Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

+10
mystery mom
kwak
Flip Fluitketel
Thunder
Viva
Limburg85
Paper Crown
RiLiJu
Pandora
Linda
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Linda wo 8 aug 2012 - 19:50

Wanneer gingen jullie positiekleding dragen toen jullie zwanger waren van de tweede?

M'n broeken zitten nu 's avonds al een beetje krap. Overdag gaat het gelukkig nog wel goed. Bij de eerste droeg ik na 17 weken positiekleding, maar dat ga ik nu zeker weten niet redden..


Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Pandora wo 8 aug 2012 - 20:07

Volgens mij ging ik bij deze zwangerschap ook rond de 17 weken positiekleding dragen, wel had ik al veel eerder een paar broeken die niet meer dicht konden. Deze droeg ik dan met een elastiekje om de knoop.
Bij mijn eerste zwangerschap droeg ik volgen mij wel pas later positiekleding maar ik weet echt niet meer precies wanneer....

Nu loop ik het liefste ik jurkjes en leggings.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  RiLiJu wo 8 aug 2012 - 20:08

Bij de eerste met 19 weken.

Bij de tweede met 9 weken. Toen zaten mijn broeken echt niet meer lekker en kreeg ik ook al veel sneller een buikje.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Paper Crown wo 8 aug 2012 - 20:20

Mijn verloskundige zei toen ze zag dat ik nog een gewone broek aanhad met 13 weken dat dat je het past niet wil zeggen dat het ook goed is. Je baarmoeder raakt zo toch een beetje bekneld en de toevoer van zuurstof moet wel goed blijven richting je baarmoeder. Zij adviseerde dan ook om zsm een positiebroek te dragen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Linda wo 8 aug 2012 - 20:24

Paper Crown schreef:Mijn verloskundige zei toen ze zag dat ik nog een gewone broek aanhad met 13 weken dat dat je het past niet wil zeggen dat het ook goed is. Je baarmoeder raakt zo toch een beetje bekneld en de toevoer van zuurstof moet wel goed blijven richting je baarmoeder. Zij adviseerde dan ook om zsm een positiebroek te dragen!

Oh dat heb ik nog nooit eerder gehoord!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Paper Crown wo 8 aug 2012 - 20:26

Linda schreef:
Paper Crown schreef:Mijn verloskundige zei toen ze zag dat ik nog een gewone broek aanhad met 13 weken dat dat je het past niet wil zeggen dat het ook goed is. Je baarmoeder raakt zo toch een beetje bekneld en de toevoer van zuurstof moet wel goed blijven richting je baarmoeder. Zij adviseerde dan ook om zsm een positiebroek te dragen!

Oh dat heb ik nog nooit eerder gehoord!
lol! misschien omdat ze zag hoe strak mijn broek echt zat? Haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Limburg85 wo 8 aug 2012 - 20:36

Bij de 1e niet gedragen en tot heden ook nog niet, pas nog al mijn gewone kleding. Heb 1 positiebroek maar heb daar veel te weinig buik door waardoor die niet lekker zit.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Linda wo 8 aug 2012 - 20:37

Haha, ja dan kan ik het me wel voorstellen, PC!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:03

Ik kon bij J.ason met 10 weken mijn eigen broeken al niet meer aan en dat was mijn eerste zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Viva wo 8 aug 2012 - 21:16

Toen mijn eigen broeken minder fijn zaten ben ik gelijk positiebroeken gaan dragen.
Daarvoor zijn ze Wink
Alleen dan wel zo dat je de merkjes eventueel niet zag omdat het toen nog niet bekend was...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 22:20

Ik geloof met een week of 10. Toen had ik echt al een bolletje en zaten mijn kleren niet lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Thunder wo 8 aug 2012 - 22:34

Vanaf 8-9 weken ongeveer.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Flip Fluitketel wo 8 aug 2012 - 22:39

Bij de 1e rond de 14e-15e week en bij deze zwangerschap ben ik positiekleding gaan dragen rond de 9e-10e week.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  kwak wo 8 aug 2012 - 23:48

in de 7de of 8ste week ben ik nu positiekleding gaan dragen.
mijn darmen waren erg opgezet en ik heb een hele gevoelige buik in de zwangerschap. Mijn man mag bijv niet zijn hand of arm er opleggen als we gaan slapen ofzo omdat dat gewoon zeer doet.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  mystery mom wo 8 aug 2012 - 23:52

Bij de eerste droeg ik al met 7w positiebroeken. Mijn gewone broeken zaten niet meer lekker als ik ging zitten. Bij de tweede had ik met 13w nog mijn gewone broeken aan en had ik er geen last van. Helaas heb ik niet mogen ontdekken wanneer ik aan de positiebroeken moest..

Ik heb trouwens toen ik een positieve test had mijn positiekleding van de eerste gepast....omg! Wat was ik dik...er konden nu wel 2 mystery moms in een broek die me toen zelfs aan de krappe kant zat!
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Bruintje Beer wo 8 aug 2012 - 23:56

Bij de 2e vanaf 10 weken. Maar dit hoefde nog niet maar ik had een hele gevoelige buik de gehele zwangerschap. Bij de 1e droeg rond 15/16 weken een positiebroek.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Linda do 9 aug 2012 - 0:41

Ik heb net bij noppies een aantal positiebroeken besteld. Ze hebben nu sale. Ik hoop dat ik ze nog even niet aan hoef, maar dan heb ik ze maar vast in huis. En ook maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Flower_L do 9 aug 2012 - 0:42

Eigenlijk is het zover,..Laar ik moet nog op zoek en ik ben lang...dus lastig qua broeken.
Dus nu loop ik met knopen los Embarassed

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje do 9 aug 2012 - 0:46

Ik heb laatst ergens iets gezien, dat was een tussenstuk voor in je gulp, zodat je een soort van zwangerschapsbroek van je gewone broek kon maken. Ik dacht dat het van bellybandit was maar daar kan ik ze niet terug vinden. Misschien is zoiets iets voor jou Flower?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Aagje! do 9 aug 2012 - 0:57

Ik kon bij mijn dochter al met 9 weken mijn eigen broek niet meer aan, dat beloofd wat bij een tweede haha smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 1:04

Voor mijn zwangerschap was mijn buikomtrek 78cm, nu al 89cm. Ik moet nu maar echt gaan shoppen, ik pas niks meer :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Pandora do 9 aug 2012 - 1:05

Teddyaapje schreef:Ik heb laatst ergens iets gezien, dat was een tussenstuk voor in je gulp, zodat je een soort van zwangerschapsbroek van je gewone broek kon maken. Ik dacht dat het van bellybandit was maar daar kan ik ze niet terug vinden. Misschien is zoiets iets voor jou Flower?

Die heb ik ook, ik heb nog steeds een zwarte pantalon die ik op deze manier nog kan dragen. De rest van mijn 'oude' broeken is met helaas te straks geworden rond mijn benen en billen... Cry
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap? Empty Re: Wanneer positiekleding bij een 2e zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum