N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?
+7
Antibes
Olijfje
Susan
Angela_1986
Laquisia
Zininzon
rapa nui
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?
Niekske schreef:Op die manier kun je trouwens wel vaak bijzondere dingen cadeau doen. Dingen van vroeger die niet meer verkrijgbaar zijn, waar iemand leuke herinneringen aan heeft van vroeger ofzo. En dan is het ook niet zo duur...
Ik vind dat wat jij nu noemt anders dan een cadeaupakket samenstellen uit spullen die je al hebt, heel wat anders zelfs! Een speciaal boek wat iemand graag wilt hebben, en je vindt het bij de kringloop, prima.
Maar niet weten wat te geven, of het alleen maar geven om zo goedkoop mogelijk uit te kunnen zijn en dan dus je eigen gebruikte spullen geven? Nee, dat vind ik echt niet kunnen.
Laatst aangepast door Gizmo op zo 12 jun 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Noa schreef:Ik gebruik zelf wel tweedehands spullen en zoals dat voorbeeld uit de kringloop kan nog nét wel. Als het gewoon nog een boek is dat er als nieuw uitziet. Maar ik ga echt niemand iets geven wat ik zélf al heb gebruikt, dat vind ik toch niet netjes...
Ja ik bedoelde het niet helemaal zo, maar dingen die je zelf cadeau hebt gehad wat toch je smaak ofzo niet is, of wat maar gewoon in de kast staat te verstoffen.
Geef je het dan omdat diegene er ook om vroeg? Van goh, ik wil nieuwe glazen? Of is het geheel je eigen idee? Indien dat laatste vind ik het overkomen als iemand anders opzadelen met je eigen zooi... Want als ik het zou krijgen, verdwijnt het bij mij ook weer de kast in...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Gizmo schreef:Niekske schreef:Op die manier kun je trouwens wel vaak bijzondere dingen cadeau doen. Dingen van vroeger die niet meer verkrijgbaar zijn, waar iemand leuke herinneringen aan heeft van vroeger ofzo. En dan is het ook niet zo duur...
Ik vind dat wat jij nu noemt anders dan een cadeaupakket samenstellen uit spullen die je al hebt, heel wat anders zelf! Een speciaal boek wat iemand graag wilt hebben, en je vindt het bij de kringloop, prima.
Maar niet weten wat te geven, of het alleen maar geven om zo goedkoop mogelijk uit te kunnen zijn en dan dus je eigen gebruikte spullen geven? Nee, dat vind ik echt niet kunnen.
Ja ik had het ongelukkig geformuleerd je hebt helemaal gelijk!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb wel eens filmpakket voor mijn verjaardag gekregen van mijn beste vriendinnetje die op dat moment niet veel geld te besteden had. Super leuk omdat alles wat erin zat echt bij mij paste.. houden samen vaak een filmavondje!
- meidendvdtje
- magnetron popcorn
- flesje cola ligt
- mini flesje Malibu
- mini flesje baileys
- ijsklont-vormpjes
- meidendvdtje
- magnetron popcorn
- flesje cola ligt
- mini flesje Malibu
- mini flesje baileys
- ijsklont-vormpjes
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind het superlief dat jij een taart wil bakken voor de jarige, maar als ik dat zou krijgen zou ik dat toch meer als extraatje zien
Niet dat ik iemand ben die materialistisch is ingesteld, maar ik verwen zelf graag de visite met wat lekkers. Ik had gisteren wafels met warme kersensaus en slagroom.
Ik geef graag zelf samengestelde cadeaumandjes of boeken. Ik koop soms al maanden van te voren wat voor iemand, als ik er tegen aanloop en denk "dat is leuk voor die en die persoon!" Ik heb ook een cadeaula, haha.
Het cadeau voor mijn vriend, die eind juli jarig is, ligt al maanden in die la.
Niet dat ik iemand ben die materialistisch is ingesteld, maar ik verwen zelf graag de visite met wat lekkers. Ik had gisteren wafels met warme kersensaus en slagroom.
Ik geef graag zelf samengestelde cadeaumandjes of boeken. Ik koop soms al maanden van te voren wat voor iemand, als ik er tegen aanloop en denk "dat is leuk voor die en die persoon!" Ik heb ook een cadeaula, haha.
Het cadeau voor mijn vriend, die eind juli jarig is, ligt al maanden in die la.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind pakketjes eigenlijk altijd erg oplopen in de kosten. Dat tikt zo snel aan, wil je een beetje een gevuld pakket hebben. Valt altijd tegen bij mij.
Bij mij niet, ik kan voor een tientje echt een superleuk en goed gevuld pakketje maken!! ( Ik ben er erg goed in en sta er om bekend )
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5
» Leuke zelfmaak cadeautjes
» Tip voor leuke kleine cadeautjes.
» Leuke site met cadeautjes (spoed!)
» Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???
» Leuke zelfmaak cadeautjes
» Tip voor leuke kleine cadeautjes.
» Leuke site met cadeautjes (spoed!)
» Help hoe vind ik een leuke/goedkope vliegvakantie???
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: