Urgent vraagje
+5
meisjesmama
Happydobby
Monnie
Tania
Jazzlyn
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Urgent vraagje
Mijn zoontje is gister thuisgekomen uit het KDV met uitslag op zijn buik en benen.
Is het een allergie op voedsel of iets anders?
-
erg huilerig, geen koorts
Is het een allergie op voedsel of iets anders?
-
erg huilerig, geen koorts
Laatst aangepast door Jazzlyn op wo 8 jun 2011 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Urgent vraagje
Kun je dat niet beter aan de dokter vragen als het zo belangrijk is om zeker te weten?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik jou was zou ik nu de huisarts bellen. Kan je vast nog wel even komen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook even bellen.
Ik las vand e weke ergens van een moeder waar het kindje ter plekke op het CB allemaal uitslag kreeg. Ook erg huilen maar geen koorts. Ze wist en heeft nog geen idee waar het van was...
Ik las vand e weke ergens van een moeder waar het kindje ter plekke op het CB allemaal uitslag kreeg. Ook erg huilen maar geen koorts. Ze wist en heeft nog geen idee waar het van was...
Gast- Gast
Ik zou naar de huisarts gaan hiermee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het ook navragen. Want mijn vriendin haar dochter kon niet geopereerd worden omdat ze een kinderziekte had.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
bultjes kunnen van zoveel dingen komen van allergie tot de waterpokken dus het zal ook voor de dokter moeilijk worden om te zeggen wat het is. mijn zoontje is allergies voor een bepaalt wasmiddel en heeft een lichte vorm van koemelk allegie en daar krijgt hij bultjes van maar of dat ook voor jou zoontje geld weet ik niet.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Maar een dokter kan wel vaststellen of het komt door iets ernstigs (hersenvliesontsteking) komt.
Gast- Gast
Hersenvliesontsteking plekjes herken je heel goed! Dat is een hele andere uitslag als andere vlekjes!
meisjesmama- Kletskop
Hazeltje schreef:Ik zou ook even bellen.
Dat heeft mijn dochtertje ook gehad. Weet nog steeds niet wat het was, maar is vanzelf weggetrokken!
Heb je de ha nog gebeld?
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Nee sorry ik was te laat. Namen niet meer op.
Eczeem lijkt me niet logisch eigenlijk! Hij heeft dit nog nooit gehad. Heeft ook geen koorts gekregen gelukkig. Wellicht is het iets van voedsel? Hij heeft gister namelijk voor het eerst iets op.
KDV wel gebeld, die hebben geen ziektes heersen momenteel. Iets van Vijfde, Zesde, Waterpokken etc.
Operatie niet door laten gaan door een paar vlekjes is geen optie, hij gebruikt nu al weken standaard AB, omdat hij anders te ziek is. We waren al blij dat we zo snel mochten! Ik hoop dus echt zoooo erg dat hij niet ziek gaat worden
Ik zal het anders even aan moeten kijken tot morgen, twijfel ik dan nog bel ik morgen even de dokter!
Eczeem lijkt me niet logisch eigenlijk! Hij heeft dit nog nooit gehad. Heeft ook geen koorts gekregen gelukkig. Wellicht is het iets van voedsel? Hij heeft gister namelijk voor het eerst iets op.
KDV wel gebeld, die hebben geen ziektes heersen momenteel. Iets van Vijfde, Zesde, Waterpokken etc.
Operatie niet door laten gaan door een paar vlekjes is geen optie, hij gebruikt nu al weken standaard AB, omdat hij anders te ziek is. We waren al blij dat we zo snel mochten! Ik hoop dus echt zoooo erg dat hij niet ziek gaat worden
Ik zal het anders even aan moeten kijken tot morgen, twijfel ik dan nog bel ik morgen even de dokter!
Jazzlyn- Prater
Ik kan het niet heel goed zien, maar ik zou morgen gewoon even naar de huisarts gaan, sowieso gewoon voor je eigen gemoedsrust. Ik denk dat het van alles kan zijn. Yrsa heeft bijvoorbeeld een keer een schimmeltje op haar romp gehad en dat leek ook op eczeem. Ze kreeg toen een zalfje en daarmee was ze er zo weer vanaf.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zolang aan de ab is zeker niet fijn maar toen mijn vriendin vertelde dat haar dochter een kinderziekte had. Gaf de kinderarts aan dat ze dan niet onder narcose mocht en de operatie werd toen 2 weken uitgesteld.
Dus dan zou ik zeker even bij de dokter horen wat je zoontje heeft.
Dus dan zou ik zeker even bij de dokter horen wat je zoontje heeft.
meisjesmama- Kletskop
Waarom heb je een nieuwe/andere naam?
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Even een korte reactie. Ben niet thuis namelijk.
De uitslag is vandaag een stuk minder, nog wel oneffen huid, maar niet meer rood.
Ook nog steeds geen koorts! Operatie is al binnen 24 uur. Dus dat gaat waarschijnlijk helemaal goed komen!
De uitslag is vandaag een stuk minder, nog wel oneffen huid, maar niet meer rood.
Ook nog steeds geen koorts! Operatie is al binnen 24 uur. Dus dat gaat waarschijnlijk helemaal goed komen!
Jazzlyn- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: