Afscheidscadeau leidsters KDV
+2
Liadan
RiLiJu
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afscheidscadeau leidsters KDV
Mijn zoontje gaat volgende week voor het laatst naar het KDV. Naast de traktaties voor de kinderen wil ik ook iets kleins doen voor zijn leidsters.
Wat hebben jullie gedaan met het afscheid? En leidsters, wat vinden jullie leuk om te krijgen, is het gebruikelijk bij jullie om iets extra's te doen en wat wordt vaak gedaan?
Wat hebben jullie gedaan met het afscheid? En leidsters, wat vinden jullie leuk om te krijgen, is het gebruikelijk bij jullie om iets extra's te doen en wat wordt vaak gedaan?
Gast- Gast
Re: Afscheidscadeau leidsters KDV
Misschien is het leuk om iets voor de groep te geven aan de leidsters. Een leuk voorleesboek oid.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Dit vind ik het leukst om te krijgen als afscheidskadootje, hier hebben we nog heel lang iets aan.RiLiJu schreef:Misschien is het leuk om iets voor de groep te geven aan de leidsters. Een leuk voorleesboek oid.
Ook leuk was laatst een doorzichtige pot met kleine stroopwafeltjes erin en een kaartje eraan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk zelf in de k.inderopvang en je word soms overspoeld met chocolaatjes, douchegel, bekers met leuke teksten enz. Wat ik tot nu toe het leukste vond waren de groepscadeautjes (zoals boeken, spelletjes ed.) en een hele leuke gedecoreerde theedoos van een kindje. Gewoon zo'n simpele van de Xenos ofzo en dan helemaal lekker geverfde en beplakt met een leuke tekst en foto en gevuld met thee...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook voor een boek, een spelletje of een bijzonder stuk speelgoed gaan. Lauren.s is helemaal weg van hijskranen, en die staan nu al bijna 2 jaar rond het kdv, dus ik denk dat hij een speelgoedhijskraan ofzo aan de groep geeft als hij volgend jaar weggaat.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Je zou voorin het boek dan een soort afscheidsstukje kunnen schrijven met zijn naam en de datum erbij.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Op m'n werk hebben we eens een glazen pot laten beschilderen door de kindjes en gevuld met zelfgebakken koekjes. Dit was voor een juf die afscheid nam, maar kan andersom natuurlijk ook. Ze vond het in ieder geval erg leuk.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Kijk aan die dingen die jullie noemen had ik nog niet gedacht, ik kwam niet verder dan iets kleins voor de leidsters persoonlijks, maar iets voor de groep is natuurlijk ook leuk! Hij vindt koekjes bakken ook heel leuk, dus dat kan ik ook nog met hem doen, kan er dan evt een boek of iets bij geven nog.
Gast- Gast
Dan zou ik een mooie koektrommel kopen; je zoon de koekjes laten bakken voor erin, en een leuk leesboek erbij doen. (Wellicht het lievelingsboek van jouw zoon?)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Afscheidscadeau collega's
» leidsters praten buitenlands op kdv
» afscheidscadeau voor de zusters
» Wat aan de leidsters geven op het kdv??
» Traktatie voor leidsters
» leidsters praten buitenlands op kdv
» afscheidscadeau voor de zusters
» Wat aan de leidsters geven op het kdv??
» Traktatie voor leidsters
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: