Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Maar is het niet handig om dit en je gevoel nu met hém te bespreken?ExpressoB schreef:ik zeg; je bedenkt ook niet eens een compromis.... je laat mij weer alleen! moet ook weer alleen eten en heb je al amper gesproken en gisteren ook praktisch niet gezien/net zoals vandaag
pleureshond , misschien reageer ik wel heftig maar voel me gewoon weer zwaar afgewezen
en ik zeg zo straks; en dan blijf je nog de hele avond achter je pc zitten
denk misschien komt die dan ff gezellig doen, maar neuh!
oh nu zegttie ga zo naar bed! als ik er niet ben ligt ie er midden in de nacht in!
Gast- Gast
en hij wilde zo met haar stoppen en voor jou kiezenMerai schreef:_Leah_ schreef:Nee, niet gesproken maar ik heb ze vandaag wel samen gezien.
Ouch gaan ze samen verder?
Gast- Gast
Spannend ABE. Hij moet gewoon vrijgezel zijn en jij moet gewoon werk van hem maken.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Leah_ schreef:Merai schreef:Stuiterbal schreef:_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:@Leah: ik zit nu echt te huilen..... het is zo herkenbaar ik voel de pijn en verdriet enorm met je mee
Oh schat, ik wou je niet aan het huilen maken.
Is niet erg moet er toch uit en bij jou ook dus kunnen we samen huilen
Ik wil ook wel meehuilen, maar dan van ontroering. Heb een heel erg lief mailtje van mijn beste vriendinnetje
Wat lief van je beste vriendinnetje Merai. Koester dat mailtje.
Ja dat is mooi en bijzonder! Ken haar alweer 21 jaar.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
nou..ik ken hem... niet slim om dat (nu) tegaan doen, heb al gezegd hoe ik erover dacht hoor
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:
+2
Maar Leah, denk je er weleens aan om het hem te vergeven? Fuck de vriendin en de prins op witte sportschoenen nemen met zijn tekortkomingen?
Constant.
Heel goed op den duur maar daar lijkt het me nu nog wel erg vroeg voor.
Merai- Ratel
Smikkell schreef:en hij wilde zo met haar stoppen en voor jou kiezenMerai schreef:_Leah_ schreef:Nee, niet gesproken maar ik heb ze vandaag wel samen gezien.
Ouch gaan ze samen verder?
Volgens mij leeft hij momenteel in een groot web van leugens.
Laquisia- Prater
ExpressoB schreef:nou..ik ken hem... niet slim om dat (nu) tegaan doen, heb al gezegd hoe ik erover dacht hoor
Nou het lijkt me een erg irritante situatie. Het is je goed recht om boos te zijn, hij is nu degene die iets goed te maken heeft.
Merai- Ratel
trusten dames
bedankt voor jullie reacties
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Stuiterbal schreef:Hahahaha ABE !!! Ik hoop met je mee hoor dat hij VRIJ en GEZELLIG is !!!
Hij is veel te jong. Hij is student of net studentaf. Niets voor mij. Maar zijn aanzicht kan ik wel waarderen.
Gast- Gast
Merai schreef:
Ik wil ook wel meehuilen, maar dan van ontroering. Heb een heel erg lief mailtje van mijn beste vriendinnetje
Wat lief van je beste vriendinnetje Merai. Koester dat mailtje. [/quote]
Ja dat is mooi en bijzonder! Ken haar alweer 21 jaar.[/quote]
Zulke lange vriendschappen zijn zo intens waardevol.
Laquisia- Prater
ohhh jammer dan lekker kijken,Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Hahahaha ABE !!! Ik hoop met je mee hoor dat hij VRIJ en GEZELLIG is !!!
Hij is veel te jong. Hij is student of net studentaf. Niets voor mij. Maar zijn aanzicht kan ik wel waarderen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:trusten dames
Hopelijk kun je lekker slapen! Trusten!
Merai- Ratel
Merai schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:
+2
Maar Leah, denk je er weleens aan om het hem te vergeven? Fuck de vriendin en de prins op witte sportschoenen nemen met zijn tekortkomingen?
Constant.
Ik vroeg het me voornamelijk af omdat Leah zo sterk is. Of sterk overkomt. Ze heeft binnen 24u de deur voor vriend en vriendin gesloten en als ik naar mezelf kijk, dan heb ik weleens gedacht.... de afgelopen week... Hoe zou ik zelf reageren, zou ik zelf zo sterk zijn en hoe zou ik de toekomst zien? Mijn beste vriendin kon pad ruimen, maar of mijn prins op sportsokken dat ook kon?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ohhh jammer dan lekker kijken,Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Hahahaha ABE !!! Ik hoop met je mee hoor dat hij VRIJ en GEZELLIG is !!!
Hij is veel te jong. Hij is student of net studentaf. Niets voor mij. Maar zijn aanzicht kan ik wel waarderen.kwijlenen genieten van het aanzicht
+1
Merai- Ratel
Boos? Denk ik? Gestresst? Dronken? Ik weet het niet... Heb hem ook ff niks te melden, verder dan een 'boe' kom ik nietStuiterbal schreef:Maple schreef:Mijn man heeft sinds begin deze avond echt geen woord meer tegen me gezegd, trouwens
Waarom niet maple ???
Gast- Gast
ExpressoB schreef:trusten dames
Sorry dat ik niet op je heb gereageerd. Maar ik wil je weltrusten wensen. Hopelijk slaap je vannacht goed.
Laquisia- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:
+2
Constant.
Ik vroeg het me voornamelijk af omdat Leah zo sterk is. Of sterk overkomt. Ze heeft binnen 24u de deur voor vriend en vriendin gesloten en als ik naar mezelf kijk, dan heb ik weleens gedacht.... de afgelopen week... Hoe zou ik zelf reageren, zou ik zelf zo sterk zijn en hoe zou ik de toekomst zien? Mijn beste vriendin kon pad ruimen, maar of mijn prins op sportsokken dat ook kon?
Ik denk niet dat je kunt inschatten hoe je op zo'n situatie zou reageren maar Leah is inderdaad heel erg sterk! Die vergeving komt ook echt vanzelf wel, maar nu hoeft dat nog niet.
Merai- Ratel
Maple schreef:Boos? Denk ik? Gestresst? Dronken? Ik weet het niet... Heb hem ook ff niks te melden, verder dan een 'boe' kom ik nietStuiterbal schreef:Maple schreef:Mijn man heeft sinds begin deze avond echt geen woord meer tegen me gezegd, trouwens
Waarom niet maple ???
Hebben jullie de ruzie wel uitgepraat?
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:ohhh jammer dan lekker kijken,Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Hahahaha ABE !!! Ik hoop met je mee hoor dat hij VRIJ en GEZELLIG is !!!
Hij is veel te jong. Hij is student of net studentaf. Niets voor mij. Maar zijn aanzicht kan ik wel waarderen.kwijlenen genieten van het aanzicht
En wie weet valt hij op oude(re) vrouwen. We hebben oogcontact gehad! (Hij zal wel denken; Wie is dat clownsfiguurtje dan? )
Gast- Gast
Beetje. Niet echt.Merai schreef:Maple schreef:Boos? Denk ik? Gestresst? Dronken? Ik weet het niet... Heb hem ook ff niks te melden, verder dan een 'boe' kom ik nietStuiterbal schreef:Maple schreef:Mijn man heeft sinds begin deze avond echt geen woord meer tegen me gezegd, trouwens
Waarom niet maple ???
Gast- Gast
Merai schreef:
Ik denk niet dat je kunt inschatten hoe je op zo'n situatie zou reageren maar Leah is inderdaad heel erg sterk! Die vergeving komt ook echt vanzelf wel, maar nu hoeft dat nog niet.
Heb je helemaal gelijk in.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:
Zulke lange vriendschappen zijn zo intens waardevol.
Ja dat zijn ze zeker! Het lijkt me wrang voor jou om dit nu te lezen trouwens, sorry.
Merai- Ratel
Maple schreef:Beetje. Niet echt.Merai schreef:Maple schreef:Boos? Denk ik? Gestresst? Dronken? Ik weet het niet... Heb hem ook ff niks te melden, verder dan een 'boe' kom ik nietStuiterbal schreef:Maple schreef:Mijn man heeft sinds begin deze avond echt geen woord meer tegen me gezegd, trouwens
Waarom niet maple ???
Wil je dat niet proberen dan? Ik kan daar zelf echt niet tegen
Merai- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: