Nachtcafé 2011
+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers
Pagina 17 van 34
Pagina 17 van 34 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 34
Re: Nachtcafé 2011
Nou, dat is flauw
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Maar dames, is mijn 2e naam goedgekeurd?
Haha, goede vriend zit hier op een ander forum te forummen. Wat doen we gezellig tegen elkaar.
Haha, goede vriend zit hier op een ander forum te forummen. Wat doen we gezellig tegen elkaar.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik weet niet wat je met uitkijk bedoeld, maar bedanktAngel Blue Eyes schreef:Gaan we elkaar complimentjes geven? Leah, Try en Sjaan zijn allemaal even mooi.
Leah heeft een bepaald mooi gezicht.
Try heeft een bepaald mooie uitkijk.
En Sjaan is mooi omdat ze zo'n lachebekje heeft.
Jij bent mooi omdat je zulk mooi haar hebt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ook vandaag_Leah_ schreef:Try schreef:En ik jou En laat ik nou ALTIJD gelijk hebben_Leah_ schreef:
Ik vind jou mooier
Met vandaag als uitzondering.
Try- Kletskop
Tullow schreef:Nou, dat is flauw
Weet ik, maar het is niet anders.
Leah, wat is je tweede naam?
Gast- Gast
Ja hoor, maar dan zou ik het voor me houden dat het je tweede naam is, anders is het idd erg persoonlijk.._Leah_ schreef:Maar dames, is mijn 2e naam goedgekeurd?
Try- Kletskop
Try schreef:Nee, ook vandaag_Leah_ schreef:Try schreef:En ik jou En laat ik nou ALTIJD gelijk hebben_Leah_ schreef:
Ik vind jou mooier
Niettes.
Laquisia- Prater
Jij let ook niet opAngel Blue Eyes schreef:Tullow schreef:Nou, dat is flauw
Try- Kletskop
Hebben jullie nog iets leuks gedaan, of gewoon nog zo laat op?
Tullow- Kletskop
Try schreef:Ja hoor, maar dan zou ik het voor me houden dat het je tweede naam is, anders is het idd erg persoonlijk.._Leah_ schreef:Maar dames, is mijn 2e naam goedgekeurd?
Dat lukt niet meer
Laquisia- Prater
pff, kan iiemand ervoor zorgen dat ik kan slapen?
Lig sinds half12 ongeveer in bed en moet er over een paar uurtjes uit om te werken, maar ik heb echt nog geen oog dicht gedaan.. Steeds als ik bijna sliep hoorde ik een mug (dankzij wie ik nu ook een very charming bult op m'n voorhoorfd heb) en nu ben ik gewoon wakker!
Bah, wordt weer lekker werken zo..
Lig sinds half12 ongeveer in bed en moet er over een paar uurtjes uit om te werken, maar ik heb echt nog geen oog dicht gedaan.. Steeds als ik bijna sliep hoorde ik een mug (dankzij wie ik nu ook een very charming bult op m'n voorhoorfd heb) en nu ben ik gewoon wakker!
Bah, wordt weer lekker werken zo..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Welles_Leah_ schreef:Try schreef:Nee, ook vandaag_Leah_ schreef:Try schreef:En ik jou En laat ik nou ALTIJD gelijk hebben_Leah_ schreef:
Ik vind jou mooier
Niettes.
>>>> . PUNT UIT . <<<<
Try- Kletskop
Try schreef:Ik weet niet wat je met uitkijk bedoeld, maar bedanktAngel Blue Eyes schreef:Gaan we elkaar complimentjes geven? Leah, Try en Sjaan zijn allemaal even mooi.
Leah heeft een bepaald mooi gezicht.
Try heeft een bepaald mooie uitkijk.
En Sjaan is mooi omdat ze zo'n lachebekje heeft.
Jij bent mooi omdat je zulk mooi haar hebt
Maar mijn kop is afgrijselijk. Nee, dan weet ik dat.
Zat zelf ook naar mijn opmerking te kijken en dacht, dat is hem niet helemaal. Je hebt gewoon een mooi gezicht, maar dat wordt versterkt door je plezierige uitstraling.
Gast- Gast
Thanx, you just made my dayAngel Blue Eyes schreef:En Sjaan is mooi omdat ze zo'n lachebekje heeft.
Leah, goedgekeurd!
Stylegirl en Try, als er een huidzenuw is geraakt, kan dat het dove gevoel veroorzaken en dat is inderdaad niet prettig. Het duurt lang voordat zoiets echt hersteld is, maar vaak komt het uiteindelijk wel goed! Ik heb 1,5 jaar geen gevoel gehad in een deel van mijn hand, maar nu is het weer bijna helemaal zoals het hoort te zijn. Alleen als ik op een bepaalde plek aanraak, voel ik dat op een andere plek, zó gek!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Try schreef:Jij let ook niet opAngel Blue Eyes schreef:Tullow schreef:Nou, dat is flauw
Gast- Gast
Arwyn, misschien als je even iets drinkt of leest? Lezen helpt bij me meestal wel. Al heb ik bijna nooit moeite om in slaap te komen. Wel vervelend, helemaal omdat je er over een paar uurtjes al weer uit moet..
Tullow- Kletskop
Ik ga trouwens ook maar eens naar bed, ben nog niet echt moe maar anders slaap ik een gat in de dag..
Word zo waarschijnlijk toch weer wakker gesmst door mijn vriend die me vanavond extra smsjes zou sturen :S Not, heb er 1tje van 'm gehad :S Maarja, hij smst waarschijnlijk voor het slapengaan nog wel.
Word zo waarschijnlijk toch weer wakker gesmst door mijn vriend die me vanavond extra smsjes zou sturen :S Not, heb er 1tje van 'm gehad :S Maarja, hij smst waarschijnlijk voor het slapengaan nog wel.
Try- Kletskop
ABE, jij bent trouwens gewoon een schatje, omdat ik zo met je kan lachen en kletsen En ik vind je krullenbos mooi! En je hebt lekkere pizza's binnen handbereik
Maar nu ga ik echt naar bed, anders is het zo niet eens meer nodig hahaha! Maandag kan ik ook al niet uitslapen want dan logeert mijn nichtje bij mij. Volgende week dinsdag ben ik op vakantie... dán mag het eindelijk...
Maar nu ga ik echt naar bed, anders is het zo niet eens meer nodig hahaha! Maandag kan ik ook al niet uitslapen want dan logeert mijn nichtje bij mij. Volgende week dinsdag ben ik op vakantie... dán mag het eindelijk...
Try schreef:Welles_Leah_ schreef:Try schreef:Nee, ook vandaag_Leah_ schreef:Try schreef:En ik jou En laat ik nou ALTIJD gelijk hebben_Leah_ schreef:
Ik vind jou mooier
Niettes.
>>>> . PUNT UIT . <<<<
Nietts, dubbele punt. En toen kwam er een olifantje met een hele lange snuit en die blies het verhaaltje uit.
Laquisia- Prater
Raar is dat he? Ik denk dat mijn dove plekje nu al bijna back to normal is Heb net nog even gevoeldSjaantje schreef:Thanx, you just made my dayAngel Blue Eyes schreef:En Sjaan is mooi omdat ze zo'n lachebekje heeft.
Leah, goedgekeurd!
Stylegirl en Try, als er een huidzenuw is geraakt, kan dat het dove gevoel veroorzaken en dat is inderdaad niet prettig. Het duurt lang voordat zoiets echt hersteld is, maar vaak komt het uiteindelijk wel goed! Ik heb 1,5 jaar geen gevoel gehad in een deel van mijn hand, maar nu is het weer bijna helemaal zoals het hoort te zijn. Alleen als ik op een bepaalde plek aanraak, voel ik dat op een andere plek, zó gek!
Try- Kletskop
Haha ik heb ook nog even gevoeld en mijn plekje voelt nog steeds gek. In die anderhalf jaar had ik trouwens geen gevoel in mijn pink en het meest gekke is dat ik in die periode ook geen vingerafdruk op mijn pink had Hij was gewoon hélemaal glad!!!Try schreef:Raar is dat he? Ik denk dat mijn dove plekje nu al bijna back to normal is Heb net nog even gevoeld
Tullow schreef:Arwyn, misschien als je even iets drinkt of leest? Lezen helpt bij me meestal wel. Al heb ik bijna nooit moeite om in slaap te komen. Wel vervelend, helemaal omdat je er over een paar uurtjes al weer uit moet..
Allebei al gedaan, maar helaas.
Vriend is de kroeg in, denk dat het weer zo'n nacht wordt dat ik net 5minuten slaap, hij thuis komt met meer lawaai dan de bedoeling was en ik dan gewoon weer wakker ben.
Morgen maar een middag dutje dan!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is wel echt heel raar.. Hoe zou dat dan werken? Interesting...Sjaantje schreef:Haha ik heb ook nog even gevoeld en mijn plekje voelt nog steeds gek. In die anderhalf jaar had ik trouwens geen gevoel in mijn pink en het meest gekke is dat ik in die periode ook geen vingerafdruk op mijn pink had Hij was gewoon hélemaal glad!!!Try schreef:Raar is dat he? Ik denk dat mijn dove plekje nu al bijna back to normal is Heb net nog even gevoeld
Try- Kletskop
Arwyn, heb je een radio op je slaapkamer? Ik zet ook weleens celtic muziek aan als ik niet kan slapen. Dan ben ik snel naar dromenland vertrokken.
Laquisia- Prater
Arwyn schreef:Tullow schreef:Arwyn, misschien als je even iets drinkt of leest? Lezen helpt bij me meestal wel. Al heb ik bijna nooit moeite om in slaap te komen. Wel vervelend, helemaal omdat je er over een paar uurtjes al weer uit moet..
Allebei al gedaan, maar helaas.
Vriend is de kroeg in, denk dat het weer zo'n nacht wordt dat ik net 5minuten slaap, hij thuis komt met meer lawaai dan de bedoeling was en ik dan gewoon weer wakker ben.
Morgen maar een middag dutje dan!
Dat zul je dan net zien inderdaad.. hmm misschien schaapjes tellen?
Tullow- Kletskop
Pagina 17 van 34 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 34
Pagina 17 van 34
Permissies van dit forum: