Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

+7
Antibes
Olijfje
Susan
Angela_1986
Laquisia
Zininzon
rapa nui
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:34

Marin schreef:
Hazeltje schreef:Ook las je bij Action enzo koopt Marin?
Want dan zoek je toch nog de dure dingen uit haha.

Ik heb geen Action in de buurt, maar probeer er dan toch wel beetje op te letten bij andere winkels. Maar toch kom ik dan niet echt onder de 15 a 20 euro uit en dat vind ik al niet echt meer goedkoop.

Er zitten er hier 2 hoor! Een richting Scheveningen en een op de Laakkade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:35

_Leaf_ schreef:
Marin schreef:
Hazeltje schreef:Ook las je bij Action enzo koopt Marin?
Want dan zoek je toch nog de dure dingen uit haha.

Ik heb geen Action in de buurt, maar probeer er dan toch wel beetje op te letten bij andere winkels. Maar toch kom ik dan niet echt onder de 15 a 20 euro uit en dat vind ik al niet echt meer goedkoop.

Er zitten er hier 2 hoor! Een richting Scheveningen en een op de Laakkade.

Haha ja maar dat vind ik niet in de buurt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Olijfje za 11 jun 2011 - 8:35

Marin schreef:
Olijfje schreef:Maar als jullie dan zo´n pakketje maken he, zit daar dan geen zeepjes, sponsjes en van die andere nutteloze troepjes in?

Ik zou eerlijk gezegd ook niet echt blij zijn met een taart.. Wat moet je daar nou mee? Het is op zich wel een lief idee hoor, met een tekst erop en alles, maar (ik spreek nu even voor mezelf) na een verjaardag is er altijd nog taart over van mezelf en dan heb je ook nog eens een taart gekregen.. Ik denk dat dat bij veel mensen dan alleen maar in de biobak wordt gepleurd..

Dat vind ik dan ook wel weer overdreven. Je kunt zo'n taart best nog wel een dagje bewaren voor de dag na je verjaardag, als je al genoeg hebt voor het bezoek. Dan heb je er zelf nog wat aan. Het is niet iets blijvends, maar de gedachte is wel heel lief.


Wij hebben zelfs meer dan genoeg.. Na de verjaardag hebben we moet je maar rekenen nog een hele taart over. Die eten we de dag erna dan op met familie. Dus stel dat ik een taart zou krijgen, dan heb ik daarna óók nog eens een hele taart..
Het is inderdaad leuk bedacht, daar niet van.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:37

Ik zou het leuk vinden om een taart te krijgen, maar dan zou ik het van te voren wel willen weten. Ik mag namelijk helemaal geen melkproducten hebben, dus ik zou er mee blijven zitten anders. Want zelf kan ik er dus niets van eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:39

_Leaf_ schreef:Ik zou het leuk vinden om een taart te krijgen, maar dan zou ik het van te voren wel willen weten. Ik mag namelijk helemaal geen melkproducten hebben, dus ik zou er mee blijven zitten anders. Want zelf kan ik er dus niets van eten.

Maar een vriendin die jou goed kent, zal wel een baksel maken zonder melkproducten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Olijfje za 11 jun 2011 - 8:39

_Leah_ schreef:
Olijfje schreef:Maar als jullie dan zo´n pakketje maken he, zit daar dan geen zeepjes, sponsjes en van die andere nutteloze troepjes in?


Het is net voor wie ik een pakketje maak. Laatst heb ik een pakketje gemaakt met een boek, een megagrote blok chocolade, een plaid, een leuke mok en een pakje thee met verschillende smaken. Voor een echte theeleut en chocoladeverslaafde die graag onder een dekentje wegkruipt op de bank onder het genot van een goed boek.


O, dat lijkt me dan wel weer leuk!
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:40

Marin schreef:
_Leaf_ schreef:Ik zou het leuk vinden om een taart te krijgen, maar dan zou ik het van te voren wel willen weten. Ik mag namelijk helemaal geen melkproducten hebben, dus ik zou er mee blijven zitten anders. Want zelf kan ik er dus niets van eten.

Maar een vriendin die jou goed kent, zal wel een baksel maken zonder melkproducten smile

Nou....Ik geloof dat het maar bij weinig mensen blijft hangen dat ik allergisch ben :P


(Misschien moet ik dan ook eens ophouden me vol te proppen met dingen die ik niet mag hebben, werkt verwarrend :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:48

*

Ik zit door alle tabbladen in het verkeerde topic. Excuus Very Happy


Laatst aangepast door Reva op za 11 jun 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 8:50

Echt niet, als ze het voor een Mac Flurry overheeft. Dan eet ze mijn taart ook maar! clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:50

*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Angela_1986 za 11 jun 2011 - 8:51

Olijfje schreef:
_Leah_ schreef:
Olijfje schreef:Maar als jullie dan zo´n pakketje maken he, zit daar dan geen zeepjes, sponsjes en van die andere nutteloze troepjes in?


Het is net voor wie ik een pakketje maak. Laatst heb ik een pakketje gemaakt met een boek, een megagrote blok chocolade, een plaid, een leuke mok en een pakje thee met verschillende smaken. Voor een echte theeleut en chocoladeverslaafde die graag onder een dekentje wegkruipt op de bank onder het genot van een goed boek.


O, dat lijkt me dan wel weer leuk!

Ik doe net als _Leah_; kijken waar de ontvanger van houdt en dat neem ik als 'thema' voor het pakketje. Of ik kijk naar de gelegenheid, als iemand bv. een nieuwe woning heeft dan maak ik 'n schoonmaakpakketje of 'n pakketje met leuke/praktische dingen voor in huis.
Uiteraard hou ik wel rekening met de smaak/wensen van de ontvanger.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:56

_Leaf_ schreef:
Marin schreef:
_Leaf_ schreef:Ik zou het leuk vinden om een taart te krijgen, maar dan zou ik het van te voren wel willen weten. Ik mag namelijk helemaal geen melkproducten hebben, dus ik zou er mee blijven zitten anders. Want zelf kan ik er dus niets van eten.

Maar een vriendin die jou goed kent, zal wel een baksel maken zonder melkproducten smile

Nou....Ik geloof dat het maar bij weinig mensen blijft hangen dat ik allergisch ben :P


(Misschien moet ik dan ook eens ophouden me vol te proppen met dingen die ik niet mag hebben, werkt verwarrend :P )

Nou ik ben nog steeds op zoek naar die boter die jij mag hebben, maar ik ben al bij 3 Appies geweest en allemaal alleen maar lactosebendeboter! Terwijl ik die heerlijke chocoladekoeken voor je wil maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 9:00

Het is gewoon Appie eigen merk boter! Met een blauwe dingie...Ik ping je zo wel een foto :P

Enne Antibes, maar dat doe ik thuis, alleen...Anders bezet ik het hele feestje de enige plee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Antibes za 11 jun 2011 - 9:03

_Leaf_ schreef:Het is gewoon Appie eigen merk boter! Met een blauwe dingie...Ik ping je zo wel een foto :P

Enne Antibes, maar dat doe ik thuis, alleen...Anders bezet ik het hele feestje de enige plee :P

Jouw feestje, jouw plee... clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Niekske za 11 jun 2011 - 9:09

Van oud servies (kringloopwinkel) kun je van de leuke etageres maken, bordjes met kopjes ertussen op elkaar lijmen met secondelijm en klaar! Misschien wat choolaatjes erop, in folie inpakken... ziet er erg leuk uit!

Ik heb van de week een vriendin van me het zomer-abonnement op de viva cadeau gedaan, kostte 12,50 en zij krijgt dan 7 weken de viva. Volgens mij kun je bij meerdere tijdschriften een kort abonnement afsluiten (10-15 euro) en is erg leuk om te geven! Of geef een tijdschriftenpakket.

En er wordt gepraat over een taart cadeau doen... je kan ook het pak taartmix geven, met een leuke bakvorm en wat versierseltjes voor op de taart ofzo. Weer een pakket idee smile

Bij de xenos hebben ze ook altijd veel italiaanse dingen, zo kun je ook een pakket met pasta, olijfolie, kruiden etc cadeau doen.

En kijk eens bij je eigen spullen die je niet meer gebruikt, een paar limonadeglazen (doe er rietjes en lekkere sapjes bij), kaarsen oid, fotolijstjes...

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 9:11

Marin, er zit ook nog een Action bij de Jysk (Den Haag HS) in de buurt hoor, sinds kort en 1 in rijswijk. Ze zijn alle vier te fietsen nerd

Ik heb ook standaard cadeautjes in huis. Lekker luchtje, mooie bedelarmbanden met bedeltjes, andere sieraden, woondingen en sjaals. Altijd makkelijk om in huis te hebben en leuk om te geven. Voor vriendinnen koop ik speciale dingen; en dat heb ik ook al vaak ruim van te voren in huis, als ik het (in een leuke aanbieding) tegenkom zoals bij de Action, HEMA, Jysk, MAX (hier in de stad) en dat soort winkels. Ik vind het leuk om koopjes te scoren en kom vaak met hele mooie dingen aanzetten, wat mij niet heel veel heeft gekocht. Vaak pakketjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Champagne zo 12 jun 2011 - 5:21

Bij kruitvat hebben ze vaak van die Dove pakketen etc. voor een leuke prijs!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:54

Champagne schreef:Bij kruitvat hebben ze vaak van die Dove pakketen etc. voor een leuke prijs!
Ja, maar dat vind ik echt het stomste cadeau aller tijden.... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:04

Noa schreef:
Champagne schreef:Bij kruitvat hebben ze vaak van die Dove pakketen etc. voor een leuke prijs!
Ja, maar dat vind ik echt het stomste cadeau aller tijden.... Rolling Eyes

Haha ja zeker van Dove of Nivea ofzo. Van de Rituals of Body Shop is nog wel leuk en luxe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gizmo zo 12 jun 2011 - 6:22

Niekske schreef:

En kijk eens bij je eigen spullen die je niet meer gebruikt, een paar limonadeglazen (doe er rietjes en lekkere sapjes bij), kaarsen oid, fotolijstjes...


Al je ideeën in het begin van je bericht vond ik erg leuk, zolang het inderdaad bij de interesses van de ontvanger past. Maar gebruikte spullen cadeau doen? Sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen. Kaarsen zullen dan wel niet gebruikt zijn, maar dat is al net zo een inspiratieloos cadeau als zo'n Dove cadeau pakket.
Echt, waarom komen mensen altijd met douchegel en kaarsen aan als ze niks weten te geven....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Olijfje zo 12 jun 2011 - 7:43

Gizmo schreef:
Niekske schreef:

En kijk eens bij je eigen spullen die je niet meer gebruikt, een paar limonadeglazen (doe er rietjes en lekkere sapjes bij), kaarsen oid, fotolijstjes...


Al je ideeën in het begin van je bericht vond ik erg leuk, zolang het inderdaad bij de interesses van de ontvanger past. Maar gebruikte spullen cadeau doen? Sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen. Kaarsen zullen dan wel niet gebruikt zijn, maar dat is al net zo een inspiratieloos cadeau als zo'n Dove cadeau pakket.
Echt, waarom komen mensen altijd met douchegel en kaarsen aan als ze niks weten te geven....

Nee, dat kun je inderdaad niet maken laughcry Dat is net als dat je spullen van de kringloop geeft.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Niekske zo 12 jun 2011 - 8:37

Olijfje schreef:
Gizmo schreef:
Niekske schreef:

En kijk eens bij je eigen spullen die je niet meer gebruikt, een paar limonadeglazen (doe er rietjes en lekkere sapjes bij), kaarsen oid, fotolijstjes...


Al je ideeën in het begin van je bericht vond ik erg leuk, zolang het inderdaad bij de interesses van de ontvanger past. Maar gebruikte spullen cadeau doen? Sorry hoor maar dat vind ik echt niet kunnen. Kaarsen zullen dan wel niet gebruikt zijn, maar dat is al net zo een inspiratieloos cadeau als zo'n Dove cadeau pakket.
Echt, waarom komen mensen altijd met douchegel en kaarsen aan als ze niks weten te geven....

Nee, dat kun je inderdaad niet maken laughcry Dat is net als dat je spullen van de kringloop geeft.

Ik snap jullie reactie aan de ene kant wel, maar ik draag zelf ook soms wel tweedehands kleding en gebruik tweedehands spullen (meubels, servies etc) ik let er natuurlijk wel op dat het er allemaal nog goed uitziet, dus waarom is het dan raar om het cadeau te geven?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Niekske zo 12 jun 2011 - 8:40

Op die manier kun je trouwens wel vaak bijzondere dingen cadeau doen. Dingen van vroeger die niet meer verkrijgbaar zijn, waar iemand leuke herinneringen aan heeft van vroeger ofzo. En dan is het ook niet zo duur...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 8:41

Ik gebruik zelf wel tweedehands spullen en zoals dat voorbeeld uit de kringloop kan nog nét wel als cadeau. Als het gewoon nog een boek is dat er als nieuw uitziet. Maar ik ga echt niemand iets geven wat ik zélf al heb gebruikt, dat vind ik toch niet netjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Niekske zo 12 jun 2011 - 8:42

Noa schreef:Ik gebruik zelf wel tweedehands spullen en zoals dat voorbeeld uit de kringloop kan nog nét wel. Als het gewoon nog een boek is dat er als nieuw uitziet. Maar ik ga echt niemand iets geven wat ik zélf al heb gebruikt, dat vind ik toch niet netjes...

Ja ik bedoelde het niet helemaal zo, maar dingen die je zelf cadeau hebt gehad wat toch je smaak ofzo niet is, of wat maar gewoon in de kast staat te verstoffen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum