Dagcafé
+22
Lavendel
Chocolate Cookie
Try
Atelier Madame
Lady4
Bimbam
Oasis
Tullow
Suus
Laquisia
Happydobby
Caroow
aniet
Elin
Tiana
May
Sjaantje
ExpressoB
Jordana
Burn
Qiara
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Stylegirl schreef:Leah, ook even een knuffel voor jou! Vind het ontzettend rot wat er gebeurd is, maar toch goed dat je er dan toch een einde achter hebt gezet, ook al wilde hij het nog een keer proberen en zei hij volledig voor jou te willen gaan. Het vertrouwen is toch kapot en datzelfde geldt voor die vriendin en ik kan heel goed begrijpen dat wanneer je haar al zo lang kent, je niet meer weet wie dan wel te vertrouwen is. Ik vind het ook begrijpelijk dat je het wegstopt, maar ik denk dat de emoties er toch binnenkort wel uit gaan komen en dat is ook niet erg. Het is meer dan logisch dat je je verdrietig voelt of boos bent!
En terecht dat je geen contact meer met hen wilt!
Ik zou mezelf verloochen om verder met hem te gaan. Ik kan dat echt niet. Hij heeft mij zo diep gekwetst. Door hem ben ik op de bodem van een bodemloze put geraakt. Ik ben het vertrouwen kwijt geraakt, inclusief mijn zelfvertrouwen. Ditzelfde geldt ook voor mijn 'beste vriendin'. Maar het is wel moeilijk om hun voorgoed uit mijn leven te bannen. Mijn toekomst is opeens in duigen gevallen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Maar hoe gaat het met jou Maple?
Laquisia- Prater
Dat doen ze helaas niet, nummers blokkeren. Pas als je 10 tijdstippen kan noemen waarop hij je ongewenst gebeld heeft kunnen ze hem bellen om een waarschuwing te geven. Maar blokkeren doen ze nooit.
Gast- Gast
Morgen moet ik van mezelf uit bed om 06.00u. Dat terwijl ik pas om 07.00u in de auto hoef te zitten en pas om 08.00u hoef te beginnen. Ik heb me alleen vanochtend lichtelijk verslapen en dat wil ik nu toch wel tegengaan. TM was ook not amused en ik heb mijn standje gehad.
Gast- Gast
Ik moet morgen écht om 5:00 opstaan, want ik moet lopend naar mijn werk (uur lopen)...
Gast- Gast
Maple schreef:Ik moet morgen écht om 5:00 opstaan, want ik moet lopend naar mijn werk (uur lopen)...
Ga je lopend!? RESPECT!
Gast- Gast
ABE, verrassing. Als je tenminste op mij doelde in het Foto Topic.
-weg-
-weg-
Laatst aangepast door _Leah_ op do 9 jun 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia- Prater
@ Leah: het is ook heel moeilijk, maar wel heel goed van jezelf! Het komt wel weer goed met jou, al is het nu nog moeilijk om dat in te zien of te beseffen..
Ik ga maar weer eens mijn slaapmedicatie tevoorschijn halen want ik ben in mijn hoofd echt kapot, maar mijn lichaam wilt nog niet naar bed toe..
Ik ga maar weer eens mijn slaapmedicatie tevoorschijn halen want ik ben in mijn hoofd echt kapot, maar mijn lichaam wilt nog niet naar bed toe..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ava schreef:Dat doen ze helaas niet, nummers blokkeren. Pas als je 10 tijdstippen kan noemen waarop hij je ongewenst gebeld heeft kunnen ze hem bellen om een waarschuwing te geven. Maar blokkeren doen ze nooit.
Kut.
Laquisia- Prater
't Gaat, met ups en downs. Eigenlijk wil ik het er nu eventjes niet zoveel over hebben, sorry Maar voor nu gaat het wel oké, gelukkig._Leah_ schreef:Maar hoe gaat het met jou Maple?
Gast- Gast
Poeh, daar zou ik echt geen trek in hebben hoor.. Dapper van je!Maple schreef:Ik moet morgen écht om 5:00 opstaan, want ik moet lopend naar mijn werk (uur lopen)...
Gast- Gast
Maple schreef:'t Gaat, met ups en downs. Eigenlijk wil ik het er nu eventjes niet zoveel over hebben, sorry Maar voor nu gaat het wel oké, gelukkig._Leah_ schreef:Maar hoe gaat het met jou Maple?
Dan hebben we het er niet over.
Waarom moet je morgen naar je werk lopen? *word al moe bij het lezen van die zin*
Laquisia- Prater
Oh, ik vind het wel leuk, muziekje aan en lopen maar. Maar de laatste tijd lukt het vroege opstaan me niet zo geweldig meer, dus best kans dat ik de bus pak en uiteindelijk alleen de laatste 20 minuutjes loop Maar eigenlijk wil ik morgen weer eens helemaal gaan lopen.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik moet morgen écht om 5:00 opstaan, want ik moet lopend naar mijn werk (uur lopen)...
Ga je lopend!? RESPECT!
Vrijdagavond is boodschappenavond, dus ik word opgehaald door m'n man van werk en kan dus niet op de fiets
Gast- Gast
Het lijkt me echt verschrikkelijk, om in 1 klap door twee mensen die zo dichtbij je stonden, zo verraden te worden en ze ook nog eens kwijt te raken uit je leven. Ik kan me niet eens voorstellen hoe ellendig jij je nu moet voelen.. Dikke_Leah_ schreef:Stylegirl schreef:Leah, ook even een knuffel voor jou! Vind het ontzettend rot wat er gebeurd is, maar toch goed dat je er dan toch een einde achter hebt gezet, ook al wilde hij het nog een keer proberen en zei hij volledig voor jou te willen gaan. Het vertrouwen is toch kapot en datzelfde geldt voor die vriendin en ik kan heel goed begrijpen dat wanneer je haar al zo lang kent, je niet meer weet wie dan wel te vertrouwen is. Ik vind het ook begrijpelijk dat je het wegstopt, maar ik denk dat de emoties er toch binnenkort wel uit gaan komen en dat is ook niet erg. Het is meer dan logisch dat je je verdrietig voelt of boos bent!
En terecht dat je geen contact meer met hen wilt!
Ik zou mezelf verloochen om verder met hem te gaan. Ik kan dat echt niet. Hij heeft mij zo diep gekwetst. Door hem ben ik op de bodem van een bodemloze put geraakt. Ik ben het vertrouwen kwijt geraakt, inclusief mijn zelfvertrouwen. Ditzelfde geldt ook voor mijn 'beste vriendin'. Maar het is wel moeilijk om hun voorgoed uit mijn leven te bannen. Mijn toekomst is opeens in duigen gevallen.
Gast- Gast
Je kan dat ook met sommige telefoons doen.. Ik kan het iig met mijn telefoon en een vriendin ook (zij werd ook door haar ex gestalkt)_Leah_ schreef:Ik had inderdaad liever gehad dat hij mij met rust liet. Ik bel morgen mijn telefoonprovider om zijn nummer te blokeren. Ik hoop dat dat lukt.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Leah, wie van de twee ben je?
De rechter.
Laquisia- Prater
Maple schreef: Vrijdagavond is boodschappenavond, dus ik word opgehaald door m'n man van werk en kan dus niet op de fiets
Op de één of andere manier vind ik dit heel lief klinken.
Laquisia- Prater
Maple schreef:Oh, ik vind het wel leuk, muziekje aan en lopen maar. Maar de laatste tijd lukt het vroege opstaan me niet zo geweldig meer, dus best kans dat ik de bus pak en uiteindelijk alleen de laatste 20 minuutjes loop Maar eigenlijk wil ik morgen weer eens helemaal gaan lopen.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik moet morgen écht om 5:00 opstaan, want ik moet lopend naar mijn werk (uur lopen)...
Ga je lopend!? RESPECT!
Vrijdagavond is boodschappenavond, dus ik word opgehaald door m'n man van werk en kan dus niet op de fiets
Zelf vind ik lopen ook ontzettend lekker. Dat hoeft voor mij nog niet eens met een muziekje. Ik kan zo genieten van een goede wandeling, de geur van de natuur en één zijn met mijn gedachten. Maar ik moet er niet aandenken om naar mijn werk te moeten lopen, dat is voor mij niet relax. Vooral niet als je je bedenkt dat ik zelfs met de auto nog te laat weet te komen.
Morgen moet ik ook boodschappen doen. Geen zin in. Pesthekel aan boodschappen doen. Maar gelukkig hoef ik alleen maar eten te halen voor een week. Dat is weer een voordeel.
Gast- Gast
Try schreef:Je kan dat ook met sommige telefoons doen.. Ik kan het iig met mijn telefoon en een vriendin ook (zij werd ook door haar ex gestalkt)_Leah_ schreef:Ik had inderdaad liever gehad dat hij mij met rust liet. Ik bel morgen mijn telefoonprovider om zijn nummer te blokeren. Ik hoop dat dat lukt.
Ik denk dat ik dat niet kan met mijn telefoon. Heb momenteel een koelkast uit het jaar 0.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Leah, wie van de twee ben je?
De rechter.
Dan heeft niemand een woord gelogen. Je bent echt een hele mooie meid.
De ander is toch neit toevallig "de boosdoener"?
Gast- Gast
Ik hou ook wel van wandelen, maar niet van zo vroeg in de ochtend
Ik kan op mijn telefoon inderdaad ook nummers blokkeren, maar dat werkt alleen als hij nummerherkenning aan heeft staan en werkt niet tegen smsjes.
Ik kan op mijn telefoon inderdaad ook nummers blokkeren, maar dat werkt alleen als hij nummerherkenning aan heeft staan en werkt niet tegen smsjes.
Gast- Gast
Haha, nou, vaak is het één groot chagrijnig feest hoor_Leah_ schreef:Maple schreef: Vrijdagavond is boodschappenavond, dus ik word opgehaald door m'n man van werk en kan dus niet op de fiets
Op de één of andere manier vind ik dit heel lief klinken.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: