Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Blegh. Als mijn man straks een baan heeft, dan ga ik sparen voor rijlessen. Hoe heerlijk moet dat zijn om dat stukje vrijheid te hebben om de auto te pakken en even weg te gaan...
Dat is echt heeerlijk! Ik wil mijn rijbewijs echt nooit meer kwijt.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
't Gaat... Heb je vannacht nog een beetje geslapen?_Leah_ schreef:@ Maple, eerlijk gezegt gaat het kut.
Hoe is het nu met jou meid?
Gast- Gast
Goedemorgen.
Leah
Maple, ik ga je straks een PM terug sturen, nog geen tijd/energie voor gehad
Leah
Maple, ik ga je straks een PM terug sturen, nog geen tijd/energie voor gehad
Gast- Gast
Maple schreef:'t Gaat... Heb je vannacht nog een beetje geslapen?_Leah_ schreef:@ Maple, eerlijk gezegt gaat het kut.
Hoe is het nu met jou meid?
Hebben jullie nog gepraat?
Ik heb amper geslapen maar dat ben ik de laatste dagen wel gewend.
Laquisia- Prater
Goedemorgen Storm
Laquisia- Prater
Ik zit hier te niezen als een idioot, en ben nog steeds heel erg hees. Ook moet ik nog veel hoesten. Dit is echt niet goed volgens mij, hoe lang duurt een keelontsteking normaal gesproken?
Gast- Gast
Net een beetje. Hij kwam me wel uit zichzelf een knuffel geven en sorry zeggen en daarna hebben we nog even gepraat. Maar de sfeer hier in huis is nu gewoon zo bedompt, zo negatief. En dat terwijl ik altijd positief ingesteld probeer te zijn, altijd vrolijk wat e rook aan de hand is, maar hij straalt soms zoveel stress uit dat me dat hier thuis gewoon bijna niet meer lukt.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zit hier te niezen als een idioot, en ben nog steeds heel erg hees. Ook moet ik nog veel hoesten. Dit is echt niet goed volgens mij, hoe lang duurt een keelontsteking normaal gesproken?
He bah, vervelend zeg. Hoe gaat het nu met die bult op je keel?
Laquisia- Prater
Toen ik een keelontsteking had was ik er een week goed ziek van. Maar ik had toen wel antibiotica... Bel anders even de hap? Misschien krijg je een andere huisarts, dan kun je aangeven dat je toch wel moeite hebt met het advies van je eigen huisarts, en dat je echt wel veel last ervan hebt.Storm schreef:Ik zit hier te niezen als een idioot, en ben nog steeds heel erg hees. Ook moet ik nog veel hoesten. Dit is echt niet goed volgens mij, hoe lang duurt een keelontsteking normaal gesproken?
Gast- Gast
Die bult is woensdagavond open gegaan, de volgende ochtend ging ik naar de dokter en die zei dus dat er niks bijzonders was. Mijn amandelen zijn nog steeds super opgezet._Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit hier te niezen als een idioot, en ben nog steeds heel erg hees. Ook moet ik nog veel hoesten. Dit is echt niet goed volgens mij, hoe lang duurt een keelontsteking normaal gesproken?
Gast- Gast
Maple schreef:Net een beetje. Hij kwam me wel uit zichzelf een knuffel geven en sorry zeggen en daarna hebben we nog even gepraat. Maar de sfeer hier in huis is nu gewoon zo bedompt, zo negatief. En dat terwijl ik altijd positief ingesteld probeer te zijn, altijd vrolijk wat e rook aan de hand is, maar hij straalt soms zoveel stress uit dat me dat hier thuis gewoon bijna niet meer lukt.
Wel lief dat hij je kwam knuffelen, Maple. Maar ik kan me voorstellen dat niet alles daar mee klaar is. Wat vervelend dat er nog steeds een negatieve sfeer hangt. Hoe uit zich man zich als hij gestrest is? (als ik te persoonlijke vragen stel, moet je het aangeven hoor.)
Laquisia- Prater
Storm schreef:Die bult is woensdagavond open gegaan, de volgende ochtend ging ik naar de dokter en die zei dus dat er niks bijzonders was. Mijn amandelen zijn nog steeds super opgezet._Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit hier te niezen als een idioot, en ben nog steeds heel erg hees. Ook moet ik nog veel hoesten. Dit is echt niet goed volgens mij, hoe lang duurt een keelontsteking normaal gesproken?
Dat is wel fijn. Maar keelontsteking is zo crap. Bij mij duurt dat ongeveer een week, met een antibioticakuur. Heb je die nu ook?
Laquisia- Prater
Nee, ik heb niets meegekregen ze zei dat ik maar een heet snoepje ofzo moest pakken, voor niks geweest dus. Ik heb minstens 5 keer per jaar keelontsteking, erg vervelend._Leah_ schreef:Storm schreef:Die bult is woensdagavond open gegaan, de volgende ochtend ging ik naar de dokter en die zei dus dat er niks bijzonders was. Mijn amandelen zijn nog steeds super opgezet._Leah_ schreef:Storm schreef:Ik zit hier te niezen als een idioot, en ben nog steeds heel erg hees. Ook moet ik nog veel hoesten. Dit is echt niet goed volgens mij, hoe lang duurt een keelontsteking normaal gesproken?
Dat is wel fijn. Maar keelontsteking is zo crap. Bij mij duurt dat ongeveer een week, met een antibioticakuur. Heb je die nu ook?
Gast- Gast
ik weet even niet wat ik moet zeggen om je op te vrolijken..Maple schreef:Blegh... toen zat ik zomaar ineens weeeeer te janken.
Gast- Gast
Oh balen Storm dat het nog niet over is en je er niks voor hebt gekregen
Maple> die sfeer is niet leuk
Maple> die sfeer is niet leuk
Gast- Gast
Weet je wat ik trouwens best wel kut vind, ik was afgelopen maandag jarig en mijn zus heeft gesmst dat ze niet kon komen omdat ze moest werken tot laat. Ze zou een andere dag komen. Oke, prima, kan gebeuren.
Maar, nu was ik gister bij mijn ouders en zij was er ook. Ze heeft me niet eens gefeliciteerd, laat staan een cadeautje gegeven (terwijl ik op haar verjaardag een rib uit mijn lijf voor een boek die ze zo graag wilde hebben heb betaald) ze heeft ook niet gezegd wanneer ze dan wilde komen voor mijn verjaardag.
Nu voel ik me best wel een beetje, genaaid eigenlijk. Ik bedoel, mijn zus en ik hebben al geen beste band, en dit maakt het er niet beter op.
Maar, nu was ik gister bij mijn ouders en zij was er ook. Ze heeft me niet eens gefeliciteerd, laat staan een cadeautje gegeven (terwijl ik op haar verjaardag een rib uit mijn lijf voor een boek die ze zo graag wilde hebben heb betaald) ze heeft ook niet gezegd wanneer ze dan wilde komen voor mijn verjaardag.
Nu voel ik me best wel een beetje, genaaid eigenlijk. Ik bedoel, mijn zus en ik hebben al geen beste band, en dit maakt het er niet beter op.
Gast- Gast
AAh wat stom van je zus zeg Dat zou ik ook niet leuk vinden als het mij zou zijn overkomen.
Gast- Gast
Ik ben 't wel gewend van haar hoor, dat egoïstische gedrag, maar toch steekt het wel een beetje.
Gast- Gast
Je kan het wel gewend zijn maar het is niet leuk.
Zo heeft mijn broer ook niks laten horen op mijn verjaardag. Onze band is ook niet goed, maar kom op een belletje of smsje of zo is toch niet teveel gevraagd?
Dus ja ik herken je gevoel.
Zo heeft mijn broer ook niks laten horen op mijn verjaardag. Onze band is ook niet goed, maar kom op een belletje of smsje of zo is toch niet teveel gevraagd?
Dus ja ik herken je gevoel.
Gast- Gast
Oh Storm wat gemeen van je zus. Heb je er ook iets over gezegt, tegen haar?
Laquisia- Prater
Nee, want dat wordt zeker te weten ruzie, en ik zou niet weten hoe ik dat moet zeggen tegen haar._Leah_ schreef:Oh Storm wat gemeen van je zus. Heb je er ook iets over gezegt, tegen haar?
Gast- Gast
Leest manlief hier mee ofzo? Komt 'ie net zomaar ineens de hobbykamer uit en krijg ik een lief kusje op m'n voorhoofd...
Storm en TD, thanks. Wat rot van je zus, Storm, kan me voorstellen dat het steekt, ookal is de band niet goed.
Storm en TD, thanks. Wat rot van je zus, Storm, kan me voorstellen dat het steekt, ookal is de band niet goed.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: