Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

+7
Antibes
Olijfje
Susan
Angela_1986
Laquisia
Zininzon
rapa nui
11 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:33

Op het moment ben ik goed aan het opletten waar mijn geld naartoe gaat, omdat ik echt een chaoot ben op dat gebied, maar daar wil ik nu verandering in brengen. Ik ben dus echt aan het proberen minder geld te spenderen aan allerlei onzinnige dingen. Nu merk ik dat ik erg veel geld uitgeef aan cadeautjes. Opzich is dit natuurlijk ook leuk en wil ik niet gierig zijn. Aan de andere kant zijn er vast ook leuke cadeautjes voor veel minder (ik geef vaak cadeau's rond de 20 a 25 euro, en ook vaak uitstapjes of etentjes, dat is ook altijd duur...).

Nu zit ik zelf te denken om vaker taarten te gaan bakken en deze mee te nemen naar de verjaardag. Wat zouden jullie ervan vinden als je een zelf gebakken taart kreeg voor je verjaardag? Met een leuke boodschap erop geschreven bijvoorbeeld? Ik hou namelijk ontzettend van taarten bakken, maar doe het niet zo vaak, omdat ik dan altijd met een halve taart blijf zitten.. of mezelf helemaal vol vreet Embarassed dat is ook niet helemaal de bedoeling...

En ook de vraag: wat zijn allemaal leuke goedkopere cadeautjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:36

Taart is leuk cadeau, maar wel lastig, omdat die vrij snel opgegeten moet worden (in elk geval dezelfde dag of dag erna, zou ik toch doen) maar de jarige heeft dan waarschijnlijk al genoeg taart voor z'n gasten. Ook zo zonde als zij uit moeite zelf een taart heeft gebakken, en jouw taart overstemt het hare (haha ja sorry ik zou daar wel gevoelig voor zijn, she stole my cake thunder!)

Goedkope cadeautjes ben ik verder niet zo goed in :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  rapa nui za 11 jun 2011 - 6:38

Ik vind het idee van zo'n taart erg leuk. Ik zou zelf ook wel blij zijn om zo iets te krijgen. Het kan denk ik alleen zijn dat als je met een taart pas aankomt op een feest dat de gastvrouw/gastheer zelf net allerlei gebak e.d. heeft gekocht en dus eigenlijk al genoeg heeft. Moeten ze wel weer een vriezer hebben om het evt. in te kunnen vriezen.

Maar als een spontaan cadeautje, als je bij iemand op visite gaat vind ik het idee van een cake, taart oid meenemen erg leuk. Kan natuurlijk ook een hartige taart zijn die ze evt. de dag erna ook nog prima kunnen eten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:39

Ik maak nog wel 's pakketjes, filmpakketje, douchepakketje, zomerspakketje, theepakketje etc. Gewoon leuk mandje bij de Xenos halen en dingetjes erbij doen die ermee te maken hebben. Filmpakketje is popcorn en een dvd, flesje cola en bioscoopbonnetje bijv. Theepakketje is mooie theemok/glas, theesmaakjes en een thee-ei bijv.. Etc. Valt altijd wel iets te bedenken toch?

Verder heb ik geen standaard cadeaus; iedereen is anders en smaken verschillen.... Ik houd wel altijd Kruidvat en Action in de gaten qua goedkope hebbedingetjes en zo. Heb nu al voor m'n broer een kleinigheidje voor z'n verjaardag gekocht, 2 maanden van te voren; 3 kleine tegeltjes voor aan de muur, Delfsblauw-stijl met grappige teksten. Zo doe ik 't ook voor de kerst en bouw 't hele jaar een cadeautjesvoorraad op, zodat ik atijd íets heb... En heb voor de zekerheid vaak ook nog een doosje Merci of zeevruchten in de kast staan, dan hoef je er alleen nog maar een kaartje met wat centjes aan te plakken en heb je toch wat leuks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Zininzon za 11 jun 2011 - 6:39

Leuke ingelijste foto van jou met de persoon in kwestie
Pakketjes: theepakket, koffiepakket, verwenpakket (aan de pakketjes kun je vaak niet zien hoe duur ze zijn)

Tip: kijk ook eens bij de Action
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 6:41

Ik koop vaak cadeautjes bij de action/ max. Of ik maak pakketjes, niet duur en erg leuk.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Angela_1986 za 11 jun 2011 - 6:42

Ik maak ook regelmatig pakketjes. Als je bij de Xenos, Action, Big Bazaar enz. de inhoud haalt dan kun je voor weinig toch best iets leuks maken!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:42

Bij de action hebben ze vaak leuke dingetjes.

Zo heb ik laatst voor mijn zus 2 houten windlichtjes gekocht.
Wij doen eigenlijk geen cadeau's binnen de familie maar ik weiger om met lege handen aan te komen :P
Ik geloof dat ik nog geen 4.- kwijt was.

Bij de meeste tuincentra';s hebben ze van die leuke kleine plantenbakjes. Bijvoorbeeld 3 van die potjes aan elkaar.
En dan drie van die mini plantjes erin (vaak 3 voor 2.50). Ook leuk.

Een body/scrub pakket, kost vaak ook maar iets van 5.-

Als ik jou was (als ik je verhaal lees) zou ik gewoon tijdens een leuke aanbieding wat meer tegelijk kopen zodat je wat hebt staan.
Dat doe ik nu ook al een tijdje en ik merk dat me dat een hoop geld scheelt. Anders ging ik snel een winkel binnen, kon ik niks goedkoops vinden dus huppaa, maar wat duurs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:42

Ik vind pakketjes eigenlijk altijd erg oplopen in de kosten. Dat tikt zo snel aan, wil je een beetje een gevuld pakket hebben. Valt altijd tegen bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:44

Ook las je bij Action enzo koopt Marin?
Want dan zoek je toch nog de dure dingen uit haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 6:44

Marin schreef:Ik vind pakketjes eigenlijk altijd erg oplopen in de kosten. Dat tikt zo snel aan, wil je een beetje een gevuld pakket hebben. Valt altijd tegen bij mij.

Hmm, ik maak altijd pakketjes voor onder de 10 euro en die zijn altijd goed gevuld.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:45

_Leah_ schreef:
Marin schreef:Ik vind pakketjes eigenlijk altijd erg oplopen in de kosten. Dat tikt zo snel aan, wil je een beetje een gevuld pakket hebben. Valt altijd tegen bij mij.

Hmm, ik maak altijd pakketjes voor onder de 10 euro en die zijn altijd goed gevuld.

Same here!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:45

Ik zou het leuk vinden om een zelfgebakken taart te krijgen smile Heb ook weleens een collage van een paar fotolijstjes die aan elkaar zaten en dat daar fotos inzaten van ons, vond ik ook super leuk smile
Misschien wat doen met fotos? Bijv een mok met fotos.
pakketjes zijn ook leuk en kan je zo duur maken als je zelf wilt, bij de action heb je vaak leuke dingetjes voor weinig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:45

Hazeltje schreef:Ook las je bij Action enzo koopt Marin?
Want dan zoek je toch nog de dure dingen uit haha.

Ik heb geen Action in de buurt, maar probeer er dan toch wel beetje op te letten bij andere winkels. Maar toch kom ik dan niet echt onder de 15 a 20 euro uit en dat vind ik al niet echt meer goedkoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 6:48

Marin schreef:
Hazeltje schreef:Ook las je bij Action enzo koopt Marin?
Want dan zoek je toch nog de dure dingen uit haha.

Ik heb geen Action in de buurt, maar probeer er dan toch wel beetje op te letten bij andere winkels. Maar toch kom ik dan niet echt onder de 15 a 20 euro uit en dat vind ik al niet echt meer goedkoop.

Nee, dat is het inderdaad niet.
Jammer dat je geen Action hebt... En anders als je er een keer bent wat voorraad meenemen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 6:53

Mijn oppaskindje is binnenkort jarig en ik organiseer zijn verjaardagfeestje. Ik wil ook zo'n mee-naar-huis-neem-zakje maken met leuke spulletjes en een paar lekkere dingen erin. De spulletjes daarvoor heb ik bij de action gekocht. Voor 6 zakjes was ik 4,40 kwijt. I I love you de action.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:01

Dat klinkt wel ok ja, die pakketjes en iets met foto's doen vind ik ook tof! Veel mensen hebben tegenwoordig hun foto's alleen op de computer staan en het is zó leuk om een tastbaar iets te hebben... ja dat is wel een goede, voor goede vrienden dan... Ik wil ook eigenlijk goedkopere cadeautjes, maar ook wat persoonlijker... ik vind het leuk om te laten zien dat ik wel moeite heb gestoken in een cadeau en dat laat je met zo'n taart wel zien. Misschien ook een idee om bijvoorbeeld iets kleiners te bakken. Bijvoorbeeld een pakketje met 5 zelfgebakken muffins ofzo, die komen altijd wel op en dan zit je ook niet met het idee van: superveel taart over ofzo, omdat er inderdaad altijd al taart is op een verjaardag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 7:15

Ben je een beetje creatief Noa? Ik heb een schort met de tekst 'Make cupcakes, no war', gekregen van een vriendin. Dat heeft ze er zelf opgeschreven en er cupcakes bij getekend. Ik houdt dan toevallig van cupcakes maken maar je kunt ook andere dingen verzinnen. Ik vond het een heel leuk cadeau en het is nog uniek ook.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:19

Ja, ik ben wel creatief! Het lijkt me ook leuk om daar iets mee te doen, zodat ik én zelf plezier heb bij het maken/bedenken en iets leuks voor een ander doe, zonder dat het me zoveel geld kost Very Happy Ik word al echt zo'n crea bea miepje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Susan za 11 jun 2011 - 7:20

Een boek van de Witte Boekenmarkt of de ramsj-afdeling van De Slegte, vaak hebben ze daar bijvoorbeeld heel mooie fotoboeken en kookboeken. Je kan er dan ook nog een pakketje van maken, bijvoorbeeld een kookboek plus wat keukengerei plus bijvoorbeeld kruidenpotjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Olijfje za 11 jun 2011 - 8:21

Maar als jullie dan zo´n pakketje maken he, zit daar dan geen zeepjes, sponsjes en van die andere nutteloze troepjes in?

Ik zou eerlijk gezegd ook niet echt blij zijn met een taart.. Wat moet je daar nou mee? Het is op zich wel een lief idee hoor, met een tekst erop en alles, maar (ik spreek nu even voor mezelf) na een verjaardag is er altijd nog taart over van mezelf en dan heb je ook nog eens een taart gekregen.. Ik denk dat dat bij veel mensen dan alleen maar in de biobak wordt gepleurd..
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:23

Olijfje schreef:Maar als jullie dan zo´n pakketje maken he, zit daar dan geen zeepjes, sponsjes en van die andere nutteloze troepjes in?

Ik zou eerlijk gezegd ook niet echt blij zijn met een taart.. Wat moet je daar nou mee? Het is op zich wel een lief idee hoor, met een tekst erop en alles, maar (ik spreek nu even voor mezelf) na een verjaardag is er altijd nog taart over van mezelf en dan heb je ook nog eens een taart gekregen.. Ik denk dat dat bij veel mensen dan alleen maar in de biobak wordt gepleurd..

Dat vind ik dan ook wel weer overdreven. Je kunt zo'n taart best nog wel een dagje bewaren voor de dag na je verjaardag, als je al genoeg hebt voor het bezoek. Dan heb je er zelf nog wat aan. Het is niet iets blijvends, maar de gedachte is wel heel lief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 8:23

Olijfje schreef:Maar als jullie dan zo´n pakketje maken he, zit daar dan geen zeepjes, sponsjes en van die andere nutteloze troepjes in?


Het is net voor wie ik een pakketje maak. Laatst heb ik een pakketje gemaakt met een boek, een megagrote blok chocolade, een plaid, een leuke mok en een pakje thee met verschillende smaken. Voor een echte theeleut en chocoladeverslaafde die graag onder een dekentje wegkruipt op de bank onder het genot van een goed boek.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:31

Ik heb altijd (veel) cadeautjes in huis, ingepakt en wel. Toen een mooie woonwinkel hier eruit ging heb ik vier setjes van twee waxinelichthouders gekocht, waren 90% afgeprijsd en nog geen 5 euro samen (normaal erg duur). Daar eentje van al cadeau gedaan. Verder heb ik toevallig vorige week drie flessen wijn gekocht (rood) en per stuk laten inpakken. Waren in de aanbieding bij slijterij en zitten in een mooie koker met afbeelding van leonardo da vinci (ook op het etiket) en nu in folie. En ik heb twee pakketjes van Rituals ingepakt in de kast staan, een theepakketje van Simon Levelt, spul voor kinderverjaardagen, een pakje met twee rompertjes, drie toilettasjes van Oilily...euh en waarschijnlijk nog wel meer dingen Embarassed

Maar ik heb ook vaak al cadeautjes die specifiek voor iemand zijn vroeg van tevoren in huis, omdat ik er dan tegenaan loop. En ik vind het heel leuk om cadeautjes te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 8:33

Reva schreef:Maar ik heb ook vaak al cadeautjes die specifiek voor iemand zijn vroeg van tevoren in huis, omdat ik er dan tegenaan loop. En ik vind het heel leuk om cadeautjes te geven.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes? Empty Re: N.a.v. wat zijn leuke én goedkope cadeautjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum