Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5

4 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5 Empty Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5

Bericht  TukTuk zo 27 nov 2011 - 20:46

Heeft iemand toevallig nog inspiratie voor cadeautjes tussen de 5 en 7,5 euro? Mijn ouders hebben besloten toch met oud en nieuw nog wat cadeautjes te doen (zijn met kerst niet samen), en dat iedereen voor iedereen een cadeautje koopt.. Moet dus voor mijn ouders, voor mijn zus, haar man en mijn vriend een cadeautje vinden.. Maar ik heb écht geen idee! We doen ook niet aan lijstjes, dus dat maakt het ook nog eens lekker makkelijk..

Dus misschien zitten hier nog meiden die beetje origineel zijn? Ik loop ebay ook al af te struinen, wil bijvoorbeeld eigenlijk voor mijn vader iets voor zijn nieuwe camera (D5100), maarja wát.. Zat al te kijken voor zo'n klein tripod, maarja zijn die dingen te vertrouwen voor 10 dollar.. Je zet er wel een camera op die 50x zo duur is, als die er af lazert is dat toch wel zonde laughcry
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5 Empty Re: Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5

Bericht  SarahKey zo 27 nov 2011 - 20:54

Houd je moeder of je zus van bakken? Voor 5 euro heb je een bak kookboekje in de boekwinkel.

Als je niets voor de camera van je vader kunt vinden kun je misschien een soort pakketje voor hem samen stellen die hij mee kan nemen als hij op pad gaat om te fotograferen. Een flesje drinken, wat lekkers, een wandelgids etc etc

Voor je zwager en vriend, vind het sowieso moeilijk om iets voor mannen te verzinnen, een bioscoop bon? Je vriend kan ik wel andere dingen verzinnen wat geen geld kost, een bon voor een massage oid Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5 Empty Re: Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 21:03

Ik zou gewoon de stad in gaan, dan kom je vast wel wat leuks tegen.

Paar ideeen:

Tijdschriftenpakket
Theeglas met wat lekkere thee
Blond amsterdam mok gevuld met snoepjes
Boek
Kaarsen
Spelletje
Fles wijn met wat lekkers ( of bier)
Muts/sjaal
Lekkere huissloffen
DVD
CD

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 27 nov 2011 - 22:30

Hoesje voor mobiele telefoon misschien?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Vancity_girl ma 28 nov 2011 - 1:25

Leuke cadeautjes tussen de €5 en €7,5 1254

Glassmarkers, die heb ik net gekocht voor mn broertje, waren 4.99 bij de Blokker. Je hebt er verder niets aan maar vond het wel grappige dingen en tijdens een feestje/etentje is het wel handig als iedereen weet wat zijn/haar glas is.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  TukTuk ma 28 nov 2011 - 4:48

SarahKey schreef:Houd je moeder of je zus van bakken? Voor 5 euro heb je een bak kookboekje in de boekwinkel.

Als je niets voor de camera van je vader kunt vinden kun je misschien een soort pakketje voor hem samen stellen die hij mee kan nemen als hij op pad gaat om te fotograferen. Een flesje drinken, wat lekkers, een wandelgids etc etc

Voor je zwager en vriend, vind het sowieso moeilijk om iets voor mannen te verzinnen, een bioscoop bon? Je vriend kan ik wel andere dingen verzinnen wat geen geld kost, een bon voor een massage oid Laughing
Wat een leuk idee! Daar ga ik zeker wat mee doen Very Happy Misschien een natuurgids van de omgeving waar ze net naar verhuisd zijn! Bedankt voor de tips!

En Atelier Madame, ook bedankt voor je tip, dat vind ik wel een leuke voor mijn zus! Very Happy

Anderen ook bedankt! Snoepy, ik kan idd het beste de stad in gaan, maar heb daar gewoon echt geen tijd voor. Werk iedere zaterdag, en ben daarna zo op dat mijn voeten het niet trekken om nog paar uur door het centrum te lopen. Moet dus echt doelgericht kunnen shoppen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: