Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers

Pagina 16 van 34 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 16 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:30

Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:
Mijn vriend is idd heeeeeel knap angel Vooral zonder dat gekke zweethoofd Wink haha

Nee hoor, jullie zijn evenredig. Of beiden even knap of beiden heel erg knap. Jij mag de keuze maken. Very Happy
Ik vind hem heeeeeeel erg knap, en mezelf niet zo... Op die manier zijn we een knap stel want het heft elkaar op smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:31

Try schreef:
_Leah_ schreef: Zie je het litteken goed=
Ja, maar het is vooral gevoelig Sad

Dat is nog vervelender. Maar dat gaat over een tijdje over. Je hebt daar nu niets aan maar het is fijn om te weten dat het niet voor eeuwig duurt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Sjaantje za 11 jun 2011 - 13:32

_Leah_ schreef:Maar om nog even terug te komen op mijn 2e naam als nick. Mijn post kon je idd op 2 manieren oppakken. Maar ik bedoelde er mee dat ik dan wel heel erg herkenbaar ben en weer mijn echte naam als nick heb en dat dat wederom persoonlijk is.
Ja, ik las het dus op de andere manier Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 13:32

Sjaantje schreef:
ABE, ja sorry... Ik moet ook echt weg, om 9u rammelt de wekker weer laughcry

Muts! Hoe doe je het toch continu! laughcry

Gast
Gast

Bericht  Tiana za 11 jun 2011 - 13:32

Dankjewel ABE hug , ik ga nu maar eens een poging doen tot kunnen slapen! Hopelijk tot morgen smile als ik me beter voel. Is ook lastig met krukken, maar ik kan al kleine stukjes zonder (ook al mag het nog niet), maar als het zo niet anders kan, loop ik met de emmer richting de badkamer, zonder krukken.. Liever de wc halen en daarna even pijn aan mijn knie, dan helemaal onder zitten angel

@ Try: heb krukken omdat ik een nieuwe voorste kruisband in mijn knie heb gekregen! Vorig jaar januari aangereden, knie was uit de kom, 3 van de 4 kniebanden waren helemaal afgescheurd (alleen achterste kruisband zat er nog), nu eindelijk een operatie gekregen en ik hoop dat ik over een tijdje meer kan en niet meer door mijn knie heen zak!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:32

Sjaantje schreef:
Try, mooi stel zijn jullie! En je bent niet echt type rugby'ster nee...
Vervelend he, álles opnieuw installeren, álle wachtwoorden opnieuw invullen overal, álle programma's weer overal vandaan sprokkelen... Sad In de 20 maanden dat ik deze laptop nu heb, is dit geloof ik al de 5e keer Evil or Very Mad Waarvan twee keer bleek te liggen aan een programma dat ik had wat de hele boel in de war schopte. Echt vervelend!

ABE, ja sorry... Ik moet ook echt weg, om 9u rammelt de wekker weer laughcry
Wat vervelend zeg! Hopen dat het nu de laatste keer was! Wat ga je morgen doen dat je zo vroeg op moet staan? smile

Bedankt trouwens Embarassed

Ennuh Leah en Sjaan, ik hoor dus ook telkens als ik vertel hoe het is gebeurd "rugby? Jij?!?! :shock:"
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:32

Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:
Mijn vriend is idd heeeeeel knap angel Vooral zonder dat gekke zweethoofd Wink haha

Nee hoor, jullie zijn evenredig. Of beiden even knap of beiden heel erg knap. Jij mag de keuze maken. Very Happy
Ik vind hem heeeeeeel erg knap, en mezelf niet zo... Op die manier zijn we een knap stel want het
heft elkaar op smile

Doe niet zo gek, jij bent werkelijk prachtig.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:33

Sjaantje schreef:
_Leah_ schreef:Maar om nog even terug te komen op mijn 2e naam als nick. Mijn post kon je idd op 2 manieren oppakken. Maar ik bedoelde er mee dat ik dan wel heel erg herkenbaar ben en weer mijn echte naam als nick heb en dat dat wederom persoonlijk is.
Ja, ik las het dus op de andere manier Wink

Haha dat dacht ik al. Very Happy
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 13:33

Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

Ik vind hem heeeeeeel erg knap, en mezelf niet zo... Op die manier zijn we een knap stel want het heft elkaar op smile

Hahahaha! Jij jouw zin! Very Happy Maar jullie zijn sowieso mooi om samen te zien!

Stylegirl, slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:34

Stylegirl schreef:Dankjewel ABE hug , ik ga nu maar eens een poging doen tot kunnen slapen! Hopelijk tot morgen smile als ik me beter voel. Is ook lastig met krukken, maar ik kan al kleine stukjes zonder (ook al mag het nog niet), maar als het zo niet anders kan, loop ik met de emmer richting de badkamer, zonder krukken.. Liever de wc halen en daarna even pijn aan mijn knie, dan helemaal onder zitten angel

@ Try: heb krukken omdat ik een nieuwe voorste kruisband in mijn knie heb gekregen! Vorig jaar januari aangereden, knie was uit de kom, 3 van de 4 kniebanden waren helemaal afgescheurd (alleen achterste kruisband zat er nog), nu eindelijk een operatie gekregen en ik hoop dat ik over een tijdje meer kan en niet meer door mijn knie heen zak!

Dit is net het verhaal van een vriend van mijn vriend (lekker duidelijk), en die is donderdag aan zijn kruisbanden geopereerd, maar loopt ook al een meer dan een jaar met die problemen.. Wat fijn dat je die operatie hebt gehad, ik hoop dat je snel kunt revalideren en weer op de been bent! Voel je je nog zo misselijk van de morfine?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:34

Kleine Poll. 2e naam als nick nemen?

Ja
Nee
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Sjaantje za 11 jun 2011 - 13:35

Om 1130 ga ik de deur uit want we hebben vlakbij Apeldoorn een reünie van de wintersportvakantie Very Happy
Voor degenen die het (nog) niet wisten, ik ben afgelopen februari meegeweest met een georganiseerde ski-vakantie voor gehandicapte wintersporters. We waren met een man of 40 in totaal en het merendeel heeft zich aangemeld voor de reünie, gezellig!

Wat een hoop knietjes-pech-dames hier Sad

Leah, dat ligt eraan wat je 2e naam is Wink Dan weet ik pas of ik m mooi vind om te gebruiken :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:35

_Leah_ schreef:
Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

Ik vind hem heeeeeeel erg knap, en mezelf niet zo... Op die manier zijn we een knap stel want het
heft elkaar op smile

:$

Ik vind jou juist bloedmooi..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:35

/

Laatst aangepast door _Leah_ op za 11 jun 2011 - 13:44; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 13:36

Grrrr! Kwam ik er maar achter waar ik mijn folie en lintjes voor verjaardagcadeautjes had verstopt. Dan kon ik nu nog even het cadeautje voor stief afmaken. Ik heb alleen geen idee waar ik de folie heb en de lintjes. nerd

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:36

Try schreef:
_Leah_ schreef:
Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

heft elkaar op smile

Ik vind jou mooier Very Happy
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:36

Sjaantje schreef:Om 1130 ga ik de deur uit want we hebben vlakbij Apeldoorn een reünie van de wintersportvakantie Very Happy
Voor degenen die het (nog) niet wisten, ik ben afgelopen februari meegeweest met een georganiseerde ski-vakantie voor gehandicapte wintersporters. We waren met een man of 40 in totaal en het merendeel heeft zich aangemeld voor de reünie, gezellig!
Wat leuk! Very Happy Veel plezier!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:37

_Leah_ schreef:

En ik jou smile En laat ik nou ALTIJD gelijk hebben angel

Laatst aangepast door Try op za 11 jun 2011 - 13:37; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:37

Try schreef:
Sjaantje schreef:Om 1130 ga ik de deur uit want we hebben vlakbij Apeldoorn een reünie van de wintersportvakantie Very Happy
Wat leuk! Very Happy Veel plezier!

Cute. Have fun Sjaan.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Tiana za 11 jun 2011 - 13:37

Try, ik heb trouwens een hele grote, dove plek op een stuk van mijn knie en ook een stuk op mijn onderbeen. Dit was al zo bij de vorige kijkoperatie, maar nu is het een groter stuk geworden. Heb je ook last van een dove plek? Ik voel wel iets, maar het is zo naar als ik daar aangeraakt wordt of mijzelf daar aanraak.. Ik kan dat stukje huid ook echt niet scheren, brrr...

Nee, ben niet meer ziek van de operatie, is alweer 4 weken geleden nu, dus ik mag hopen dat dat allemaal mijn lichaam al uit is! En het komt waarschijnlijk door de ambulancemedewerkers dat de banden compleet afgescheurd zijn ipv ingescheurd, ze dachten namelijk aan een gebroken been, terwijl ze normaal het been meteen al terug plaatsen (je onderbeen zit dan niet meer in je knie als hij uit de kom is, ze hebben na een uur met 4 man aan mijn been staan trekken) maar ik vertel het een andere keer wel uitgebreider want dat is ook een minder fris verhaal en ik ben al zo misselijk.. Weet nog wel dat mijn tenen ineens de andere kant op stonden Wink..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 13:37

Try schreef:
_Leah_ schreef:

En ik jou smile En laat ik nou ALTIJD gelijk hebben angel [/quote]

Met vandaag als uitzondering. Very Happy
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 13:38

Gaan we elkaar complimentjes geven? Leah, Try en Sjaan zijn allemaal even mooi.

Leah heeft een bepaald mooi gezicht.
Try heeft een bepaald mooie uitkijk.
En Sjaan is mooi omdat ze zo'n lachebekje heeft. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Tullow za 11 jun 2011 - 13:39

Goedenacht!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 13:40

Tullow schreef:Goedenacht!

We gingen net allemaal slapen. :P

Gast
Gast

Bericht  Try za 11 jun 2011 - 13:40

Stylegirl schreef:Try, ik heb trouwens een hele grote, dove plek op een stuk van mijn knie en ook een stuk op mijn onderbeen. Dit was al zo bij de vorige kijkoperatie, maar nu is het een groter stuk geworden. Heb je ook last van een dove plek? Ik voel wel iets, maar het is zo naar als ik daar aangeraakt wordt of mijzelf daar aanraak.. Ik kan dat stukje huid ook echt niet scheren, brrr...

Nee, ben niet meer ziek van de operatie, is alweer 4 weken geleden nu, dus ik mag hopen dat dat allemaal mijn lichaam al uit is! En het komt waarschijnlijk door de ambulancemedewerkers dat de banden compleet afgescheurd zijn ipv ingescheurd, ze dachten namelijk aan een gebroken been, terwijl ze normaal het been meteen al terug plaatsen (je onderbeen zit dan niet meer in je knie als hij uit de kom is, ze hebben na een uur met 4 man aan mijn been staan trekken) maar ik vertel het een andere keer wel uitgebreider want dat is ook een minder fris verhaal en ik ben al zo misselijk.. Weet nog wel dat mijn tenen ineens de andere kant op stonden Wink..
Ja! Dat heb ik ook. En idd, scheren, brr! Dat voelt zo gek aan, maar ik heb wel het gevoel dat het terug aan het komen is bij mij. Het dove gevoel wordt steeds minder smile Die vriend had dat trouwens ook, dus daarom dacht ik dat het best normaal was, vooral bij dit soort operaties (zoals bij jou, zijn dove gevoel is best wel een groot gebied).

Dat andere stukje moet ik een beetje door lachen, ookal is het niet zo grappig voor jou maar je vertelt het leuk smile Wel klote zeg, dat zij het hebben verergerd. Slaap lekker! Ik hoop dat je misselijkheid snel over gaat!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud