vraagje over het cb
+2
Liadan
SarahKey
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje over het cb
Morgen moeten we weer naar het cb voor controle bij de arts en meteen prikjes.
Maar nu heeft S sinds gisteren koorts (39 graden)
Vanmiddag was het 38 graden en met naar bed 37,8.
Het word dus minder, maar mag hij morgen wel de prikjes?
Of kan ik beter de hele afspraak gaan verzetten?
Nog niet eerder aan de hand gehad dat hij ziek was/is bij een afspraak.
Maar nu heeft S sinds gisteren koorts (39 graden)
Vanmiddag was het 38 graden en met naar bed 37,8.
Het word dus minder, maar mag hij morgen wel de prikjes?
Of kan ik beter de hele afspraak gaan verzetten?
Nog niet eerder aan de hand gehad dat hij ziek was/is bij een afspraak.
Re: vraagje over het cb
Ik weet niet of het mag of niet. Maar ik zou zelf de prikjes niet laten geven, maar wachten totdat hij zeker weer beter is.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je van te voren bellen? Ik denk dat je beter de afspraak kan verzetten of geen vaccinaties. Is natuurlijk ook afhankelijk van hoe het met je mannetje gaat. Beterschap!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik zou het ook uitstellen tot hij beter is hoor. Volgens mij mag het ook niet als je kindje koorts heeft.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Dit dacht ik ook eens gelezen te hebben, of zoveel uren koortsvrij._Lana_ schreef:Ik zou het ook uitstellen tot hij beter is hoor. Volgens mij mag het ook niet als je kindje koorts heeft.
Maar het staat mij best tegen om morgen de prikjes erin te doen, hij is zo niet fit. Straks word hij nog zieker.
Dat vind ik gewoon zielig.
Maar als ik alleen ga voor het wegen/meten dan ga ik helemaal voor jan joker.
Mijn man heeft zoiets, ach ga gewoon dan onderzoekt de arts maar andere dingen wat ze normaal ook zou bekijken en dan geen prikjes.
Anders bel ik morgen eerst even op.
Ik zou het ook uitstellen. Edit de hele afspraak dus.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Zou het ook uitstellen. Anders gewoon een keer op inloopspreekuur laten prikken?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb vanochtend eerst even het algemene nummer gebeld en zij gaven het advies om gewoon te gaan en dan met de arts overleggen.
Nu werd S vanochtend weer helemaal als vanouds wakker, heldere oogjes, teutebellen, normale temperatuur.
De arts zei dat hij gewoon de prikjes mocht, hij zou ze alleen niet mogen als hij op dat moment verhoging of koorts heeft. Dit was niet het geval en zij vond hem ook helder ogen. Dus hij heeft de laatste prikjes gehad.
Hij werkte alleen niet echt mee, houd ze een blokje voor hem wat hij niet mag pakken. Kind driftig
Nu werd S vanochtend weer helemaal als vanouds wakker, heldere oogjes, teutebellen, normale temperatuur.
De arts zei dat hij gewoon de prikjes mocht, hij zou ze alleen niet mogen als hij op dat moment verhoging of koorts heeft. Dit was niet het geval en zij vond hem ook helder ogen. Dus hij heeft de laatste prikjes gehad.
Hij werkte alleen niet echt mee, houd ze een blokje voor hem wat hij niet mag pakken. Kind driftig
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: