Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat aan de leidsters geven op het kdv??

+10
Tania
moepie
SparklingEyes
JD
Jilke
Susan
Xanna
Joli86
Lejow
Annemie
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 7:30

Dat overtreffen is trouwens wel waar hoor Marietje, niet alleen voor de juffen/leidsters, maar ook voor de kinderen.
Soms komen der van die zakjes voorbij die helemaal volgestouwd zijn met snoep...

Laatst trakteerde een meisje een potlood met een gum eraan en daar was een kartonnen ster opgeplakt waardoor het een toverstafje was, op de ster zaten 3 tumtummetjes, dat vond ik een leuke traktatie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:32

Hazeltje schreef:Eens met Susan.
Waarom geven de juffen eigenlijk niks aan het kind dat jarig is???

Doen wij wel vanaf de peuters. Die mogen grabbelen bij ons Wink

EN ja ik viind het ook rare reacties van geen douchgels of chocolade of foto van kind. Ik vind het uberhaupt al lief als men wat voor de leidsters doet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:33

Lejow schreef:Ik waardeer alles wat ik krijg, vind het uberhaupt al leuk dat ik wat krijg, vat het niet verkeerd op.
Maar na 10 dozen merci kan het soms wel eens je neus uitkomen, en als ik dat allemaal zelf op moet eten ben ik binnen de kortste keren tonnetje rond.
En er worden hier naar tips gevraagd, daarom geef ik mijn mening, dat er ook nog zat andere dingen zijn dan chocola en douchegel.

En bij ons op school mogen de kids een klein kadootje uitzoeken uit de bak bij de concierge en krijgen ze van mij een gevouwen ballon, en dat vinden ze geweldig.

Daarom gaan wij op ons KDV langs alle groepen om aan die juffen ook te geven als er chocolade is bjiv. En daarna staat het op een algemene plek als er over is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 7:35

Bij ons ook, maja 300 leerlingen, die ook alle 300 een keer jarig zijn, reken maar uit haha...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Tania zo 12 jun 2011 - 7:35

Ik zou gewoon een muffin of een koek doen. Eerlijk gezegd zou ik het best raar als je de leidsters een cadeautje gaat geven omdat je kind jarig is :S Dat zou ik echt nooit zelf verzonnen hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 7:36

Overigens zeg ik nergens dat ik niet blij ben met chocola of douchegel, ik zeg alleen dat ik heel blij ben als er wat anders verzonnen wordt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  nisavi zo 12 jun 2011 - 7:36

Annemie schreef:Mijn zoontje word over 2 weken 1 jaar, ik heb al wel traktaties voor de kinderen op het kdv (inspiratie opgedaan via dit forum) , maar wat gaven jullie dan aan de leidsters?? Ik heb namelijk geen flauw idee wat ik moet geven.

Oohh wat erg, het was niet eens bij mij opgekomen iets speciaals voor de leidsters te maken of te geven Embarassed Mijn dochter is over anderhalve week jarig (wordt 1 jaar) en ik was vooral druk met bedenken wat ik voor de andere kindjes ga maken. Voor de leidsters zat ik hooguit te denken aan een cupcake/muffin ofzo.

Is het normaal dat de leidsters zoiets krijgen als ik genoemd zie worden?

Ik moet wel zeggen dat toen mijn dochter bij haar vorige kdv wegging (i.v.m. verhuizing) wij voor hun lekkere taarten hadden gehaald (hadden de andere kindjes natuurlijk niet gezien) en voor de kindjes een gezonde en leuke traktatie. Maar voor de verjaardag van mijn dochter over ruim een week had ik niet aan iets speciaals gedacht...

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:37

Lejow schreef:Bij ons ook, maja 300 leerlingen, die ook alle 300 een keer jarig zijn, reken maar uit haha...

Ach als je dan toch telkens 1 chocolaatje pakt valt het best mee. En niet iedereen heeft chocola bij :P :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:38

Nisavi> je moet gewoon doen wat jij wil hoor. Bij ons denken we echt niet van jeetje die heeft ook niks voor ons Very Happy Dus doen zoals jij het wil, Bij ons zijn we gauw tevreden hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 7:41

Theedoosje schreef:
Lejow schreef:Bij ons ook, maja 300 leerlingen, die ook alle 300 een keer jarig zijn, reken maar uit haha...

Ach als je dan toch telkens 1 chocolaatje pakt valt het best mee. En niet iedereen heeft chocola bij :P :P

Geloof me, het meeste dat voorbij komt is cake, koek en chocola
en nogmaals, ik ben geen onddank maar kreng ofzo, maar ze vroeg wat ze aan de leidsters zou kunnen geven, en ja die eerste ideeën waren wat absurd, maar een zakje cup a soup met soepstengel, een sinaasappel als spookje, een fruitspiesje of een theezakje met een koekje zijn toch hele normale ideeën!

En inderdaad Nisavi, als je niets hebt is dat ook niet erg, doe gewoon wat jij fijn vindt.
Ik vond een voorleesboekje voor op de groep ook wel een leuk idee, zo hebben niet alleen de leidsters er wat aan, maar de andere kindjes ook.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:44

Ja die andere ideeen zijn ook prima. smile En tja je hoeft ook niet alles te nemen wat ouders geven aan je he :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 8:09

Nee is true, al krijgen wij het vaak rechtstreeks uit de handen van de kindjes, en dan neem ik het wel aan, want als je nee zegt zijn ze enorm teleurgesteld.
Al eet ik het niet altijd op, maar dat weten zij niet haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 8:12

Precies Lejow zo gaat dat hier ook Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Printje zo 12 jun 2011 - 9:12

Lejow ik sluit me helemaal bij je aan hoor... al die merci... pff niet dat ik er niet blij mee ben maar er zijn idd zoveel alternatieven hahaha. Bij ons mogen ook alle kleuters + de kinderen uit de middenbouw die bij je in de klas gezeten hebbben langskomen als ze jarig zijn, dus dat zijn per schooljaar zeker zo'n 150 kinderen die mij met chocolade of iets dergelijks komen verblijden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 9:39

Haha die Merci is heeeel herkenbaar, die krijgen wij ook ontzettend vaal als clienten met ontslag naar huis gaan. De keren dat S.enna op school en op de peuterspeelzaal jarig was geweest heb ik bij de bakker kerstkransjes of schuikransjes gehaald, dat is het voordeel van in December jarig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 9:47

Printje schreef:Lejow ik sluit me helemaal bij je aan hoor... al die merci... pff niet dat ik er niet blij mee ben maar er zijn idd zoveel alternatieven hahaha. Bij ons mogen ook alle kleuters + de kinderen uit de middenbouw die bij je in de klas gezeten hebbben langskomen als ze jarig zijn, dus dat zijn per schooljaar zeker zo'n 150 kinderen die mij met chocolade of iets dergelijks komen verblijden.

Ah fjew, dacht al bijna dat het aan mij lag hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  PiP zo 12 jun 2011 - 10:53

Ik had deze voor de Leidsters:
*Hier stond een zelfgemaakte taart*
Niet quoten graag ivm de naam...


Laatst aangepast door PiP op ma 13 jun 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  SarahKey zo 12 jun 2011 - 18:37

Ik krijg als leidster geen kado'tjes als er een kind jarig is. Er zit meestal een pak koeken of doosje chocolade bij een kinder traktatie. Dat is dan voor mjn collega's en mij. Soms zit er niets bij, het is ook niet verplicht.

Ik zou zelf cupcakes maken en dat erbij doen, maar ik vind bakken en taarten/cupcakes maken gewoon erg leuk om te doen. Anders volstaat een pak koeken ook.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 18:58

Bij mijn kinderen op het kdv is de afspraak dat de ouders met verjaardagen niets doen, het kdv regelt dat allemaal als het kindje jarig is,

Alleen als een kindje weg gaat hebben ze soms een traktatie ( ook niet iedereen doet dat ) maar met verjaardagen hier word gewoon alles vanuit het kdv geregeld.

Vind het ergens ook maar raar als een kindje jarig is, dat je voor de leidsters dan een cadeautje gaat kopen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Jilke zo 12 jun 2011 - 20:43

Hazeltje schreef:Waarom geven de juffen eigenlijk niks aan het kind dat jarig is???

Bij ons krijgen ze wel een cadeautje. Varierend van als ze baby zijn een leuke rammelaar en een foto van het kindje bij ons gemaakt ingelijst tot als ze wat groter zijn een knutselsetje of een bal. Of een pakje klei, het varieerd.

Wat ik trouwens bedoelde met het kleine cadeautje. Dit vind ik vaak leuker als een kind weg gaat, ipv de doos chocolade. Net zo duur een klein leesboekje (want die dozen chocolade zijn vaak ook best duur geweest) en iets wat blijft herinneren aan het kind. Of wat we ook altijd erg leuk vinden, heel simpel maar gewoon een leuke foto om onze foto muur uit te breiden. We hebben een muur met foto's van de kinderen, die de ouders allemaal zelf meegegeven hebben. Dus daar hebben we niet om gevraagd, en ze ook niet zelf gemaakt. Maar dat is erg leuk altijd en kost ook haast niets.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 20:56

Pip woow hij is wel super!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:39

Met een verjaardag van kinderen krijgen wij altijd koek of chocola. Een cadeautje is meervoor het afscheid vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:43

f


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 8:50

Ik vraag altijd hoeveel kindjes er komen en dan maak ik een paar extra, twee of drie, voor als er toch eens meer kindjes zijn oid.

Voor de leidsters heb ik nog nooit iets aparts gedaan. Ben dat wel van plan als ze naar de basisschool gaan, maar niet voor een verjaardag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Susan ma 13 jun 2011 - 8:51

ivax schreef:

Dan nog een vraag. Hoeveel cadeautjes maken jullie? Voor de kindjes op die bewuste (verjaar)dag, of voor alle kindjes op dezelfde dagen als jouw kindje, of alle kindjes van die groep (dus ook op dagen dat jouw kindje niet komt)?

De kindjes die op andere dagen komen kent hij helemaal niet, dus daar maak ik ook niks voor. Ezra krijgt ook nooit een traktatie van een kind dat op een andere dag komt, volgens mij is dat niet echt de gewoonte. Als een kindje soms wel in dezelfde groep zit en op die dag toevallig niet dan is het gewoon pech, lijkt me. Het is ook niet het einde van de wereld als je een keer een traktatie misloopt, dat weet een kind zelf niet eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? - Pagina 2 Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum