Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ja, mag niet eens ene boodschap doen of stofzuigen, laat staan werken, dan ben ik binnen een paar dagen bevallen. Misschien worden dit soort brieven automatisch verzonden ofzo._Leah_ schreef:ProudMama schreef:Omdat ik ziek gemeld ben op het werk..._Leah_ schreef:PM, ik bedenk me opeens dat nog niet gereageerd had op je post over de brief van de arboarts. Maar waarom moet je daar heen?
Ja dat klinkt logisch... Maar aangezien je zwangerschap. Dat lijkt me wel duidelijk, toch?
@ Try, om half 9 komen ze.
Ga wel even bellen, kan niet op die middag en kan er ook niet zelf langs, komen ze maar hierheen om het te controleren...
Ja dat zou ook kunnen. Maar ergens lijkt het mij logisch dat ze weten waarom je in de ziektewet zit. Maargoed er zijn altijd instanties die moeilijk moeten doen. Goed idee om even te bellen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Klinkt als een prima plan.Zusje schreef:Smikkell schreef:Hoi Zusje, wanneer gaan we taarten bakken?Zusje schreef:Hoooooooooooi
Ergens in een weekend eind juli?
Gast- Gast
Of het gaat automatisch of ze zijn gewoon dom. Mijn vader krijgt dat soort brieven zelfs als hij in het ziekenhuis ligt... Om nog maar te zwijgen hoe dom ze met mijn zusje zijn omgegaan...
Gast- Gast
Ik belde ze deze week en kreeg iets te veel gevoelige informatie. Wat mijn naam was, want mevrouw werd bedreigd en wilde niet iedereen aan de telefoon. Ik kreeg nog net niet de naam van de persoon die haar bedreigde, maar zulke info geef je toch niet. Nu weet ik dat ze zwanger is en dat ze bedreigd wordt.
En ik was al lichtelijk geirriteerd omdat ik steeds werd doorverwezen en er van alles fout ging, mijn papieren kwijt waren en twee collega's van elkaar niet konden zien dat ik met beiden contact had. Zitten ze op kantoor nog geen 10 meter uit elkaar, maar toch willen ze dat ik bij beiden apart mijn papieren in kom leveren omdat ze daar niet met elkaar communiceren. Waar ben ik aan begonnen
En ik was al lichtelijk geirriteerd omdat ik steeds werd doorverwezen en er van alles fout ging, mijn papieren kwijt waren en twee collega's van elkaar niet konden zien dat ik met beiden contact had. Zitten ze op kantoor nog geen 10 meter uit elkaar, maar toch willen ze dat ik bij beiden apart mijn papieren in kom leveren omdat ze daar niet met elkaar communiceren. Waar ben ik aan begonnen
Gast- Gast
Ja daarom, ze kunnen onmogelijk van mij verlangen dat ik op AT basis ga werken of vervangend werk ga doen, ik mag gewoon niks doen behalve ademhalen en dik wordenZusje schreef:Of het gaat automatisch of ze zijn gewoon dom. Mijn vader krijgt dat soort brieven zelfs als hij in het ziekenhuis ligt... Om nog maar te zwijgen hoe dom ze met mijn zusje zijn omgegaan...
Gast- Gast
Smik: Had het pas ook bij een instelling, deden er 6 weken over om de brief van het ene buro op het andere te krijgen. Logisch...
Gast- Gast
Ja, heel stom he.ProudMama schreef:Smik: Had het pas ook bij een instelling, deden er 6 weken over om de brief van het ene buro op het andere te krijgen. Logisch...
Ik bleef maar zeggen dat alles al bij haar collega lag, maar aangezien ze dat niet kon vinden in het systeem. Sja, niet mijn probleem!
Staat er een aantekening dat ik echt alleen op dinsdagochtend kan, krijg ik een uitnodiging voor maandag. En staat er een aantekening over therapie inc. verklaring, snappen ze het nog niet. Nu al zoveel gedoe, en dat al in de eerste twee weken
Gast- Gast
En dan vinden ze het gek dat de kosten/ wachtlijsten in de zorg zo hoog oplopen met al dat burocratische gedoe
Gast- Gast
Try,hoe is het met je been inmiddels?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Whoohoo, ik ben terug van Primark Bremen.. Super leuk gehad en heel veel gekocht..
Helaas op de terugweg motorstoring gekregen door verschrikkelijk noodweer met gigantische hagelstenen en onweer/bliksem.. Dat is dan weer minder..
Helaas op de terugweg motorstoring gekregen door verschrikkelijk noodweer met gigantische hagelstenen en onweer/bliksem.. Dat is dan weer minder..
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dan vinden ze het gek dat de kosten/ wachtlijsten in de zorg zo hoog oplopen met al dat burocratische gedoe
Dat doet mij denken aan
https://www.youtube.com/watch?v=2Rw27vcTHRw
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:ProudMama schreef:En dan vinden ze het gek dat de kosten/ wachtlijsten in de zorg zo hoog oplopen met al dat burocratische gedoe
Dat doet mij denken aan
https://www.youtube.com/watch?v=2Rw27vcTHRw
Gast- Gast
Kunnen we de naam van dit topic niet laten veranderen naar: Topic-voor-mensen-die-zich-kut-slecht-ziek-naar-verdrietig-voelen-en-het-zwaar-hebben-door-verschillende-redenen-cafe..??
Gast- Gast
Ik zeg: Open een nieuw cafe/ topic met die naam, anders krijg je het verwijt van groepsgedrag...Smikkell schreef:Kunnen we de naam van dit topic niet laten veranderen naar: Topic-voor-mensen-die-zich-kut-slecht-ziek-naar-verdrietig-voelen-en-het-zwaar-hebben-door-verschillende-redenen-cafe..??
Gast- Gast
Hmmm..ProudMama schreef:Ik zeg: Open een nieuw cafe/ topic met die naam, anders krijg je het verwijt van groepsgedrag...Smikkell schreef:Kunnen we de naam van dit topic niet laten veranderen naar: Topic-voor-mensen-die-zich-kut-slecht-ziek-naar-verdrietig-voelen-en-het-zwaar-hebben-door-verschillende-redenen-cafe..??
Gast- Gast
Zien zien zien!!_Donnaa schreef:Whoohoo, ik ben terug van Primark Bremen.. Super leuk gehad en heel veel gekocht..
2,5 uur in de rij moeten staan of viel het mee?
Da's dan weer minder...
Gast- Gast
Nee, helemaal geen rij.. Nouja, 1 van 6 minuutjes ofzo.. Het was wel super druk in de winkel, maar we waren al vroeg.. Later was er geloof ik geen doorkomen meer aan..
Ik heb geen foto`s nu en ben doodmoe.. Heb 6 uren gereden vandaag en dat op 4 uurtjes slaap vannacht..
Ik heb geen foto`s nu en ben doodmoe.. Heb 6 uren gereden vandaag en dat op 4 uurtjes slaap vannacht..
Gast- Gast
Ik ben niet op zoek naar een rel. Maar ik vraag me af waarom er 'zoveel' gezeur is dat het dagcafé een vast groepje bevat. Ik zie inderdaad de zelfde personen vaak posten maar Je hebt toch zelf in de hand om hier te posten?
Laquisia- Prater
Idd, na het Nachtcafé is het Dagcafé als geintje begonnen.. Daarna werd het een vervanging van iedere ochtend een goedemorgen topic, maar die zijn er inmiddels ook weer..
Ik vind het jammer dat hier altijd dezelfde dames zitten.. Niet dat ze niet leuk zijn, maar dit is geen kliekje die alles van elkaar weet..
Ik vind het jammer dat hier altijd dezelfde dames zitten.. Niet dat ze niet leuk zijn, maar dit is geen kliekje die alles van elkaar weet..
Gast- Gast
Mij maakt het niet uit of er een vast groepje zit die hier post of dat het hele forum mee doet. Maar wel jammer dat er men er een verkeerd beeld van heeft. Bijvoorbeeld dat er hier niet tussen te komen is. Ik bedoel, ik ben ook super opgevangen door al die lieve meiden hier.
Laquisia- Prater
Ik las dat je goed geslaagd bent bij de primark. Ben je met tassen vol naar huis gereden?
Laquisia- Prater
Ja, 1 hele grote van Primark, viel opzich nog mee ook als ik zag wat anderen kochten.. En nog wat bij Only en Pieces enzo..
Gast- Gast
Amen._Leah_ schreef:Ik ben niet op zoek naar een rel. Maar ik vraag me af waarom er 'zoveel' gezeur is dat het dagcafé een vast groepje bevat. Ik zie inderdaad de zelfde personen vaak posten maar Je hebt toch zelf in de hand om hier te posten?
Anderen blijven weg en dat maakt de mensen die er wel komen (ongevraagd) tot groepje.
Gast- Gast
Er zijn meiden die bang zijn dat ze er 'niet tussen komen', daarom al niet posten. Ik ben op een dag ook gewoon mee gaan posten, en nooit last ervan gehad dat ik er niet tussen kwam.
Nieuwe meiden die lekker meekletsen is alleen maar gezellig vind ik!!
Nieuwe meiden die lekker meekletsen is alleen maar gezellig vind ik!!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: