Nachtcafé 2011
+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers
Pagina 15 van 34
Pagina 15 van 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Re: Nachtcafé 2011
@Stylegirl, Overgeven en diarree zijn beiden even verschrikkelijk. Je hoort weleens dat het er van boven en onder uitkomt, nou ik had het tegelijkertijd. Sindsdien heb ik een fobie voor beiden. Zodra ik misselijk word, probeer ik zo snel mogelijk mijn bed te bereiken, als ik eenmaal lig, dan is het probleem meestal ook weg.
Maar beterschap en sterkte!
Maar beterschap en sterkte!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Sjaan, waarom lig jij niet op één oor?
Busted... Ik moest nog wat drivers installeren op mijn laptoppie omdat ie opnieuw geïnstalleerd is geweest. Ben je gelijk al je programma's enzo kwijt :S En was ondertussen aan t opruimen, medicijnen enz...
Try, verkijk je er niet op, in de loop van de tijd kan een 'lelijk' litteken nog vrij mooi wegtrekken. Het nadeel is dat op de plaats van je litteken de zijde van je knie is die 'uit elkaar getrokken' wordt als je je knie buigt en dat is minder voordelig voor een litteken (ik heb zoiets op de achterzijde van mijn elleboog ) Maar ik vind het er erg mooi uitzien! Smeer je je littekens goed in? Maakt niet zoveel uit met wat voor crème maar dan hou je de huid zo soepel mogelijk. Littekenweefsel is natuurlijk niet zo mooi als 'normaal' weefsel, maar mettertijd trekt het toch vaak vrij netjes weg. Bij mij althans, hopelijk bij jou ook!
Over een tijdje, ná mijn knie-operaties, heb ik ook röntgenfoto's van mijn binnenkant Ik vind het nu al leuk hahaha!
Laatst aangepast door Sjaantje op za 11 jun 2011 - 13:23; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan ook mijn 2e naam als nick nemen. Maar dan wordt het weer zo persoonlijk.
Edit, je kunt het op 2 manieren opnemen, maar ik bedoel dat ik dan weer, net als nu een persoonlijke naam heb. Dat vind ik niet erg maar dan word ik wel erg herkenbaar. Mijn 2e naam komt ook zeer beperkt voor.
Edit, je kunt het op 2 manieren opnemen, maar ik bedoel dat ik dan weer, net als nu een persoonlijke naam heb. Dat vind ik niet erg maar dan word ik wel erg herkenbaar. Mijn 2e naam komt ook zeer beperkt voor.
Laatst aangepast door _Leah_ op za 11 jun 2011 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
\_Leah_ schreef:
Dat is inderdaad zeer ongelukkig. Ik kan er geen mening over geven, ik heb nog nooit een foto van je gezien. (hint)
*
Laatst aangepast door Try op za 11 jun 2011 - 13:29; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ja daar heb je met je eerste naam toch minder last van_Leah_ schreef:Ik kan ook mijn 2e naam als nick nemen. Maar dan wordt het weer zo persoonlijk.
Sjaan, wat fijn dat je je antieke leen laptop weer ingeruild hebt voor je eigen vertrouwde moderne variant.
Laquisia- Prater
Dat is idd zo.._Leah_ schreef:Ik kan ook mijn 2e naam als nick nemen. Maar dan wordt het weer zo persoonlijk.
Try- Kletskop
Sjaantje schreef:Ja daar heb je met je eerste naam toch minder last van_Leah_ schreef:Ik kan ook mijn 2e naam als nick nemen. Maar dan wordt het weer zo persoonlijk.
Daarom staat het woordje weer er tussen
Laquisia- Prater
Tuurlijk!Angel Blue Eyes schreef:Try schreef:
Gewoon doen ABE
Sterk je me morgen ook nog even?
Try- Kletskop
Ik ben ook gezegend met het braken en diarree hebben tegelijkertijd.. Vroeger was het een tijdje lang iedere 2 weken raak! Ben zo blij dat ik dat in ieder geval niet meer heb en ik weet ook niet meer wanneer de laatste keer was dat ik heb moeten overgeven.. Als ik moet overgeven, heb ik tot nu toe ook altijd diarree gehad. Alleen loop ik nu met krukken en kan ik dus niet naar de wc rennen, maar er staat een emmer naast mijn bed! Het liggen heeft trouwens niet geholpen, lig al vanaf 12 uur plat, ben net gaan zitten om even wat anders te doen zodat ik er niet echt mee bezig ben en ik mezelf moe maak (ik doe ondertussen een spelletje), zodat ik weer kan liggen en kan slapen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ja, maar het is vooral gevoelig_Leah_ schreef: Zie je het litteken goed=
Try- Kletskop
Try, wat een mooi stel zijn jullie!
Sjaan, geen goed excuus.
Sjaan, geen goed excuus.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op za 11 jun 2011 - 13:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja hij leeft weer! Alleen de C: schijf moest opnieuw geïnstalleerd, de andere schijven, waar foto's, documenten en muziek op staan, heeft ie ongemoeid kunnen laten Ik had alleen wat documentjes op het bureaublad opgeslagen, niet erbij nagedacht dat dat dan wél op de C: schijf staat Maar goed, dat zijn geen héél belangrijke dingetjes..._Leah_ schreef:Sjaan, wat fijn dat je je antieke leen laptop weer ingeruild hebt voor je eigen vertrouwde moderne variant.
Wauw try, jij bent een pure beauty. Je bent echt heel erg mooi! En die 2e foto is echt fantastisch.
Knappe vriend heb je ook.
Laquisia- Prater
Stylegirl; Sowieso beterschap en op krukken lijkt het me sowieso allemaal wat moeilijk. Mooi K dus!
Gast- Gast
Balen Sjaan! Mijn laptop (macbook pro nota bene!) is al 2 keer vastgelopen en toen was ik ook alles kwijt Echt rot is dat. Vooral het opnieuw installeren want, wat ik iig had, is dat ookal heb je je programma's weer terug, het fine-tunen moet je dan nog doen. Dus het ziet er allemaal anders uit enzo, moet weer even opnieuw wennen dan..
Try- Kletskop
Ohja, nu nog inhoudelijk op het doel van je foto reageren. Ik zou idd geen rugbyster achter je zoeken.
Laquisia- Prater
Bedankt_Leah_ schreef:Wauw try, jij bent een pure beauty. Je bent echt heel erg mooi! En die 2e foto is echt fantastisch.
En jij ook ABE.
Mijn vriend is idd heeeeeel knap Vooral zonder dat gekke zweethoofd haha
Try- Kletskop
Try schreef:Balen Sjaan! Mijn laptop (macbook pro nota bene!) is al 2 keer vastgelopen en toen was ik ook alles kwijt Echt rot is dat. Vooral het opnieuw installeren want, wat ik iig had, is dat ookal heb je je programma's weer terug, het fine-tunen moet je dan nog doen. Dus het ziet er allemaal anders uit enzo, moet weer even opnieuw wennen dan..
Wat ben ik dan blij met mijn schatje van net 300 euro.
Gast- Gast
+1Angel Blue Eyes schreef:Stylegirl; Sowieso beterschap en op krukken lijkt het me sowieso allemaal wat moeilijk. Mooi K dus!
Waarom heb je krukken trouwens?
Try- Kletskop
Try schreef:
Mijn vriend is idd heeeeeel knap Vooral zonder dat gekke zweethoofd haha
Nee hoor, jullie zijn evenredig. Of beiden even knap of beiden heel erg knap. Jij mag de keuze maken.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja hij leeft weer! Alleen de C: schijf moest opnieuw geïnstalleerd, de andere schijven, waar foto's, documenten en muziek op staan, heeft ie ongemoeid kunnen laten Ik had alleen wat documentjes op het bureaublad opgeslagen, niet erbij nagedacht dat dat dan wél op de C: schijf staat Maar goed, dat zijn geen héél belangrijke dingetjes..._Leah_ schreef:Sjaan, wat fijn dat je je antieke leen laptop weer ingeruild hebt voor je eigen vertrouwde moderne variant.
Dat is wel een beetje jammer.
Maar om nog even terug te komen op mijn 2e naam als nick. Mijn post kon je idd op 2 manieren oppakken. Maar ik bedoelde er mee dat ik dan wel heel erg herkenbaar ben en weer mijn echte naam als nick heb en dat dat wederom persoonlijk is.
Laquisia- Prater
Oh hahaha ja natuurlijk, ik hoorde het anders in mijn hoofd, het woordje 'weer' las ik niet als 'alweer' maar ik kan niet uitleggen hoe ik het dán hoorde._Leah_ schreef:Sjaantje schreef:Ja daar heb je met je eerste naam toch minder last van_Leah_ schreef:Ik kan ook mijn 2e naam als nick nemen. Maar dan wordt het weer zo persoonlijk.
Daarom staat het woordje weer er tussen
Try, mooi stel zijn jullie! En je bent niet echt type rugby'ster nee...
Vervelend he, álles opnieuw installeren, álle wachtwoorden opnieuw invullen overal, álle programma's weer overal vandaan sprokkelen... In de 20 maanden dat ik deze laptop nu heb, is dit geloof ik al de 5e keer Waarvan twee keer bleek te liggen aan een programma dat ik had wat de hele boel in de war schopte. Echt vervelend!
ABE, ja sorry... Ik moet ook echt weg, om 9u rammelt de wekker weer
Pagina 15 van 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Pagina 15 van 34
Permissies van dit forum: