Nachtcafé 2011
+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers
Pagina 18 van 34
Pagina 18 van 34 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34
Re: Nachtcafé 2011
Dames, het is genoeg geweest voor vandaag. Het aantal posts dat ik vandaag heb geplaatst loopt de spuigaten uit.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ja ze raken snel een zenuw of zo wanneer ze gaan opereren, weet de exacte naam niet meer! Daardoor komt dat dove gevoel dus. Maar het gevoel kan terug komen, maar dit hoeft ook niet.. Dus ik ben benieuwd, want ik vind het zo vervelend om het daar te scheren of wanneer de fysio of de arts eraan komt. Ik kan er wel tegen wanneer ik het zelf aanraak, maar dan is het zo raar dat ik wel iets voel, maar niet dat mijn hand daar dan op ligt of zo! En tegenwoordig kan ik wel over mijn ongeluk praten op deze manier, eerst barstte ik nog in huilen uit omdat ik het zo erg vond dat die jongen dit veroorzaakt heeft en het zijn fout is en dat ik ervoor "gestraft" werd, maar nu heb ik ook wel eens momenten dat ik roep dat ik wilde dat die jongen ook wat had, want hem heeft het waarschijnlijk alleen een punt op zijn rijbewijs gekost, terwijl ik straks geen minor bewegingsonderwijs kan volgen en dus mijn eigen klas geen gymlessen kan geven over 2 jaar en dat daarmee de kans voor mij op een baan kleiner wordt! En dat ik bepaalde dingen nooit meer mag doen, tenminste ze raden het af om hierna nog aan contactsporten te doen, omdat dit in mijn geval, de kans vergroot dat mijn knie weer uit de kom kan gaan doordat mijn onderbeen blijft staan en de rest van mijn lichaam een andere kant op draait.
@ Sjaan: wat gek dat je geen vingerafdruk meer had op je vinger zeg! Maar ik hoop inderdaad maar dat het gevoel ooit weer terug komt! Mijn littekens voelen trouwens ook apart aan!
Oke nu ga ik echt liggen! Slaap lekker iedereen
@ Sjaan: wat gek dat je geen vingerafdruk meer had op je vinger zeg! Maar ik hoop inderdaad maar dat het gevoel ooit weer terug komt! Mijn littekens voelen trouwens ook apart aan!
Oke nu ga ik echt liggen! Slaap lekker iedereen
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Dok had er ook geen verklaring voor...Try schreef:Dat is wel echt heel raar.. Hoe zou dat dan werken? Interesting...Sjaantje schreef:Haha ik heb ook nog even gevoeld en mijn plekje voelt nog steeds gek. In die anderhalf jaar had ik trouwens geen gevoel in mijn pink en het meest gekke is dat ik in die periode ook geen vingerafdruk op mijn pink had Hij was gewoon hélemaal glad!!!Try schreef:Raar is dat he? Ik denk dat mijn dove plekje nu al bijna back to normal is Heb net nog even gevoeld
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb trouwens een app op mijn telefoon, Deepsleep heet het. Dan kun je allerlei geluidjes afspelen zoals regen, onweer, krekels etc, daar kan ik altijd lekker van slapen
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Het gevoel is op zich grotendeels weer terug hoor, net zoals mijn vingerafdruk. Maar een bepaald plekje op mijn handrug blijft raar doen...Stylegirl schreef:@ Sjaan: wat gek dat je geen vingerafdruk meer had op je vinger zeg! Maar ik hoop inderdaad maar dat het gevoel ooit weer terug komt! Mijn littekens voelen trouwens ook apart aan!
Ik herken je gevoel over het ongeluk, zit zelf in een soortgelijke situatie. Heel vervelend gevoel is dat...
Slaap lekker!
Ooooh dat lijkt me relaxed!!Tullow schreef:Ik heb trouwens een app op mijn telefoon, Deepsleep heet het. Dan kun je allerlei geluidjes afspelen zoals regen, onweer, krekels etc, daar kan ik altijd lekker van slapen
Nieuwe naam is in aanvraag.
Laquisia- Prater
Tullow schreef:Ik heb trouwens een app op mijn telefoon, Deepsleep heet het. Dan kun je allerlei geluidjes afspelen zoals regen, onweer, krekels etc, daar kan ik altijd lekker van slapen
Dat zijn de geluiden die ik bedoel. Heel erg rustgevend.
Laquisia- Prater
Slaap lekker!
Ik drink mijn glas wijn nog even leeg en dan ga ik ook opzoek naar mijn bedje.
Ik drink mijn glas wijn nog even leeg en dan ga ik ook opzoek naar mijn bedje.
Tullow- Kletskop
Wij gaan naar boven. Allebei wel naar een andere slaapkamer hoor.
Slaap lekker allemaal! omdat jullie zo lief zijn.
Slaap lekker allemaal! omdat jullie zo lief zijn.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Tullow schreef:Ik heb trouwens een app op mijn telefoon, Deepsleep heet het. Dan kun je allerlei geluidjes afspelen zoals regen, onweer, krekels etc, daar kan ik altijd lekker van slapen
klinkt goed!
Helaas kan ik geen apps installeren, dus moet ik het nog maar even houden bij gefrustreerd wakker liggen denk ik!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:_Leah_ schreef:Tullow schreef:Ik heb trouwens een app op mijn telefoon, Deepsleep heet het. Dan kun je allerlei geluidjes afspelen zoals regen, onweer, krekels etc, daar kan ik altijd lekker van slapen
klinkt goed!
Helaas kan ik geen apps installeren, dus moet ik het nog maar even houden bij gefrustreerd wakker liggen denk ik!
Oh, helaas. Dan de regen en onweer er maar bij denken
Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen!
Tullow- Kletskop
Zusje schreef:Die app klinkt leuk maar slaat hij na een bepaalde tijd dan ook af?
Tis geen nacht meer, maar om even antwoord te geven op je vraag.. je kunt instellen hoe lang je wilt genieten van de regen etc. Er staat geloof ik 5 min, 15 min, 30 min. Ideaal
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Arwyn schreef:_Leah_ schreef:Tullow schreef:Ik heb trouwens een app op mijn telefoon, Deepsleep heet het. Dan kun je allerlei geluidjes afspelen zoals regen, onweer, krekels etc, daar kan ik altijd lekker van slapen
klinkt goed!
Oh, helaas. Dan de regen en onweer er maar bij denken
Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen!
Ik ben uiteindelijk rond 5uur in slaap gevallen en nu alweer een tijdje wakker..
Hebben vanavond nog een verjaardag en de komende dagen ook werken, dus dan maar even vroeg naar bed en eventueel een middagdutje vandaag, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Tullow schreef:Zusje schreef:Die app klinkt leuk maar slaat hij na een bepaalde tijd dan ook af?
Tis geen nacht meer, maar om even antwoord te geven op je vraag.. je kunt instellen hoe lang je wilt genieten van de regen etc. Er staat geloof ik 5 min, 15 min, 30 min. Ideaal
Thanx!
Gast- Gast
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze me in gaan leiden omdat ze spontaan niet meer komen...Smikkell schreef:Maar, PM, jij gaat het nog wel 4 weken en een dag volhouden hoor..
Gast- Gast
Ik vind dat echt zo'n briljante smiley. Als we moeten stemmen voor beste smiley kies ik die.
Gast- Gast
Pagina 18 van 34 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34
Pagina 18 van 34
Permissies van dit forum: