Vanaf wanneer positiekleding?
+16
Flip Fluitketel
*Lookie*
Lejow
-Ieniemienie-
SarahKey
Annie24
LindaK
miss22
Susan
Liadan
holaagirl
Aimee
teletascha
joyce0606
Fearie
truestar
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vanaf wanneer positiekleding?
Het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg ik ben benieuwd vanaf wanneer jullie positiekleding droegen?
Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en mijn eigen broeken gaan behoorlijk strak zitten, doe nu telkens een elastiekje door het knoopsgat en de knoop maar als mn tshirtje wat omhoog kruipt ziet dat er toch een beetje raar uit..
Kan je buik bij een 2e zwangerschap sneller groeien? Bij de 1e kreeg ik pas rond de 18/19 weken een beetje buik..
Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en mijn eigen broeken gaan behoorlijk strak zitten, doe nu telkens een elastiekje door het knoopsgat en de knoop maar als mn tshirtje wat omhoog kruipt ziet dat er toch een beetje raar uit..
Kan je buik bij een 2e zwangerschap sneller groeien? Bij de 1e kreeg ik pas rond de 18/19 weken een beetje buik..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Vanaf wanneer positiekleding?
Wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Ik zou gewoon positiekleding gaan dragen wanneer jij wil. Zolang je normale kleding nog past lijkt het mij niet echt nodig, als dat strakker gaat zitten/niet meer past zou ik overgaan op positiekleding. Nu dus ongeveer, een elastiekje om je broek dicht te krijgen lijkt me niet de bedoeling
Ik zou gewoon positiekleding gaan dragen wanneer jij wil. Zolang je normale kleding nog past lijkt het mij niet echt nodig, als dat strakker gaat zitten/niet meer past zou ik overgaan op positiekleding. Nu dus ongeveer, een elastiekje om je broek dicht te krijgen lijkt me niet de bedoeling
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Ik droeg pas vanaf 20 weken positie kleding.
Maar als je gewone kleding niet lekker meer zit dan zou ik lekker positie kleding gaan dragen.
Ik droeg pas vanaf 20 weken positie kleding.
Maar als je gewone kleding niet lekker meer zit dan zou ik lekker positie kleding gaan dragen.
Gast- Gast
Ik droeg met 12 weken al zwangerschapsbroeken, het zat niet meer fijn bij mijn buik. Heb sommige broeken nog met een riem gedragen, maar dat was vaak toch niet prettig.
Shirtjes enzo heb ik nu nog steeds aan, ik kan nog veel van mijn kleding aan (rekt goed mee). Behalve dan de broeken, rokjes en jurkjes.
Shirtjes enzo heb ik nu nog steeds aan, ik kan nog veel van mijn kleding aan (rekt goed mee). Behalve dan de broeken, rokjes en jurkjes.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
truestar schreef:Het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg ik ben benieuwd vanaf wanneer jullie positiekleding droegen?
ik geloof dat het zelfs heeel normaal en hoort dat je bij de 2e sneller groeit, natuurlijk is dit niet altijd zo, maar in de meeste gevallen wel!
je moet lekker positie gaan dragen wanneer jij denkt dat het goed is. waarom zou je je zelf pesten met elastiekjes en je druk maken over je shirtje! hop doe lekker die broek aan, zit heerlijk en nergens om druk te maken!!!
ik ben zwanger van de eerste en ben bij 14 weken positiebroeken gaan dragen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ja heb ook wel zoiets van dat ik maar gewoon moet shoppen voor positiebroeken, de shirtjes zijn dan verder geen probleem.. Er is nu natuurlijk ook overal lekker uitverkoop en ik denk niet dat ik het red met mijn zomerkleding tot aan september. Als ik nu een paar broeken in de uitverkoop koop die ik in de zomer nog kan dragen. Kan ik daarna over op de nieuwe collectie..
Had alleen nooit verwacht dat ik bij de 2e zoveel sneller zou groeien, bij mijn dochter heb ik tot het einde een bescheiden buikje gehad, en nu heb ik ongeveer dezelfde buik als bij haar met 17 of 18 weken zwangerschap
Had alleen nooit verwacht dat ik bij de 2e zoveel sneller zou groeien, bij mijn dochter heb ik tot het einde een bescheiden buikje gehad, en nu heb ik ongeveer dezelfde buik als bij haar met 17 of 18 weken zwangerschap
truestar- Fluisteraar
Met ongeveer 15 weken kon ik alleen nog maar positiebroeken aan. Truien heb ik nog heel lang mijn eigen kleren van gedragen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
+1 ik draag nu ook nog mijn eigen shirtjes (wel wat hempjes van de hema bijgekocht omdat die wat langer vallen) Sommige toch al korte shirtjes gaan al een tijdje niet meer, maar lange kan ik nog steeds aan!teletascha schreef:Met ongeveer 15 weken kon ik alleen nog maar positiebroeken aan. Truien heb ik nog heel lang mijn eigen kleren van gedragen.
Gast- Gast
De eerste keer droeg ik positiekleding met de 10 weken ongeveer.
Nu rond de 7 weken al.
Nu rond de 7 weken al.
Gast- Gast
Het bloedverlies beteknde dus toch niets? Wat fijn voor jullie zeg, gefeliciteerd!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Het bloedverlies beteknde dus toch niets? Wat fijn voor jullie zeg, gefeliciteerd!
Nee wel is er afgelopen vrijdag een uitstrijkje genomen.. Het bloedverlies heb ik nog steeds af en toe.. Inmiddels hebben we al 5 echo's gehad.. De baby groeit heel erg goed, het hartje klopt telkens mooi, het kindje beweegt al.. Ze vermoeden dat ik een erg gevoelige baarmoedermond heb en dat ie bij het minste of geringste begint te bloeden.. Er is niks aan te doen, behalve dat we geen gemeenschap meer mogen hebben de aankomende tijd. Hoe is het bij jou? Heb jij nog bloedverlies gehad?
Hazeltje, jij hebt toch ook aardig wat bloedverlies in het begin gehad?
truestar- Fluisteraar
Gewoon lekker dragen als het niet meer lekker zit..
Bij een tweede gaat het altijd sneller (lees en hoor ik:)
en misschien van marktplaats nog wat zomerdingetjes? Kan je daarna 'goed' shoppen voor de winter/herfst?
Bij een tweede gaat het altijd sneller (lees en hoor ik:)
en misschien van marktplaats nog wat zomerdingetjes? Kan je daarna 'goed' shoppen voor de winter/herfst?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
Ik droeg bij mijn eerste zwangerschap met 11 weken positiebroeken, bij mijn 2e zwangerschap met 8 of 9 weken al. Mijn buik was bij mijn 2e zwangerschap een stuk groter dan de eerste keer en groeide ook sneller in het begin.
Ik droeg bij mijn eerste zwangerschap met 11 weken positiebroeken, bij mijn 2e zwangerschap met 8 of 9 weken al. Mijn buik was bij mijn 2e zwangerschap een stuk groter dan de eerste keer en groeide ook sneller in het begin.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Gefeliciteerd met je zwangerschap, echt leuk voor je! Ik hoop je je goed voelt.
Ik droeg de eerste keer met ongeveer 10 weken positiekleding en de tweede keer met ongeveer 8 weken, best snel dus, maar ik vind het heel vervelend als mijn kleren knellen.
Ik droeg de eerste keer met ongeveer 10 weken positiekleding en de tweede keer met ongeveer 8 weken, best snel dus, maar ik vind het heel vervelend als mijn kleren knellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik droeg met 12weken positiekleding
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Ik droeg tijdens m'n eerste zwangerschap een stuk later positiekleding dan nu...
Draag m'n positiebroeken nu al bijna 2 weken
Zit een stuk lekkerder!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Draag m'n positiebroeken nu al bijna 2 weken
Zit een stuk lekkerder!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ja, ik heb de eerste 10 weken erg veel bloedverlies gehad.
Ook met stolsels en een "flubbertje" waarvan ik toen dacht dat dat de baby was.
Ik heb toen wekelijks een echo gehad en zodra we op vakantie gingen stopte het.
Ik heb toen ook allerlei kweekjes en uitstrijkjes gehad en alles was toen helemaal in orde.
Hoe ver ben je?
En jij bent toch de mama van die vreselijk knappe dochter?
Of heb ik nu totaal de verkeerde voor me?
Ook met stolsels en een "flubbertje" waarvan ik toen dacht dat dat de baby was.
Ik heb toen wekelijks een echo gehad en zodra we op vakantie gingen stopte het.
Ik heb toen ook allerlei kweekjes en uitstrijkjes gehad en alles was toen helemaal in orde.
Hoe ver ben je?
En jij bent toch de mama van die vreselijk knappe dochter?
Of heb ik nu totaal de verkeerde voor me?
Gast- Gast
Ik vanaf week 27 positie broeken, al kon ik mijn eigen broeken ook nog wel aan, maar dat zat aan het einde van de dag niet echt lekker meer (kantoorbaan) Verder droeg ik mijn eigen shirts en tuniekjes, ant ik had niet zo'n grote buik
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb heel lang mijn eigen kleding gedragen. Mijn spijkerbroek en spijkerrokje passen nog maar een paar weken niet meer, en mijn andere rokje (van het buikjestopic) past nog steeds, maar begint wat strak te zitten.
Ik heb nu alleen nog een zwangerschapsbroek aan of een legging met tuniekje, zwangerschapsjurkje. Maar ook nog dingen van voor de zwangerschap.
Ik zou zeggen draag positiekleding als je denkt dat je het nodig hebt.
Ik heb nu alleen nog een zwangerschapsbroek aan of een legging met tuniekje, zwangerschapsjurkje. Maar ook nog dingen van voor de zwangerschap.
Ik zou zeggen draag positiekleding als je denkt dat je het nodig hebt.
Gast- Gast
Rond de 12/13 weken denk ik. Normale broeken zaten echt niet meer lekker!
En ja, zij is de moeder van dat ongelofelijk knappe dochtertje!
En ja, zij is de moeder van dat ongelofelijk knappe dochtertje!
Gast- Gast
He wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! Dan zit je dicht bij mij denk ik?
Ik ga volgende week shoppen voor zwangerschapbroeken want ik kan er bijna geen 1 meer aan. Heb nog 2 spijkerbroeken die mij normaal van de kont afzakte en die nu prima zitten. Maar wil alvast wel gaan kijken.
Wanneer heb je de 12 weken echo?
Ik ga volgende week shoppen voor zwangerschapbroeken want ik kan er bijna geen 1 meer aan. Heb nog 2 spijkerbroeken die mij normaal van de kont afzakte en die nu prima zitten. Maar wil alvast wel gaan kijken.
Wanneer heb je de 12 weken echo?
Wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Jij bent toch idd de mama van de knappe meid Y.?
Ik droeg bij de eerste pas rond de 20 weken positiekleding, en bij deze zwangerschap al met 10 weken.
DUs kan best dat dat al zo snel is hoor haha!
Jij bent toch idd de mama van de knappe meid Y.?
Ik droeg bij de eerste pas rond de 20 weken positiekleding, en bij deze zwangerschap al met 10 weken.
DUs kan best dat dat al zo snel is hoor haha!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
@ Hazeltje.. Bij jou was het dus ook niks bijzonders. De gyn heeft me nu al een paar keer gerust gesteld dat het waarschijnlijk gewoon bij deze zwangerschap hoort. Inwendig kunnen ze ook niks zien, baarmoedermond zit netjes dicht en ze kunnen niet zijn waar het bloedverlies vandaan komt. Het enige wat ze me zei was dat we beter geen gemeenschap meer kunnen hebben.. Krijg over 1,5 week pas de uitslag van het uitstrijkje. Ben nu 10w4d. Probeer nu gewoon van de zwangerschap te genieten al vind ik het nog weleens moeilijk. Heb ook al veel last van mn banden.
Ik weet niet of je mijn dochter bedoeld, zal ff onder dit berichtje een foto bijvoegen..
@ Heartbeat.. Dankjewel, altijd leuk om complimentjes over je kindje te krijgen
@ SarahKey.. Ja klopt ik ben nu 10w4d, schelen dus maar 2 dagen.. Leuk! Ik heb de 28e de combinatietest.. Dan ben ik ook 11w6d. Een 12weken echo krijg ik niet, maar ik loop bij een gyn en krijg daar iedere controle een echo..
@ Ieniemienie.. Ja klopt mijn dochters naam begint indd met de namelijk Yasemin Gelukkig ben ik niet de enige die dus zo snel al het idee heeft dat ze aan de zwangersschapskleding moet! Haha!
Ik weet niet of je mijn dochter bedoeld, zal ff onder dit berichtje een foto bijvoegen..
@ Heartbeat.. Dankjewel, altijd leuk om complimentjes over je kindje te krijgen
@ SarahKey.. Ja klopt ik ben nu 10w4d, schelen dus maar 2 dagen.. Leuk! Ik heb de 28e de combinatietest.. Dan ben ik ook 11w6d. Een 12weken echo krijg ik niet, maar ik loop bij een gyn en krijg daar iedere controle een echo..
@ Ieniemienie.. Ja klopt mijn dochters naam begint indd met de namelijk Yasemin Gelukkig ben ik niet de enige die dus zo snel al het idee heeft dat ze aan de zwangersschapskleding moet! Haha!
truestar- Fluisteraar
Wow, wat is ze alweer groot!
Haar naam begint met een S toch? Als ik het goed onthouden heb?
Gefeliciteerd!! Verder heb ik totaal geen nuttige info over je vraag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Wow, wat is ze alweer groot!
Dankjewel! Hahaha nee, ze heet Yasemin.. Is alweer 4 geworden in Maart.. Kleine meisjes worden zo snel groot
truestar- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer positiekleding?
» Positiekleding, waar en wanneer?
» Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?
» Vanaf wanneer...
» Vanaf wanneer...
» Positiekleding, waar en wanneer?
» Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?
» Vanaf wanneer...
» Vanaf wanneer...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: