Vraagje
+5
Cow
loura
smooch
TukTuk
Jeanette
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vraagje
Dit jurkje met een paars wit geblokt blousje erop, staat dat?
Wil wel foto laten zien maar kan niet uploaden vanaf mijn mobiel.
Gast- Gast
Re: Vraagje
Is het een paars of bruin jurkje? Kan dat namelijk niet zo goed zien op het plaatje. Is het paars, dan wel, is het bruin, dan niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het kan wel hoor, al vind ik het blouse meer iets voor op een broek.
Ik vind het wel leuk staan!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:
Ik zou dan toch eerder voor de blouse gaan, of misschien met het vest open?
TukTuk- Ratel
Ik vind dit ook niet mooi.
Waarom draag je het jurkje niet gewoon met niks erover, en met leuke opvallende oorbellen ofzo?
Waarom draag je het jurkje niet gewoon met niks erover, en met leuke opvallende oorbellen ofzo?
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:dan voel ik me zo kaal..
Zucht, mis toch echt wat meer vrouwelijkheid
En met een brede riem om je taille?
TukTuk- Ratel
Als je er persee iets op aan wilt dan zou ik voor de zwarte vest gaan, maar dan wel open dragen niet dicht knopen.
Maar ik vind het leuker staan zonder of anders met een grote ketting erop. Ik heb nu ook een lange shirt aan maar draag er dan een blazer/colbert op.
Maar ik vind het leuker staan zonder of anders met een grote ketting erop. Ik heb nu ook een lange shirt aan maar draag er dan een blazer/colbert op.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Dat vind ik persoonlijk geen gezicht, vooral niet met zo'n kleur jurkje.AngelNyn schreef:En met een brede riem om je taille?
Dolsis, dat is niet kaal hoor. Als je gewoon een paar opvallende oorbellen indoet, is het niet kaal maar wel subtiel.
Gast- Gast
Ik zou de blousjes open dragen want dicht staat het meteen tuttig. Mouwen opstropen. Je kan ook blousje openghouden maar er toch een riempje omheen doen...
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dan is mijn bh zichtbaar.
Een riem om mijn taille staat niet. heb het al geprobeerd Vest open vind ik ook neit mooi. Ik heb hem ook in het zwart, en dan een bruin colbertje erop. Maar is dat niet overdreven op een doordeweekse dag?
Een riem om mijn taille staat niet. heb het al geprobeerd Vest open vind ik ook neit mooi. Ik heb hem ook in het zwart, en dan een bruin colbertje erop. Maar is dat niet overdreven op een doordeweekse dag?
Gast- Gast
Ik vind het allebei wel leuk! Maar met het vestje vind ik het net wat netter. met het blousje is wat speelser.
Gast- Gast
Je hebt geen mouwen op het blousje maare ik vind trouwens dat blousje niet zo leuk eigenlijk als ik eerlijk ben. Veel te braaf
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zwartje vestje erover is leuker, maar zou hem dan wel open laten. Heb je geen leuke ketting die erbij past?
Nee heb niet echt sieraden. Begin me net pas een beetje vrouwelijk te kleden ipv altijd spijkerbroeken met truien Dus moet eigenlijk nog best veel halen..
Heb nu datzelfde jurkje in het zwart met een beige colbert erover. Voel me dan alleen zo deftig
Heb nu datzelfde jurkje in het zwart met een beige colbert erover. Voel me dan alleen zo deftig
Gast- Gast
Waar is het voor? Gewoon normaal dagelijkse kleding en je gaat niets bijzonders doen? Dan zou ik 't gewoon met het blousje of het vestje doen. Je hoeft er niet heel netjes bij te lopen als 't niet hoeft natuurlijk Tenminste, dat zou ik niet snel doen.
Gast- Gast
Ga zo'n sjaal halen van Pieces (€8 ) en knoop hem als een gillet, staat het wat gekleder maar toch vlot
Voorkant
achterkant
Voorkant
achterkant
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Dank je..Marin schreef:Ook leuk!
mooi figuurtje heb je!
Vind je het niet te netjes voor deze mooie zonnige woensdag?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: