Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Positiekleding, waar en wanneer?

+5
Roos
Liadan
holaagirl
Susan
Supertalentje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Positiekleding, waar en wanneer? Empty Positiekleding, waar en wanneer?

Bericht  Supertalentje wo 27 jul 2011 - 7:31

Ik zoek me rot naar een fatsoenlijke spijkerbroek, maar ik kan er geen een vinden...

Met hoeveel maanden kochten jullie positiekleding?
Waar heb je het gekocht?
Favoriete merk?

Ik ga het weekend verder zoeken, maar dan weet ik waar ik kan kijken...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Positiekleding, waar en wanneer? Empty Re: Positiekleding, waar en wanneer?

Bericht  Susan wo 27 jul 2011 - 7:40

Ik kocht met 8 weken voor het eerst positiekleding. Winkels die ik fijn vond: H&M, Belly-B, Future Maman, Prenatal. Mijn favoriete merk was Mamalicious.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  holaagirl wo 27 jul 2011 - 7:41

favomerken: mamalicious (positiekleding van Only/vero Moda), Noppies en Queensmum...

Weet niet waar je woont: in Delft heb je een leuke (duurdere) positiekledingwinkel, in Amersfoort heb je er meerdere! Met veel spijkerbroeken!!!
Kocht regelmatig wat bij Prenatal en H&M (maar niet de spijkerbroeken bij H&M)
ben het met 12 weken ongeveer gaan dragen!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Liadan wo 27 jul 2011 - 7:42

Eerste zwangerschap droeg ik vanaf 11 weken positiebroeken. Ik vond de broeken van Noppies het fijnst en in het begin ook die van H&M (later niet meer omdat deze te strak ging zitten bij mijn buik). Verder had ik ook broeken van mamalicious, die vond ik ook wel fijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan wo 27 jul 2011 - 7:43

Oh trouwens, mijn favoriete broek van mijn 2e zwangerschap was van Esprit!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Roos wo 27 jul 2011 - 8:00

Bij de V&D hebben ze ook zwangerschapskleding, althans hier...
In had een spijkerbroek van Noppies, zat heerlijk. Had ook een broek van Esprit, die zat ook goed.
In Nijmegen zit een redelijk grote winkel van Noppies, ze verkopen ook Esprit. Misschien een tip.
Ben zwangerschapsbroeken gaan dragen rond week 10/11.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:04

Ik heb spijkerbroeken van de Prenatal, eigen merk denk ik.
Niet meer dan 40 euro per stuk, ik heb het skinny model ..
Voor de rest draag ik gewoon eigen truitjes en jurkjes smile

Ben het volgens mij zo rond een week of 11 gaan dragen.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 27 jul 2011 - 8:23

Super, thanx allemaal! Ik zoek ff uit in welke plaats de meeste winkels zitten, maar ik ga zaterdag opnieuw op missie! Very Happy
Jullie hebben ook allemaal 'vroeg' gekocht! Vriendinnen die ik gevraagd heb hebben afgelopen zomer alleen maar jurkjes/rokjes/leggings gedragen en 1 vriendin is een paar weken verder dan ik en koopt alles 'een maat groter' zodat ze nog gewone kleding kan dragen.
Omdat ik afgelopen week niet eens positiemode kon vinden in Almere (leuk, dagje Almere met alleen een Miss Etam waarin ik kon zwemmen in maat 38) heb ik een hele zooi besteld via internet. Van de 8 broeken past alleen een panthalon van mamalicious, maar ik heb geen zin in steeds bestellen/passen/terugsturen, ik wil passen en iets goeds kopen! Very Happy

@Roos: ik heb gegoogled en dan krijg ik brandstores van Noppies, ook in andere steden, bedoel je die?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mida4you wo 27 jul 2011 - 8:25

Met 12 weken kocht ik mijn 1e positiebroek. Deze heb ik gekocht bij de Prenatal. Mijn favo merk van mamalicious.
Ook heb ik een broek bij de Miss Etam gekocht en de H&M.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Annie24 wo 27 jul 2011 - 8:49

Ik droeg positiekleding vanaf 26 weken. Kon mijn eigen broeken nog wel aan, maar ik werk op kantoor en dan zaten ze aan het einde van de dag niet lekker meer. Ik heb alle merken gehad en heb uiteindelijk 2 broeken van het merk Love2Wait gekocht. Die zaten perfect en ik baal er zo van dat ik ze nu niet meer aankan Sad Ik leefde er bijna in angel

www.love2wait.nl Daar staan ook verkoopadressen op. De broeken zijn best duur, maar ik vond ze hun geld dubbel en dwars waard Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:53

Ik ben nu rond de 6 weken positiebroeken gaan dragen.
De fijnste die ik heb zijn van MamaLicious en van Prenatal zelf.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 27 jul 2011 - 8:55

Annie24 schreef:Ik droeg positiekleding vanaf 26 weken. Kon mijn eigen broeken nog wel aan, maar ik werk op kantoor en dan zaten ze aan het einde van de dag niet lekker meer. Ik heb alle merken gehad en heb uiteindelijk 2 broeken van het merk Love2Wait gekocht. Die zaten perfect en ik baal er zo van dat ik ze nu niet meer aankan Sad Ik leefde er bijna in angel

www.love2wait.nl Daar staan ook verkoopadressen op. De broeken zijn best duur, maar ik vond ze hun geld dubbel en dwars waard Very Happy

Ik heb even gekeken en ze verkopen het bij Belly-B, dus dat is mooi Very Happy Waarom had je alleen deze? Vallen ze smaller of langer of makkelijker te verstellen...?
Ik kan mijn eigen broeken ook nog aan, maar het zijn allemaal heupbroeken dus alles gaat zeer doen na het eten, dat vind ik zo vervelend.

Bij welke prenatal zijn jullie trouwens geweest? Ik ben in Utrecht geweest en in Breda en beiden zijn 'piepklein' in die zin dat ze van alles wat hebben (paar stuks kinderkleding per maat, paar mutsjes, paar autostoelen etc maar dus ook 1 spijkerbroek, 1 panthalon en al dat zomerspul terwijl ik de 'winter' door moet). Gaat iedereen dan naar een grotere prenatal?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 wo 27 jul 2011 - 9:03

Supertalentje schreef:
Annie24 schreef:Ik droeg positiekleding vanaf 26 weken. Kon mijn eigen broeken nog wel aan, maar ik werk op kantoor en dan zaten ze aan het einde van de dag niet lekker meer. Ik heb alle merken gehad en heb uiteindelijk 2 broeken van het merk Love2Wait gekocht. Die zaten perfect en ik baal er zo van dat ik ze nu niet meer aankan Sad Ik leefde er bijna in angel

Ik heb even gekeken en ze verkopen het bij Belly-B, dus dat is mooi Very Happy Waarom had je alleen deze? Vallen ze smaller of langer of makkelijker te verstellen...?
Ik kan mijn eigen broeken ook nog aan, maar het zijn allemaal heupbroeken dus alles gaat zeer doen na het eten, dat vind ik zo vervelend.

Ik heb maat 34/xs en alle andere merken waren te groot. Rolling Eyes Ik had een supermooie skinnyjeans en een normale spijkerbroek. Heb ze toevallig van de week verkocht via marktplaats, maar vind het nog steeds zonde dat ik ze na mijn bevalling niet door kon dragen Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje wo 27 jul 2011 - 9:31

@Annie24: oh, nu ga ik helemaal kijken, veel is mij ook te groot.

En oh ja, ik wil graag een spijkerbroek die gewoon aansluit op je bovenbenen en ook graag aan de achterkant. Maar, qua omvang kan ik wel groeien ivm verstelbare banden, maar hoe zit het met je bovenbenen? Hoelang hebben jullie dus gedaan met de broeken die je zo vroeg gekocht hebt, de hele zwangerschap door? En hebben jullie met bv 10 weken gewoon je eigen maat gekocht of uberhaupt een maat groter zodat je er nog in kon groeien?

Echt, dit is mijn vragenuurtje Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan wo 27 jul 2011 - 9:35

Gewoon mijn eigen maat, het is helemaal niet zeker dat je voor de rest ook dikker wordt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 27 jul 2011 - 9:36

Als je trouwens nog eens in Utrecht gaat winkelen kun je ook nog naar het Prenatal warenhuis op Kanaleneiland, daar hebben ze veel meer dan bij de gewone Prenatal in de stad. Er zitten daar nog meer grote babyzaken, daar ben ik zelf niet echt veel geweest, maar misschien dat ze daar ook nog wel positiemode hebben.

Bij de Lief Kinderwinkel in Zeist hebben ze mooie aparte positiemode.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 9:37

Ik had met een week of 17 voor het eerst positiebroeken aan, truitjes volgens mij pas veel later. Ik kocht veel bij de Prenatal en de miss etam.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Supertalentje wo 27 jul 2011 - 10:24

Susan schreef:Als je trouwens nog eens in Utrecht gaat winkelen kun je ook nog naar het Prenatal warenhuis op Kanaleneiland, daar hebben ze veel meer dan bij de gewone Prenatal in de stad. Er zitten daar nog meer grote babyzaken, daar ben ik zelf niet echt veel geweest, maar misschien dat ze daar ook nog wel positiemode hebben.

Bij de Lief Kinderwinkel in Zeist hebben ze mooie aparte positiemode.

Nee, het is niet zeker dat je overal dikker wordt, maar misschien had iedereen hier wel rekening mee gehouden. Ik zou het zonde vinden om nu 5 broeken te gaan kopen waar ik over 3 maanden niet meer in pas, ik weet het ook allemaal niet... Sad

Ik ga even bij Lief kijken, goeie tip! Het is altijd leuk iets te hebben dat de massa niet heeft. Kanaleneiland heeft ook een Prenatal, ik wist niet dat die groter was dan in de stad!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan wo 27 jul 2011 - 10:39

Het is wel de Lief Kinderwinkel hè, dat is een andere winkel dan de winkels van het merk Lief. De winkel waar ik het over heb zit volgens mij ook echt alleen in Zeist. Er tegenover zit een winkel die Stoer heet, die hoort erbij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje wo 27 jul 2011 - 11:28

Susan schreef:Het is wel de Lief Kinderwinkel hè, dat is een andere winkel dan de winkels van het merk Lief. De winkel waar ik het over heb zit volgens mij ook echt alleen in Zeist. Er tegenover zit een winkel die Stoer heet, die hoort erbij.
Gegoogled en gevonden Very Happy Op de website/webshop staan alleen 4 shirtjes en een zomerjurkje, weet je misschien of ze daar ook spijkerbroeken hebben?
Het ziet er trouwens ook uit als een hele leuke winkel voor kinderkleding, ik heb 'm onder favorieten gezet cheers

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan wo 27 jul 2011 - 11:44

Op de website staat lang niet alles wat ze hebben, ik zocht ook een vest dat ik daar voor Ezra heb gekocht maar dat staat er ook niet op.

Of ze ook spijkerbroeken hebben weet ik niet zeker, ik denk dat ik er nog wel kom deze of volgende week, dan zal ik wel even kijken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annie24 wo 27 jul 2011 - 18:29

Ik kocht ook gewoon mijn normale maat van broek. Positietops heb ik helemaal niet gekocht. Mijn buiikje was echt mini, dus ik kocht bv bij de Vero Moda en H en M truien en shirtjes waar rek in zat. Na mijn zwangerschap heb ik die weggegooid, want mijn buikje stond er in :-) Wat ik ook veel droeg waren van die bolero topjes met een langer shirtje zonder mouwen eronder of een tuniekje over een skinny spijkerbroek.

Shopse!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan wo 27 jul 2011 - 18:54

Ik heb ook gewoon mijn eigen maat gekocht en ik heb bijna al mijn positiebroeken de hele zwangerschap kunnen dragen. Eentje niet, dat was mijn spijkerbroek van H&M, maar die zat te strak bij mijn buik. Ik zou geen maat groter kopen, want dan zit je broek niet mooi als je 'm nu aan kan en je weet nu toch nog niet hoeveel en waar je aan gaat komen.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 27 jul 2011 - 19:07

Ik weet niet precies hoeveel weken ik was, denk 9 of 10 maar van mijn gewone broeken drukte de knopen zo erg en dat was niet fijn.
Ik heb eerst eens wat bij de wehkamp bestelt, en laatst ben ik bij de prenatal geweest daar hebben ze zoveel keus. Ik heb nu 2 broeken van mama licious en die vind ik erg fijn zitten!
Shirtjes heb ik voornamelijk nog vanmezelf aan, al heb ik laatste wel een shirtje gekocht maar die vond ik gewoon erg leuk Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Roos wo 27 jul 2011 - 19:40

Ja, die bedoel ik inderdaad!

Ik heb ook gewoon mijne eigen maat gekocht, en desondanks dat ik veel vocht vast hield en een enorme buik had pastte ik alles nog...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: