Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

3 plaatsers

Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Flower_L ma 25 jun 2012 - 8:31

L. gaat over een week naar de peutergroep afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV 1371890812

en nu wil ik samen met L. iets voor de leidsters maken.
Zat te denken aan een foto van L. met wat picassokrassen eromheen van hem. En aan binnenkant een kort verhaaltje, hoe hij het heeft ervaren op de groep en wat leuke dingen benoemen die zijn voorgevallen mbt die leidster.

Vind een foto met tekst beetje kaal, en wil er iets kleins bij doen / aan vastmaken. Maar.........wat? Iemand een leuk idee wellicht? Heb zoekfunctie gebruikt, maar daar niet iets kunnen vinden helaas.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty Re: afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 8:33

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV _mg_2691 Je hebt zoiets in het klein bij de Big bazar, die zijn erg leuk, kun je ergens aan vastmaken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty Re: afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Flower_L ma 25 jun 2012 - 8:36

die zijn wel leuk idd! om er gewoon aan vast te maken met een mooi lint.



Tnx, die ga ik zeker in achterhoofd houden!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty Re: afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 8:38

Er zit zelfs al een lint aan als je hem koopt smile Je hebt daar ook leuke beschermengeltjes aan een sleutelhanger, die zijn ook lief smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty Re: afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Aagje! ma 25 jun 2012 - 8:49

Ik heb samen met mijn dochter 3 bekers beschilderd, en een leuke tekst erop geschilderd! Heb bij de xenos een houten thee doos gekocht en die ook samen met haar beschilderd en beplakt met stickers, en hier lekkere thee in gedaan, zakje koekjes erbij en klaar!
Ze vonden het super leuk!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty Re: afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Wennes ma 25 jun 2012 - 18:53

B neemt deze week afscheid van het kdv. Hij heeft 1 vaste groep, maar groepen gaan ook weleens samen waardoor er meerdere leidsters voor hem zorgen. Dus ik heb een bosje rozen gekocht en deze zelf per stuk ingepakt in doorzichtig folie en hier een kaartje met tekst aan gedaan. Nog extra voor de leidsters van zijn eigen groep heb ik B een hele grote glazen pot laten verven en hier 4 zakken snoepjes in gedaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV Empty Re: afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum