemmerd. Want het lukt me wel, als ik het eenmaal doe. Dus ik ga nu nog naar een psycholoog om mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken.

Jij alvast heel veel succes!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:41

Chocolate Cookie schreef:

Zal ik ook? angel

Ik zal ook even meedoen. Al heb ik me wel een klein beetje voorgesteld in het voorsteltopic. Maar het is zo dat ik nu na 4 jaar weer in de schoolbanken zit en ook werk heb. Toen ik thuis zat was ik daarvoor gewoon niet in staat. Heb fibromyalgie en heb daarnaast last van chronische vermoeidheid heb een Wajong uitkering. Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd). Nu ben ik net klaar ermee. En sinds dien veranderd mijn leven in een sneltreinvaart! Soms vind ik dat wel moeilijk, maar daarnaast ook zeker heel fijn. Tis allemaal ontzettend wennen natuurlijk. Gelukkig zijn de school en mijn werkplek erg soepel, zodat ik kan kijken wat ik aankan. Want dat is nog wel een beetje uitvinden. Erg fijn!

Nou dat is wel zo'n beetje mijn levensverhaal in het kort. :P
CC, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhaal en naar het verloop. Misschien een PM? ik zit momenteel behoorlijk in het zelfde schuitje maar school, stage en werk helpen niet echt mee en ik heb zo het idee dat ik het op deze manier niet nog een maand volhoud.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:43

Chocolate Cookie schreef:
Beauty Addict schreef:
Heb je er wat aan gehad? Ik ga als het goed is binnenkort starten.

Ik heb er zeker wat aan gehad! Het was af en toe echt heel moeilijk. Ik heb wel eens een keer huilend thuis gezeten dat ik niet meer wilde. Maar dan uiteindelijk wist ik weer waarvoor ik het deed. En daar ging ik weer. Maar ik ben/was nog erg onzeker wat het bij mij deels ook heeft belemmerd. Want het lukt me wel, als ik het eenmaal doe. Dus ik ga nu nog naar een psycholoog om mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken.

Jij alvast heel veel succes!
Wat goed joh, fijn om te horen! Hoe lang duurde je revalidatie?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 10:45

June schreef:
Lejow schreef:
Mama_van2 schreef:

Ah wat lief van je !

Veel sterkte!!!
Ik heb het net ook gelezen. Ook met tranen in mijn ogen. Wat heftig en vreselijk moeilijk moet het zijn om te zien dat je meisje dit allemaal door moet maken. Complimenten ook voor hoe jullie steeds weer laten zien dat Senna ook nog bestaat. Echt heel knap. Ik wens jullie heel veel sterkte en alle goeds toe.

Wat een lieve reactie's op onze site, bedankt. Fijn om te horen dat andere mensen ook zien dat we het leven voor S.enna gewoon proberen door te laten gaan ondanks dat ons eigen leven wat stiller is gaan staan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: