Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Thnx Dames.. Doet me goed!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Daar heb je wel gelijk in idd, dank je...Jordana schreef:Maple schreef:Jordana:
Die rare mannen ook van ons... Vind het heel erg te lezen dat hij er niet voor je is terwijl je hem juist nu zo nodig hebt.
Maar dat geld ook voor jou
Gast- Gast
Jordana, gecondoleerd... Heb je ook tegen je vriend gezegd dat je op meer steun had gehoopt? Wat bot zeg . Dikke knuf voor jou.
Ik zit met een kater in de trein, gisteravond echt een hele rare avond maar wel een leuke jongen bij de nachtbus ontmoet!
Ik zit met een kater in de trein, gisteravond echt een hele rare avond maar wel een leuke jongen bij de nachtbus ontmoet!
Gast- Gast
Nou, hier in de familie gaat het ook lekker. Paps belde net nog even.
Stief krijgt dinsdag uitslag van haar bestralingen en vervolgplannen worden dan uitgezet.
Oma is opgenomen in een verzorgingstehuis. Ze kent helemaal niemand meer. Heeft een katheter. Waarschijnlijk een overdosis aan morfine die de huisarts haar heeft voorgeschreven. Schijnt een slechte HA te zijn, want 42 andere patienten zijn om verschillende redenen al weggelopen. Een overdosis morfine, wie bedenkt het!?
Mijn oom heeft het aan zijn prostaat, moet daar ook voor naar het ZH.
Heel vreemd, we hebben ruim 10 jaar geen ellende gehad en sinds een jaar is het goed mis in de familie. En ook allemaal tegelijk....
Stief krijgt dinsdag uitslag van haar bestralingen en vervolgplannen worden dan uitgezet.
Oma is opgenomen in een verzorgingstehuis. Ze kent helemaal niemand meer. Heeft een katheter. Waarschijnlijk een overdosis aan morfine die de huisarts haar heeft voorgeschreven. Schijnt een slechte HA te zijn, want 42 andere patienten zijn om verschillende redenen al weggelopen. Een overdosis morfine, wie bedenkt het!?
Mijn oom heeft het aan zijn prostaat, moet daar ook voor naar het ZH.
Heel vreemd, we hebben ruim 10 jaar geen ellende gehad en sinds een jaar is het goed mis in de familie. En ook allemaal tegelijk....
Gast- Gast
ABE, 't zit jou ook niet mee...
Zo, mijn whatsapp werkt weer. Straks moest ik gaan afkicken, stel je voor
Zo, mijn whatsapp werkt weer. Straks moest ik gaan afkicken, stel je voor
Gast- Gast
Zegt die kwakzalver (mijn vader ):"Oma is ook weg" (Wat betekent: Oma is ook dood en onder de zoden). Dus ik had al zoiets van:"En dan bel je na de begrafenis, laplul". Maar "gelukkig" was het "niet zo heftig". Gewoon een verkeerde woordkeuze.
Gast- Gast
Jordana, gecondoleerd...
Die stomme ziekte ook!
Ook ik zit er midden in met mijn zus, en het is voor buitenstaanders volgens mij nauwelijks voor te stellen hoeveel verdriet en ellende je er van hebt
Die stomme ziekte ook!
Ook ik zit er midden in met mijn zus, en het is voor buitenstaanders volgens mij nauwelijks voor te stellen hoeveel verdriet en ellende je er van hebt
Gast- Gast
Hoi
Balen ABE, ook dat het tegelijk komt!
En voor de rest die het nodig heeft
Balen ABE, ook dat het tegelijk komt!
En voor de rest die het nodig heeft
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana: gecondoleerd, sorry heb niet gelezen wat er is gebeurd, maar betuig mijn medeleven, zo zeg je dat toch..
Ga toch mee naar dat feest, hij had een extra kaartje geregeld bij de organisatie, had er totaal niet opgerekend dus haasten haasten kan ik slecht tegen. Nu in de auto
Ga toch mee naar dat feest, hij had een extra kaartje geregeld bij de organisatie, had er totaal niet opgerekend dus haasten haasten kan ik slecht tegen. Nu in de auto
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ABE & Youandi
Wat een slechte huisarts ABE. Als dat allemaal waar mocht zijn.
Wat een slechte huisarts ABE. Als dat allemaal waar mocht zijn.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
-toch maar weer weggehaald-
Youandi, heel veel sterkte
Laatst aangepast door Storm op za 11 jun 2011 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Je gaat de goede kant op
Laquisia- Prater
Zeg, ben jij het zusje van Stuiterbal?_Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Je gaat de goede kant op
Gast- Gast
Storm schreef:Zeg, ben jij het zusje van Stuiterbal?_Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Je gaat de goede kant op
DNA onderzoek moet het nog uitwijzen. Maar tot die tijd mocht ik sowieso haar stuiterts lenen. Lief he?
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Storm schreef:Zeg, ben jij het zusje van Stuiterbal?_Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Je gaat de goede kant op
DNA onderzoek moet het nog uitwijzen. Maar tot die tijd mocht ik sowieso haar stuiterts lenen. Lief he?
1 malig he mevrouw !!! Nu ben je aan het pikken jij DIEF !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Storm schreef:Zeg, ben jij het zusje van Stuiterbal?_Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Je gaat de goede kant op
Maar.... dat had je er niet bij gezegt.
Laquisia- Prater
Storm schreef:
Jij ook, Storm En ik vind het goed van je dat je zo veel huishoudelijke taken hebt verricht Well done!
Gast- Gast
Haha ja ik kom niet goed uit mijn woorden vandaag maar ik vind het vreselijk erg voor jullie allemaal. Kanker is een ongelofelijke rot ziekte.Youandi schreef:Storm schreef:
Jij ook, Storm En ik vind het goed van je dat je zo veel huishoudelijke taken hebt verricht Well done!
Gast- Gast
Ik ben bezig met de uitnodigingen van mijn zoon.
Het volgende gedicht staat in de uitnodiging:
Al 2 jaar voorbij
En ik krijg er steeds meer streken bij
Elke dag maak ik zoveel mee
En als ik iets niet wil zeg ik NEE.
Omdat ik mijn 2e verjaardag vier
word het hoogtijd voor een knalfuif hier.
Er is taart, eten en drinken
en jullie mogen allemaal op mij klinken.
Het feest is op 5 juli rond half 4
En als jullie komen doet mij dat een groot Plezier.
xxx S.
En de volgende foto is de uitnodiging geworden:
Het volgende gedicht staat in de uitnodiging:
Al 2 jaar voorbij
En ik krijg er steeds meer streken bij
Elke dag maak ik zoveel mee
En als ik iets niet wil zeg ik NEE.
Omdat ik mijn 2e verjaardag vier
word het hoogtijd voor een knalfuif hier.
Er is taart, eten en drinken
en jullie mogen allemaal op mij klinken.
Het feest is op 5 juli rond half 4
En als jullie komen doet mij dat een groot Plezier.
xxx S.
En de volgende foto is de uitnodiging geworden:
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Storm schreef:Zeg, ben jij het zusje van Stuiterbal?_Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit trouwens net weer 5 minuten op de bank, heb de was gedaan, afgewassen, het aanrecht + gasfornuis schoongemaakt, opgeruimd in de woonkamer, en het bed verschoont...ben ik toch een goede huisvrouw misschien?
Je gaat de goede kant op
Maar.... dat had je er niet bij gezegt.
Bij deze dan... je MAG ze lenen MITS je toestemming vraagt aan mij !!
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ja ik kom niet goed uit mijn woorden vandaag maar ik vind het vreselijk erg voor jullie allemaal. Kanker is een ongelofelijke rot ziekte.Youandi schreef:Storm schreef:
*breekt even in* Dikke knuffel voor jullie beiden!
& Storm, ik vind ook dat je vandaag een goede huisvrouw bent. (vast ook op andere dagen).
Laquisia- Prater
Wat een gaaf kaartje Stuiter!
Laquisia- Prater
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40