Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer positiekleding?

+15
Limburg85
Novalee
Bruintje Beer
PapillonRose
koNijntje
Monnie
Curious
mickey
Annie24
joyce0606
Pien
Liadan
Monte
Dolphinne
Poisongirl
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 9:26

Bij H. ben ik rond de 9 weken positiekleding gaan dragen.
Nu met 6 weken ongeveer. Mijn buik was (en is) echt huge... Ik kreeg mijn eigen broeken echt niet meer dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Bruintje Beer wo 8 jun 2011 - 9:59

bij de 1e met 16 weken.
bij de 2e met ong. 10weken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 12:15

Volgens mij vanaf ongeveer 16 weken. Ik had wel bijna alleen maar broeken, mijn t-shirts paste ik tot het laatst wel in, al heb ik er daarna wel een aantal weggegooid omdat ze uitgerekt waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Novalee wo 8 jun 2011 - 19:48

Broeken vanaf week 13 geloof ik. Truitjes kon ik langer nog m'n eigen aan, sommige pas ik zelfs nu nog maar dat ligt dan echt aan het model.

Ik heb positiebroeken van de H&M en Miss Etam en ik vind die laatste het fijnste zitten. Nou ja, die zaten het lekkerst, want inmiddels ben ik er uit gegroeid Embarassed Rolling Eyes Nu leef ik in een soort joggingbroek van de H&M en die zit wel heerlijk maar staat minder charmant.

Hoe erg het opvalt dat je al een positiebroek draagt ligt erg aan het model broek en wat je er op draagt. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je jezelf verraad, gewoon even goed verschillende modellen uitproberen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Limburg85 wo 8 jun 2011 - 19:52

Niet, ik heb heel mijn zwangerschap geen positiekleding gedragen want paste nog al mijn gewone kleding.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  pitbullgup wo 8 jun 2011 - 20:25

Vanaf dat ik 11 weken was... de knopen gingen mij gewoon erg irriteren en als je gewoon langere truitjes en shirtjes er over doet valt het helmaal niet op da je positiekleding draagt.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  snoezel wo 8 jun 2011 - 20:55

Ik vanaf 8,5 week ofzo :shock: Ik was ook gewoon niet lekker, had een hele gevoelige buik.
Normaal heb ik ook gewoon geen buik, en ik had al heel snel een wat opgezet buikje. Had ik ook altijd al als ik ongesteld was. Maar het was allemaal heel gevoelig, dus een iets te strakke broek kon ik echt niet verdragen.

Had ook echt al heel snel een buikje :shock: , waarschijnlijk doordat ik normaal echt geen buik heb. Ik had ook echt moeite het te verbergen tot 12weken. Zal eens even foto zoeken. Buik met 7 weken is trouwens al enorme buik voor mijn doen :P

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 GroteFoto-UEZLDLNL

Inderdaad gewoon een leuk langig shirt ofzo eroverheen, niemand die het ziet hoor.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Happydobby wo 8 jun 2011 - 21:04

Vanaf 16 weken thuis, mijn uniform broeken kon ik met 14 weken al niet meer aan, gewoon omdat het een raar model is. Ik kon nog wel gewone broeken aan maar dat zat na een paar uur niet meer.

Bovenkleding kan je langer aan, als een truitje niet meer past dan merk je dat vanzelf.

Overigens heb ik een aantal zomerbroeken met elastiekenband die ik nu wel aanheb met warm weer. Het past precies onder mijn buik.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:06

Ik draag nog steeds mijn eigen spijkerbroek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Flip Fluitketel wo 8 jun 2011 - 21:16

Rond de 11 weken
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer positiekleding? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf wanneer positiekleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum