Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dronken vriend

+9
Arwyn
RYW
Puk
Marin
Carra
Angela_1986
Jasmine
Bazinga
SoGood
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dronken vriend Empty Dronken vriend

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 9:59

Oh god, mijn vriend komt net terug van een feest waar ik om half 6 al klaar mee was. Hij is echt zo zat als een aapje, bloed irritant, hij stinkt en zit maar te zingen en irritant te praten. Echt, ik had net zin om hem in zijn gezicht te slaan.

Morgen zouden we de hele dag leuke dingen gaan doen. Nou, ik kan je met zekerheid zeggen, die is morgen hartstikke ziek. In ieder geval heel brak.

Ik heb even een hele grote hekel aan hem. Dronken vriend 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dronken vriend Empty Re: Dronken vriend

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 10:01

en dus zou ik hem morgen gewoon op tijd zijn nest uit sleuren! 's Avonds een vent, 's morgens een vent! Gaat ie niet waarderen, maar moet ie maar niet zo katjelam zijn! Heb het hier één keertje gedaan (net zo irritant gedaan 's morgens als hij dronken was) en sindsdien doet ie 't niet meer Very Happy Dronken vriend 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 10:02

Veel water laten drinken, pijnstillers er vast ingooien en dan naar bed sturen. En morgen moet ie ook maar gewoon weer een vent zijn, haha. Beloofd is beloofd!

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 10:06

_Leaf_ schreef:Veel water laten drinken, pijnstillers er vast ingooien en dan naar bed sturen. En morgen moet ie ook maar gewoon weer een vent zijn, haha. Beloofd is beloofd!

Eigenlijk hoop ik dat hij op de bank in slaap valt zodat ie in ieder geval niet met z'n vieze bieradem naast me komt liggen. Dronken vriend 394967 Morgen sleur ik hem om 10 uur uit bed en anders trek ik mijn eigen plan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga zo 27 mei 2012 - 10:07

Care to share? Pleur z'n dronken ass gewoon op Youtube Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Jasmine zo 27 mei 2012 - 10:08

Even onder de koude douche zetten en daar verder laten zingen?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Angela_1986 zo 27 mei 2012 - 10:10

Jasmine schreef:Even onder de koude douche zetten en daar verder laten zingen?

Laughing

Maar serieus, lijkt me wel 'n goed plan en dan inderdaad veel water laten drinken, pijnstiller er in en morgenvroeg om 10.00 uur weer onder de douche!

Sterkte! Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 10:18

Bedankt voor de tips! Nee geen YouTube, hoef niet terug te zien hoe onaantrekkelijk mijn man kan zijn, bah! Very Happy Heb hem net een grote fles Spa blauw gegeven maar dat vond hij te koud, toen een glas water maar daarvoor was hij te moe. Toen wilde ik wat te eten voor hem maar dat pakte hij zelf wel. Nu is mijn geduld op en zoekt hij het wat mij betreft maar lekker uit. Ik vermaak me morgen wel zonder hem.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 10:21

Zelf heb ik er nooit veel problemen mee gehad. S'avonds een man, 'Sochtends een man en met minder neem ik geen genoegen. Misschien zijn de meiden die er echt problemen mee hebben, omdat er de volgende dag nog iets van hem wordt verwacht, te lief?

Ik zou hem op bed sturen. Lekker roes uitslapen tot de wekker de volgende dag gaat. Even een stevig ontbijt, een paracetamol en de rest van de dag grappen dat hij een kater heeft.

Sorry, ik ben in derglijke situaties de makkelijkheid zelve. Dronken vriend 3079029344

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 10:27

Ik heb weinig zin in een chagrijnige vent die continue misselijk is en die loopt te klagen en die helemaal niet mee wil om wat te gaan doen, eerlijk gezegd. Dan heb ik liever dat hij thuis blijft. Dit komt zelden voor dus zo'n big deal zal ik er niet van maken nee.. Ik ben dan een bitch en praat hem subtiel een schuldgevoel aan.Dronken vriend 2474380249

Maar goed, ik ga nu uit van het ergste geval, misschien is hij morgen fris en fruitig. :O

Edit: aan de geluiden uit de badkamer te horen zal dat fris en fruitige wel meevallen... Neutral Neutral Neutral
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 10:46

He bah, Sogood. Ik kan er ook niet tegen als mijn vriend dronken is. Hij gaat dan heel raar doen en alles zeggen wat er in hem opkomt. En vunzige grappen maken. Nee, dat vind ik echt niet leuk.

Gelukkig komt het echt zélden voor.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 11:01

Je zegt zelf al dat het zelden voorkomt, dan zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd. Sommige reacties in dit topic slaan ook nergens op, vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 11:02

Zusje schreef:Je zegt zelf al dat het zelden voorkomt, dan zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd. Sommige reacties in dit topic slaan ook nergens op, vind ik.
Op welke reacties doel je dan? 's avonds een vent, 's ochtends een vent?

Gast
Gast

Bericht  Carra zo 27 mei 2012 - 12:11

Haha, hij kan het er beter nu vast uitgooien. Mischien valt het dan nog best mee morgen.

Hij heeft in ieder geval een leuke avond gehad. laughcry
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Marin zo 27 mei 2012 - 16:01

Zelda schreef:
Zusje schreef:Je zegt zelf al dat het zelden voorkomt, dan zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd. Sommige reacties in dit topic slaan ook nergens op, vind ik.

Ik snap t ook niet echt eigenlijk. Zo erg is t toch niet behalve dat t irritant is als iemand dronken is en jij niet en je de volgende dag echt belangrijke plannen het. Die twee dingen kan ik nog wel in komen maar om dan zo 'hard' te zijn.
Andersom ben ik nu bijvoorbeeld ook dronken/giga kater. Na het etentje eenmaal thuis gisteravond sloeg de alcohol ook ineens toe bij mij en heb ik echt de meest rare dingen uitgekraamd en twee uur ladderzat op bed gelegen op m'n alleroncharmanst blijkbaar met m'n gezicht in m'n vriend's piemel ben ik in slaap gevallen. Yes TMI, i know. En niet charmant. Maar m'n vriend vond t alleen maar heel grappig. Jemig zoiets kan keertje gebeuren toch Laughing
Als je vriend nou elke week lallend door t huis liep te zingen Oke maar zo vaak gebeurde t niet zei je al. Gewoon lekker z'n roes uit laten slapen. Het is z'n eigen schuld en een kater is vaak al straf genoeg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 17:47

Zelda schreef:

Nee die van zijn nest uitsleuren morgen en de koude douche.

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 27 mei 2012 - 18:51

Ik snap sommige reacties ook niet zo goed, ik laat mijn vriend mooi met rust als hij gezopen heeft en de volgende dag een kater. Zijn probleem, niet het mijne! Ik heb ook wel eens een paar keer een flinke kater gehad, tsja, die dingen gebeuren toch?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 18:56

Het probleem is, denk ik, dat ze vandaag wat leuks zouden gaan doen. Die plannen kan Sogood nu schrappen, omdat hij waarschijnlijk helemaal brak is. Daar zou ik ook flink van balen.
Wanneer wij plannen hebben en mijn man besluit de avond ervoor teveel te drinken, zou ik hem ook zijn bed uittrekken of in ieder geval flink pissed zijn. Als we gewoon een vrije dag hebben, zou ik het hooguit een beetje vervelend/zinloos vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 20:25

Chipp schreef:Het probleem is, denk ik, dat ze vandaag wat leuks zouden gaan doen. Die plannen kan Sogood nu schrappen, omdat hij waarschijnlijk helemaal brak is. Daar zou ik ook flink van balen.
Wanneer wij plannen hebben en mijn man besluit de avond ervoor teveel te drinken, zou ik hem ook zijn bed uittrekken of in ieder geval flink pissed zijn. Als we gewoon een vrije dag hebben, zou ik het hooguit een beetje vervelend/zinloos vinden.

dit idd. Als we samen dingen hebben afgesproken om te gaan doen, ga ik niet mijn plannen aanpassen omdat hij de avond tevoren teveel gezopen heeft. Dat is dan toch echt zijn probleem en in dat geval past hij zich maar een beetje aan aan de plannen die we hebben.

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 20:37

Nou, ik ga daar eerlijk gezegd niet kinderachtig over doen. Als hij echt niet lekker is en zich te belabberd voelt om iets leuks te gaan doen dan moet hij gewoon lekker thuis blijven, dan ga ik zelf wel iets leuks doen. Morgen moet hij weer gewoon fit aan het werk dus dan kan hij beter lekker opknappen. Ik bedoel, dit komt echt bijna nooit voor dus zo erg vind ik het nou ook weer niet. Het is ook weleens andersom geweest en dan is hij ook heel begripvol.

Hij slaapt nog, dus ik ben benieuwd. Dronken vriend 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 20:38

Eens met zusje, snap die reacties ook niet.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen mijn man onder de douche te 'zetten', hij is geen kind en zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen ook.

Ook zou ik hem niet volstoppen met water en paracetamol. Kan toch een keertje gebeuren? Mijn god, hij mag best wel eens lol hebben. Zolang het niet elke week gebeurt.

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 20:40

Charlie schreef:Eens met zusje, snap die reacties ook niet.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen mijn man onder de douche te 'zetten', hij is geen kind en zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen ook.

Ook zou ik hem niet volstoppen met water en paracetamol. Kan toch een keertje gebeuren? Mijn god, hij mag best wel eens lol hebben. Zolang het niet elke week gebeurt.

Idd, en ik weet niet hoe dat met deze mannen is, maar mijn man zou dat dus echt niet accepteren. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 20:45

Zusje schreef:
Zelda schreef:

Nee die van zijn nest uitsleuren morgen en de koude douche.
Ach, dat is toch maar een grapje?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 21:02

Omg Marin, lees nu jouw bericht. Hopelijk heb hè nu geen dikke kater.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 27 mei 2012 - 21:22

Nee het valt gelukkig reuze mee!
Maar precies ik heb zoiets van ach zo vaak komt dat niet voor dus als m'n vriend ook eens zo dronken zou zijn. Wel vervelend als je echt iets belangrijks hebt de volgende dag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud