Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat aan de leidsters geven op het kdv??

+10
Tania
moepie
SparklingEyes
JD
Jilke
Susan
Xanna
Joli86
Lejow
Annemie
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Annemie za 11 jun 2011 - 21:36

Mijn zoontje word over 2 weken 1 jaar, ik heb al wel traktaties voor de kinderen op het kdv (inspiratie opgedaan via dit forum) , maar wat gaven jullie dan aan de leidsters?? Ik heb namelijk geen flauw idee wat ik moet geven.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow za 11 jun 2011 - 21:39

Ik was altijd erg blij als ouders iets anders bedachten dan douchegel of chocola
Ik weet niet hoeveel leidsters er zijn, maar misschien kun je kleine pakketjes maken? Thee pakketje, koffie pakketje, of een leuk foto lijstje met een foto er in van je zoontje.
Een bon ergens voor, sieraden, een leuk tijdschrift.
Dat zijn altijd dingen die ik wel leuk vindt om te krijgen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 21:42

Oh, ik vind douchegel en chocola altijd wel leuk, het enige wat alleen wél mijn neus uit komt, zijn de doosjes merci Embarassed

Een theepakketje met een theeglas (Xenos) beschilderd met glasverf door je zoontje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Joli86 za 11 jun 2011 - 23:51

Chocolaatjes is inderdaad wel heel standaard!
Douchegel, tijdschrift ofzo vind ik dan wel weer erg leuk om te krijgen.
Heb wel eens een fles bacardi breezer gehad, dat vondt ik echt wel heel erg verassend en lekker!! angel

Maar een foto van een kindje... daar zit ik dan weer niet zo op te wachten.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:53

Ik vind dat best pittige (dure) traktaties hoor Lejow :P
Dat geven ze denk ik wel vaak aan de juffen, maar daar is er natuurlijk vaak maar 1 van!

Wij zijn vaak allang blij met een muffin, of een stukje appeltaart ofzo!
En vaak zat krijgen we ook niks, en dat is ook niet erg hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Xanna zo 12 jun 2011 - 0:13

Lejow schreef:Ik was altijd erg blij als ouders iets anders bedachten dan douchegel of chocola
Ik weet niet hoeveel leidsters er zijn, maar misschien kun je kleine pakketjes maken? Thee pakketje, koffie pakketje, of een leuk foto lijstje met een foto er in van je zoontje.
Een bon ergens voor, sieraden, een leuk tijdschrift.
Dat zijn altijd dingen die ik wel leuk vindt om te krijgen!

Maar is dit niet een beetje overdreven? Het kindje wordt 1 jaar en het gaat puur om een traktatie? Verwar je het niet met afscheid nemen van het kdv of een verjaardag van een leidster?

Ik vind een bon voor sieraden of een tijdschrift echt too much als het gaat om een verjaardagstraktatie voor de verjaardag van het kind zelf, niet eens van een leidster oid.

Koop een pak lekkere koeken of een mini appeltaartje, volgens mij gaat het tenslotte om het gebaar.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:16

x-justme-x schreef:
Maar een foto van een kindje... daar zit ik dan weer niet zo op te wachten.
Ik wel... niet in een lijstje om op te hangen of neer te zetten trouwens hoor, maar ik heb een plakboek waar ik alle foto's, en kaartjes met lieve (bedank)teksten die ik bij cadeautjes krijg, in plak. Ik noem 'm gekscherend altijd m'n feelgood-boek :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 0:17

Ja sorry hahahaha, wellicht gaat het meer die kant op :P

Wat ik ook erg leuk vond, was een zakje cup a soup met een soepstengel er aan!
Das denk meer in het budget :P

Ik vind chocola lekker hoor, en nu is het bij ons als juffen wel anders omdta de kinderen uit de andere klassen daar ook komen trakteren en dat zijn er nogal wat.. En als die allemaal chocola en weet ik het wat meenemen :P

Of misschien een mandarijn of sinaassappel op een leuke manier verpakt? Als spookje ofzo?
Fruitspiesjes?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:19

Voor een verjaardag neem ik trouwens heus wel genoegen met een koek ofzo. En soms vind ik het net zo leuk om met de traktaties voor de kids mee te snoepen Wink De cadeau's die Lejow (en ik ergens ook) aankaart, zijn idd meer voor een afscheid.

Veel kinderen op mijn groep nemen bij de eerste verjaardag niet echt wat mee voor de PM-ers. Laatst had ik trouwens nog wel een heerlijke taart, dat wel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:20

Lejow schreef:
Of misschien een mandarijn of sinaassappel op een leuke manier verpakt? Als spookje ofzo?
Fruitspiesjes?
Traktaties voor de kinderen had ze toch al?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:22

Wat ga je aan de kinderen trakteren dan, het zou eigenlijk helemaal niet in me op zijn gekomen om een aparte traktatie te maken voor de leidsters, kun je die niet hetzelfde doen, of krijgen de kinderen er een klein cadeautje bij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Susan zo 12 jun 2011 - 0:25

Je kindje wordt toch 1, dan hoef je de leidsters toch geen cadeau te geven? Je kunt hooguit een gebakje kopen als je het niet leuk vindt om ze dezelfde traktatie te geven als de kinderen, maar douchegel of een theepakketje vind ik wel wat overdreven, dat geef je eerder als zij jarig zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Annemie zo 12 jun 2011 - 0:37

Ik geef de kinderen een zandbakfiguurtje met een doosje rozijntjes en een nijntje koek.

@Susan. Ja ik weet ook niet of het gebruikelijk is om wat aan de leidsters te geven, vandaar dat ik hier ook vraag, maar meestal krijgen de leidsters dus wel wat..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Jilke zo 12 jun 2011 - 1:04

Meestal zit er bij de traktaties iets voor de leidsters bij. Een doos merci ofzo of chocolaatjes. Leuk om te krijgen, maar omdat ik op een groot kdv werk hebben we soms 3 dozen per week op de bar staan. Als je dan toch graag iets wilt doen, is een leuk voorleesboekje altijd leuk. Een boek uit de nijntje serie ofzo, voor 4 euro heb je dan een simpel boekje bij wijze.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:17

Ik krijg anders nooit wat met mijn verjaardag hoor van ouders, daar doen wij in principe ook niet aan, echte cadeaus aannemen.

Het is niet verplicht hoor, maar een lekker koekje ofzo (of als het fruitspiesjes zijn eet ik gewoon mee met de traktatie smile) is best lekker!
Vind die van Lejow ook heel leuk, cup a soup met een soepstengel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:29

Bij ons is het of niks of iets van chocolade. Maar nooit echt iets groots bij een 'gewone' verjaardag. Afscheid is natuurlijk wat anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  JD zo 12 jun 2011 - 5:29

Sowieso geeen merci,dat is zo standaard,en komt bij mij ook mn neus uit haha.
Een bon van douglas krijg ik wel eens als een kindje na 4jaar weg gaat,maar is way too much voor een verjaardagstraktatie.

Wij hadden altijd een papa die heeeerlijke chocoladetaart bakte als zn dochter jarig was,heerlijk!

Dus z2lf iets bakken,of iets lekkers van de bakker ofzo is altijd goed.
We hebben ook wel eens een moeder gehad die tussen de middag aankwam met ijs van de ijssalon om de hoek,gewoon een paar bekertjes met wat bolletjes erin,ook lekker.

Theeglas met een paar zakjes thee erin is ook altijd goed, of een plantje ofzo..

Ach,gewoon niet te gek maken,t grootste deel van de ouders neemt niks mee voor de leidsters als hun kindje jarig is,dus waarschijnlijk vinden ze het al leuk dat je aan ze denkt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  SparklingEyes zo 12 jun 2011 - 6:27

Xanna schreef:
Lejow schreef:Ik was altijd erg blij als ouders iets anders bedachten dan douchegel of chocola
Ik weet niet hoeveel leidsters er zijn, maar misschien kun je kleine pakketjes maken? Thee pakketje, koffie pakketje, of een leuk foto lijstje met een foto er in van je zoontje.
Een bon ergens voor, sieraden, een leuk tijdschrift.
Dat zijn altijd dingen die ik wel leuk vindt om te krijgen!

Maar is dit niet een beetje overdreven? Het kindje wordt 1 jaar en het gaat puur om een traktatie? Verwar je het niet met afscheid nemen van het kdv of een verjaardag van een leidster?

Ik vind een bon voor sieraden of een tijdschrift echt too much als het gaat om een verjaardagstraktatie voor de verjaardag van het kind zelf, niet eens van een leidster oid.

Koop een pak lekkere koeken of een mini appeltaartje, volgens mij gaat het tenslotte om het gebaar.

Dat ligt er ook een beetje aan waar je werkt .. Ik heb namelijk bij een dagverblijf gewerkt waar ik echt iedere keer een bon kreeg van één ouder (3 kindjes) als er één jarig was. En dan geen 5 euro maar rustig €15 per keer..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  moepie zo 12 jun 2011 - 6:40

Met een verjaardag ben ik al blij met een taartje van een kind hoor! Of een lekkere koek!! hmmm smile
Een cadeautje krijgen we af en toe als een kindje jarig is, eerder wanneer een kindje afscheid neemt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:41

Ik had voor de kinderen toen vlinders gemaakt met een bellenblaas en een doosje rozijntjes.
En voor de leidsters had ik voor allemaal 1 roos ingepakt met een reep Milka en een kaartje eraan gehangen met iets van: Ik vind het erg leuk dat ik bij jou mag spelen! Liefs, H.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Susan zo 12 jun 2011 - 6:46

Sorry hoor, maar ik vind sommige reacties wel een beetje verwend. Het gaat over de verjaardag van het kind en ik lees alsmaar 'ik ben al blij als het geen douchegel is', 'Merci is zo standaard', 'ik zit niet op de foto van een kind te wachten'. Het is toch al heel wat als er überhaupt een aparte traktatie voor de juffen is? Het kind is jarig, niet de juf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:51

Eens met Susan.
Waarom geven de juffen eigenlijk niks aan het kind dat jarig is???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  JD zo 12 jun 2011 - 6:53

Susan schreef:Sorry hoor, maar ik vind sommige reacties wel een beetje verwend. Het gaat over de verjaardag van het kind en ik lees alsmaar 'ik ben al blij als het geen douchegel is', 'Merci is zo standaard', 'ik zit niet op de foto van een kind te wachten'. Het is toch al heel wat als er überhaupt een aparte traktatie voor de juffen is? Het kind is jarig, niet de juf.

Dat ben ik helemaal met je eens hoor.zoals ik zelf schreef, een stuk taart of een lekkere koek is wat mij betreft genoeg.
Maar to vraagt om tips, dus dan zeg ik er eerlijk bij dat bij de meeste leidsters de doosjes merco vaak hu neus uitkomen, en probeer ik iets originelere dingen aan te dragen

Die roos vind ik trouwens ook erg leuk! Of misschien bij action of xenos een leuk waxinelichthoudertje ofzo?
Maar ik zou gewoon een taart meenemen ofzo..heb steeds meer het idee dat ouders elkaar proberen te overtreffen ofzo,soms krijg je bonnen met bedragen..absurd!

O en hazeltje,bij ons krijgt t jarige kind wel een cadeau van de leidsters hoor...oke,gekocht met geld van de organisatie..


Laatst aangepast door *Marietje* op zo 12 jun 2011 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Susan zo 12 jun 2011 - 6:56

Ik heb vorig jaar bij het zomerfeest eerlijk gezegd wel gewoon Merci gegeven. Er waren toen drie juffen, een stagiaire en de ambulant begeleidster van Ezra en iedereen moest ook nog iets te eten en/of drinken meenemen voor op het feest, ik vond het anders wel erg veel gedoe. Ik hoop maar dat zij het wat meer wisten te waarderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Lejow zo 12 jun 2011 - 7:28

Ik waardeer alles wat ik krijg, vind het uberhaupt al leuk dat ik wat krijg, vat het niet verkeerd op.
Maar na 10 dozen merci kan het soms wel eens je neus uitkomen, en als ik dat allemaal zelf op moet eten ben ik binnen de kortste keren tonnetje rond.
En er worden hier naar tips gevraagd, daarom geef ik mijn mening, dat er ook nog zat andere dingen zijn dan chocola en douchegel.

En bij ons op school mogen de kids een klein kadootje uitzoeken uit de bak bij de concierge en krijgen ze van mij een gevouwen ballon, en dat vinden ze geweldig.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de leidsters geven op het kdv?? Empty Re: Wat aan de leidsters geven op het kdv??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum