Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:50

Nu pas een kletskop. Tsss! Maar gefeliciteerd! bounce bounce bounce

Weet je dat die dingen zo ontzettend lekker zijn! Jammie!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:50

Jaaaaaaa, Stuiterbal!!!! Lekkere kletskop! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:51

_Leah_ schreef:ABE, mooi verwoord. En ik weet zelf ook dat geen enkel probleem met een ander probleem te vergelijken is en het is ook niet zo dat ik het bagataliseer. Maar ik voel me wel een zeur om er steeds weer over te beginnen.

Nou begin er eens over. Wink

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 9:51

Ik krijg spontaan trek. :P
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Merai vr 10 jun 2011 - 9:52

Hey, ik ben sinds net een

Dagcafé - Pagina 17 Images?q=tbn:ANd9GcSxYAplTzHWlwNcaiHC2YNmN4cmTmKHbVEHa7giu48D5lPl8iDu

En ik heb het niet eens gezien :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:52

heerlijk zijn die dingen !!!! Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:52

Merai schreef:Hey, ik ben sinds net een

Dagcafé - Pagina 17 Images?q=tbn:ANd9GcSxYAplTzHWlwNcaiHC2YNmN4cmTmKHbVEHa7giu48D5lPl8iDu

verslaafde ....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:53

Ik kom hier teveel. Als ik nu eens afspreek dat ik hier niet meer kom tot jullie Lady-post-a-lot zijn geworden? nerd

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 10 jun 2011 - 9:54

Stuiterbal schreef:
Merai schreef:Hey, ik ben sinds net een

verslaafde ....

That's my middle name angel

ABE, niet aanstellen, gewoon blijven :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:54

Ik heb een gezellige avond gehad, we hebben ook heerlijk gegeten. Alleen maar 3 van de 4 rondes gedaan, we zaten halverwege de derde ronde echt vol. Ik wilde nog een McFlurry Rolo, maar we rijden net de Mac voorbij Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:55

Merai schreef:

Ik wil gewoon de laatste zijn die dat wordt. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:56

_Leah_ schreef:
Maple schreef:Ik heb trouwens ook nog wel leuk nieuws te vertellen na alle ellende die ik net gepost heb. Ik heb opgegeven ambassadeur te willen worden van m'n werk, dan ga ik er ook een stuk PR bij doen. Jammer alleen dat er geen opslag bij inbegrepen zit laughcry

Wat leuk. Een goede kans om jezelf te ontwikkelen. Gefeliciteerd Maple.
Ja, mij lijkt het ook erg leuk. Er werden nog nieuwe ambassadeurs gezocht dus ik heb wat info bij m'n collega ingewonnen, die al ambassadeur is, en het leek me wel erg interessant. Maar er is nog niks toegezegd, hoor Wink Maar ik zou het wel een leuke bijtaak vinden. Ik zat eerst in een andere commissie, maar die is komen te vervallen, dus ik wilde eigenlijk wat anders als aanvulling op m'n werk, en ik denk stiekem wel dat dit best goed bij me kon passen.

En volgens mij zou ik dan zelfs eigen visitiekaartjes krijgen bounce

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 10 jun 2011 - 9:57

Alex schreef:Ik heb een gezellige avond gehad, we hebben ook heerlijk gegeten. Alleen maar 3 van de 4 rondes gedaan, we zaten halverwege de derde ronde echt vol. Ik wilde nog een McFlurry Rolo, maar we rijden net de Mac voorbij Sad

Fijn dat het leuk was! Jammer van de Mac maar die heb je dan nog tegoed, dat is ook leuk Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:57

Ow, Maple. Dat had ik nog helemaal niet gelezen! Gefeliciteerd! Leuk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 10 jun 2011 - 9:59

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Dat gaat je niet lukken, geef het maar gewoon vast op nerd
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 10 jun 2011 - 10:00

Angel Blue Eyes schreef:Haha, Merai. Ik doe er tien zinnen over om het uit te leggen. Althans, doe een poging. En jij doet het in één zin. :P Zo niet eerlijk! laughcry

Moest hier toch nog even op reageren met

Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P Laughing :P

Gewoon omdat ik dat scrollen zo walgelijk vind dat het grappig is smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:01

Dank je! Ik vind 't ook wel leuk om zo toch nog extra ervaring op te doen in een hele andere richting dan alleen maar voor kindjes zorgen (wat natuurlijk ook gewoon 't mooiste vak van de wereld is en blijft Wink ). Maar wie weet waarin die ervaring me nog eens van pas komt.
Maar goed... eerst maar eens kijken of ik de training mag doen.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 10:01

Vanacht heb ik bijna geen oog dicht gedaan. Ik was zo intens verdrietig. Rond een uur of half 5 ben ik uiteindelijk, huilend in slaap gevallen. Vandaag overdag had ik veel afleiding, studie, oppaskindje slaapt hier, lieve papa die mij kwam verrassen. Maar nu ik alleen zit, wordt ik weer overvallen door een naar gevoel. Het lijkt wel alsof ik nu pas besef wat ze mij hebben aangedaan. De mensen waarvan ik dacht dat ik hen door en door kende, de mensen die alles van mij wisten, de enige personen die ik heb toegelaten tot het diepste stukje van mijn hart. Juist die 2 hebben mij bedonderd en bedrogen waar ik bij stond. Wat betrefd mijn ex, ik dacht dat ik nu eindelijk iemand had gevonden waarmee ik echt gelukkig kon zijn. Hij maakte me aan het lachen als ik verdrietig was, hij was oprecht geinterreseerd in mij, hij was liefdevol, geduldig, zorgzaam, een man met een eigen mening maar ook een man die romantisch ingesteld is. De man van mijn dromen. Althans dat dacht ik. Laat mij naief zijn maar ik had bij hem het gevoel dat hij mijn prins op witte sportsokken was. Met hem zag ik een toekomst, ik fantaseerde al over samenwonen, kindjes krijgen, trouwen etc. Het voelde zo verdomd goed. Ik ben er echt helemaal kapot van dat hij 3 weken met mijn beste vriendin in bed heeft gelegen. Ik kan niet begrypen hoe zij mij dit aan konden doen. Hoe kan ik ooit nog iemand vertrouwen? Ik vertrouw mijzelf niet eens meer.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:01

Alex schreef:Ik heb een gezellige avond gehad, we hebben ook heerlijk gegeten. Alleen maar 3 van de 4 rondes gedaan, we zaten halverwege de derde ronde echt vol. Ik wilde nog een McFlurry Rolo, maar we rijden net de Mac voorbij Sad

Aaaah, die wilde je vanmiddag al!!!
Toch? Met extra caramelsaus?? Was ji jtoch???

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:02

Ik ben het nieuwe album van Glennis aan het luisteren....... en het kippenvel staat al rechtop !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:02

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Dat gaat je niet lukken, geef het maar gewoon vast op nerd

Hè bah!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 10 jun 2011 - 10:03

nou ja zeg!!! nou ben ik helemaal opgefokt (mn hart dus ook weer)
mijn vriend en ik zouden morgen naar een feest gaan, nu besluit hij opeens dat hij met een maat gaat..
wtf! en niet eens overleggen of iets bedenken...ja mocht een kaartje kopen van 45eu, dies gek!! hij heeft 2 gastenlijst plekken..

wat een l.l! uur of 14gaatie heen en dan blijft hij tot het eind 23uur dacht ik.. donders ben ik!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:03

@Leah: ik zit nu echt te huilen..... het is zo herkenbaar ik voel de pijn en verdriet enorm met je mee hug

Gast
Gast

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 10:03

Maple schreef:Dank je! Ik vind 't ook wel leuk om zo toch nog extra ervaring op te doen in een hele andere richting dan alleen maar voor kindjes zorgen (wat natuurlijk ook gewoon 't mooiste vak van de wereld is en blijft Wink ). Maar wie weet waarin die ervaring me nog eens van pas komt.
Maar goed... eerst maar eens kijken of ik de training mag doen.

Hoe je op mij overkomt ben je competent genoeg. Ik duim voor je dat je toegelaten wordt tot de training.

Alex, fijn dat je een leuke avond hebt gehad. De volgende keer een MCflurry, heb je nog iets om naar uit te kijken. Maar ik heb nu wel heel erg zin in een MCflurry.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Merai vr 10 jun 2011 - 10:03

_Leah_ schreef:Vanacht heb ik bijna geen oog dicht gedaan. Ik was zo intens verdrietig. Rond een uur of half 5 ben ik uiteindelijk, huilend in slaap gevallen. Vandaag overdag had ik veel afleiding, studie, oppaskindje slaapt hier, lieve papa die mij kwam verrassen. Maar nu ik alleen zit, wordt ik weer overvallen door een naar gevoel. Het lijkt wel alsof ik nu pas besef wat ze mij hebben aangedaan. De mensen waarvan ik dacht dat ik hen door en door kende, de mensen die alles van mij wisten, de enige personen die ik heb toegelaten tot het diepste stukje van mijn hart. Juist die 2 hebben mij bedonderd en bedrogen waar ik bij stond. Wat betrefd mijn ex, ik dacht dat ik nu eindelijk iemand had gevonden waarmee ik echt gelukkig kon zijn. Hij maakte me aan het lachen als ik verdrietig was, hij was oprecht geinterreseerd in mij, hij was liefdevol, geduldig, zorgzaam, een man met een eigen mening maar ook een man die romantisch ingesteld is. De man van mijn dromen. Althans dat dacht ik. Laat mij naief zijn maar ik had bij hem het gevoel dat hij mijn prins op witte sportsokken was. Met hem zag ik een toekomst, ik fantaseerde al over samenwonen, kindjes krijgen, trouwen etc. Het voelde zo verdomd goed. Ik ben er echt helemaal kapot van dat hij 3 weken met mijn beste vriendin in bed heeft gelegen. Ik kan niet begrypen hoe zij mij dit aan konden doen. Hoe kan ik ooit nog iemand vertrouwen? Ik vertrouw mijzelf niet eens meer.

Och lief meisje toch, je verdriet spat er vanaf. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik kan zeggen om je je beter te laten voelen maar weet dat je niet alleen bent! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud