Nachtcafé 2011
+20
Lies
Bimbam
Zininzon
Qiara
Arwyn
Tullow
Tiana
ExpressoB
Try
Lady4
Jordana
Melisande
Laquisia
Nana
Zwoesj
Merai
silly-one
Kaboutertje
Sjaantje
Toet
24 plaatsers
Pagina 24 van 34
Pagina 24 van 34 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 34
Re: Nachtcafé 2011
Met mij gaat het slecht en mijn plannen voor morgen zijn... voor school aan de gang, al weet ik niet of dat iets gaan worden. Oja, en ik moet ook nog flyers laten bedrukken voor een feestje wat ik ga organiseren.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Wat doen?Reva schreef:Ik zit morgen op de UvA.
Scriptiepresentaties.
Gast- Gast
Ik ben er ook nog! Ga morgenmiddag werken en moet een cadeautje voor mijn pa kopen, die is donderdag jarig.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik las laatst ook al ergens een post over hoe het ging en dat het allemaal niet zo lekker ging.toetje_ schreef:Met mij gaat het slecht en mijn plannen voor morgen zijn... voor school aan de gang, al weet ik niet of dat iets gaan worden. Oja, en ik moet ook nog flyers laten bedrukken voor een feestje wat ik ga organiseren.
Hoe zit het met jou en wachtlijsten?
Gast- Gast
Ik ben een aansteller en ik weet het zelf, echt irritant.
Ik heb mijn vriend echt HEEL veel gezien de afgelopen tijd (bijvoorbeeld vannacht bij hem geslapen en vanmiddag nog samen in de bieb gezeten). Nou was hij net met ex-collega's in een café in de buurt en toen heb ik gevraagd of hij me nog een slaapkus kwam brengen . En dat hij daarna wel gewoon naar huis kon om te gaan slapen (hij heeft morgen tentamen en ik moet nog eerder op, niet zo heel handig) en toen begreep hij volgens mij dat ik bedoelde dat hij überhaupt moest komen slapen, maar op mijn uitleg dat ik alleen een kusje wilde, is hij niet echt meer ingegaan. Boehoeee . Nu vind ik mezelf zielig én een ontzettend zeikwijf.
Ik was vanochtend nogal chagrijnig (slecht geslapen) en vanmiddag nogal gestrest (moest ineens een opdracht inleveren ), dus was niet zo aardig tegen hem en dat wilde ik graag nog even goedmaken, anders slaap ik zo slecht. Ik had al wel sorry gezegd in een sms, maar dat is toch anders.. Maar ja.. dat kan hij natuurlijk allemaal niet weten en ik heb ook geen énkel recht van klagen, maar ik had 'm nog zo graag even gezien.
Dus zeg even allemaal dat ik me niet zo aan moet stellen, want dit slaat echt nergens op.
Ik heb mijn vriend echt HEEL veel gezien de afgelopen tijd (bijvoorbeeld vannacht bij hem geslapen en vanmiddag nog samen in de bieb gezeten). Nou was hij net met ex-collega's in een café in de buurt en toen heb ik gevraagd of hij me nog een slaapkus kwam brengen . En dat hij daarna wel gewoon naar huis kon om te gaan slapen (hij heeft morgen tentamen en ik moet nog eerder op, niet zo heel handig) en toen begreep hij volgens mij dat ik bedoelde dat hij überhaupt moest komen slapen, maar op mijn uitleg dat ik alleen een kusje wilde, is hij niet echt meer ingegaan. Boehoeee . Nu vind ik mezelf zielig én een ontzettend zeikwijf.
Ik was vanochtend nogal chagrijnig (slecht geslapen) en vanmiddag nogal gestrest (moest ineens een opdracht inleveren ), dus was niet zo aardig tegen hem en dat wilde ik graag nog even goedmaken, anders slaap ik zo slecht. Ik had al wel sorry gezegd in een sms, maar dat is toch anders.. Maar ja.. dat kan hij natuurlijk allemaal niet weten en ik heb ook geen énkel recht van klagen, maar ik had 'm nog zo graag even gezien.
Dus zeg even allemaal dat ik me niet zo aan moet stellen, want dit slaat echt nergens op.
Gast- Gast
Weet je al wat?Bimbam schreef:Ik ben er ook nog! Ga morgenmiddag werken en moet een cadeautje voor mijn pa kopen, die is donderdag jarig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik las laatst ook al ergens een post over hoe het ging en dat het allemaal niet zo lekker ging.toetje_ schreef:Met mij gaat het slecht en mijn plannen voor morgen zijn... voor school aan de gang, al weet ik niet of dat iets gaan worden. Oja, en ik moet ook nog flyers laten bedrukken voor een feestje wat ik ga organiseren.
Ik wil ook graag weten hoe het allemaal gaat .
Gast- Gast
June, ik geloof dat ik niet aan het verzoek in de laatste zin kan voldoen.
Ik snap het wel, gezien hoe het ging met T. Je hebt wat in te halen
En het geeft alleen maar aan hoe fijn jij het hebt met V.
Ik snap het wel, gezien hoe het ging met T. Je hebt wat in te halen
En het geeft alleen maar aan hoe fijn jij het hebt met V.
Gast- Gast
Ja, een schuurmachine. Zijn oude schuurmachine is naar z'n grootje. (En hij zegt dat ie 'm niet vernield heeft, jaja...)Smikkell schreef:Weet je al wat?Bimbam schreef:Ik ben er ook nog! Ga morgenmiddag werken en moet een cadeautje voor mijn pa kopen, die is donderdag jarig.
Bimbam- Kletskop
Alex schreef:Smikkie, ik moet wel overleggen of hij het wel ziet zitten
NEXT!
Gast- Gast
Mannen willen altijd, toch?Alex schreef:Smikkie, ik moet wel overleggen of hij het wel ziet zitten
Bimbam- Kletskop
Ik heb al dagen jeuk, uitslag en vellen op mijn handen en ik denk nu dat 't komt door de zeep op therapie. Kan dat?
Gast- Gast
En zeker op mijBimbam schreef:Mannen willen altijd, toch?Alex schreef:Smikkie, ik moet wel overleggen of hij het wel ziet zitten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik las laatst ook al ergens een post over hoe het ging en dat het allemaal niet zo lekker ging.toetje_ schreef:Met mij gaat het slecht en mijn plannen voor morgen zijn... voor school aan de gang, al weet ik niet of dat iets gaan worden. Oja, en ik moet ook nog flyers laten bedrukken voor een feestje wat ik ga organiseren.
Ik heb inmiddels al drie verschillende maatschappelijk werkers gehad en ben helemaal klaar met die 'organisatie' dus nu via de huisarts weer bij iemand anders. Heb begin Juni mijn eerste gesprek bij de psygoloog gehad wat helemaal nergens over ging, die man was het helemaal niet eens met alles wat van te voren op gang gezet/besloten was dus dat is ook niet veel soeps. Hij wou me ook aan allerlei medicatie hebben maar daar is weer eerst een psygologisch onderzoek voor nodig. Ik heb nu wel eindelijk een prettige maatschappelijk werkster maar dat is vooralsnog niet voldoende, dus ik wacht weer af..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja daarom, hoezo moet Alex overleggen?Smikkell schreef:En zeker op mijBimbam schreef:Mannen willen altijd, toch?Alex schreef:Smikkie, ik moet wel overleggen of hij het wel ziet zitten
Bimbam- Kletskop
Wat klote voor je, Toet. Ik hoop echt dat je snel fatsoenlijke hulp krijgt!
Ik stel me wel echt aan hoor, Smik . Hij heeft vandaag nog (minstens) drie keer gezegd dat ik lief/leuk of iets anders in die categorie ben, dus denk ook eigenlijk niet dat hij boos is of zo . Je hebt wel gelijk dat ik iets in te halen heb en dat het fijn is dat het zo goed zit met V. . Hij is wel bang voor hartjes
Ik stel me wel echt aan hoor, Smik . Hij heeft vandaag nog (minstens) drie keer gezegd dat ik lief/leuk of iets anders in die categorie ben, dus denk ook eigenlijk niet dat hij boos is of zo . Je hebt wel gelijk dat ik iets in te halen heb en dat het fijn is dat het zo goed zit met V. . Hij is wel bang voor hartjes
Gast- Gast
Maar MW kan ook helemaal niet zoveel, toch? Ik vond dat ook echt bagger!
Je hebt meer aan andere zorg, denk ik. Hoevaal zie je die psycholoog? En hoe zit het met die groepstherapie waarvoor je op de wachtlijst stond?
Hoe sta je zelf tegenover medicatie? Ze geven een advies. Je hebt zelf natuurlijk altijd een keus.
Je hebt meer aan andere zorg, denk ik. Hoevaal zie je die psycholoog? En hoe zit het met die groepstherapie waarvoor je op de wachtlijst stond?
Hoe sta je zelf tegenover medicatie? Ze geven een advies. Je hebt zelf natuurlijk altijd een keus.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb al dagen jeuk, uitslag en vellen op mijn handen en ik denk nu dat 't komt door de zeep op therapie. Kan dat?
Dat kan! Wel irritant zeg!
Gast- Gast
Bimbam schreef:Ja daarom, hoezo moet Alex overleggen?
Ze moet wel even een foto laten zien natuurlijk, maar daarna is het heus wel zo geregeld!
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Ik heb al dagen jeuk, uitslag en vellen op mijn handen en ik denk nu dat 't komt door de zeep op therapie. Kan dat?
Het kan ook door stress komen. Al is dat in jouw geval natuurlijk heel onwaarschijnlijk.
Gast- Gast
Komt wel goed met jullie.. En je mag vrijdag wel even klagen, over hem praten en huilen (na wat wijntjes) hoor. Prima!June schreef:Wat klote voor je, Toet. Ik hoop echt dat je snel fatsoenlijke hulp krijgt!
Gast- Gast
Ja, al mijn nagels al afgebeten. Al mijn nagelriemen bloeden inmiddels en ik heb de afgelopen tijd wel wat zweethandjes gehadJune schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Ik heb al dagen jeuk, uitslag en vellen op mijn handen en ik denk nu dat 't komt door de zeep op therapie. Kan dat?
Het kan ook door stress komen. Al is dat in jouw geval natuurlijk heel onwaarschijnlijk.
Edit: maar stress lijkt mij ook onwaarschijnlijk.
Gast- Gast
O Shit! Ik moet de was nog ophangen.
Bimbam- Kletskop
Smikkell schreef:]Ja, al mijn nagels al afgebeten. Al mijn nagelriemen bloeden inmiddels en ik heb de afgelopen tijd wel wat zweethandjes gehad
Edit: maar stress lijkt mij ook onwaarschijnlijk.
Wel echt heel vervelend . Lijkt die uitslag een beetje op eczeem?
Ik kan echt niet om huilen om mijn lieve vriendje, sorry! Ik heb ook best leuke foto's van Brugge, maar wegens ex-gevoeligheid heb ik ze maar netjes buiten facebook gehouden .
Gast- Gast
Pagina 24 van 34 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 34
Pagina 24 van 34
Permissies van dit forum: