T-Mobile abo verlengen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
T-Mobile abo verlengen
Vet raar.. Ik kan mijn abo verlengen. In de online shop zie ik de Iphone met 9 maanden 50% korting, maar als ik op verlengen klik dan is het opeens maar 3 maanden korting! T-Mobile is niet echt aardig voor vaste klanten helaas..
Maar hoe kom ik er nou achter waar ik mijn abo moet laten verlengen, wat voordeliger is? T Mobile shop, Phonehouse, etc? Ik weet het niet meer.. Of kan ik beter overstappen? (Ik wil de Iphone 4, wit)
Maar hoe kom ik er nou achter waar ik mijn abo moet laten verlengen, wat voordeliger is? T Mobile shop, Phonehouse, etc? Ik weet het niet meer.. Of kan ik beter overstappen? (Ik wil de Iphone 4, wit)
Gast- Gast
Re: T-Mobile abo verlengen
Volgens mij is het verlengen in de t-mobile winkel zelf sowieso voordeliger dan bij bv. phonehouse. Maar er zit nog wel een verschil tussen de t-mobile winkel en de internet site. Het ligt er dan maar net aan welke aanbieding je wilt waar je voordeliger uit bent. (tenminste was anderhalf jaar geleden zo, toen ik m'n abbo heb verlengd)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn abonnement van T-mobile verliep afgelopen maart.. In januari zag ik dat ik mijn contract al kon vernieuwen en een andere telefoon kon uitkiezen enzo. Ik heb toen via de internetpagina een nieuw (goedkoper) abonnement uitgekozen en daarbij een nieuwe telefoon! Volgens mij kreeg ik er ook nog wat extra kortingen bij omdat ik al klant was en bleef.
Als je het niet weet moet je gewoon opbellen naar T-mobile. Dan kunnen zij kijken wat voor jou het beste is!
Als je het niet weet moet je gewoon opbellen naar T-mobile. Dan kunnen zij kijken wat voor jou het beste is!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Dan moet je even bellen en zeggen dat je het raar vindt dat die aanbieding wel geldt voor nieuwe klanten, en niet voor bestaande klanten. Dan krijg je (vrijwel) altijd alsnog die korting. De medewerkers van de inbound sales afdeling hebben vaak de vrijheid om dat soort aanvullende aanbiedingen te doen/kortingen te geven. Ik heb zo al 3x een "extra" korting gekregen bij verlengen (ook bij T-mobile).
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Te laat.. Ben bij The Phonehouse geweest en daar konden ze me ook 9 maanden korting geven, dus top! Kon meteen mn oude Blackberry inruilen en hoefde daardoor bijna niks bij te betalen. Ben helemaal happy met mn iPhone
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hypotheek verlengen..
» Telefoonabonnement verlengen
» Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?
» wie o wie, kan mij helpen? abonnement verlengen!
» Ouderschapsverlof verlengen, twijfel..
» Telefoonabonnement verlengen
» Hoe zit dat nu met automatisch een abo verlengen?
» wie o wie, kan mij helpen? abonnement verlengen!
» Ouderschapsverlof verlengen, twijfel..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: