Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje Empty Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje

Bericht  Kilimanjaro di 7 jun 2011 - 21:48

In het vierde en laatste studiejaar (HBO) moet ik stage lopen (30 ects) en een scriptie schrijven (30 ects). Nu heb ik een organisatie benaderd voor een afstudeeronderzoek. Het lukt mij niet om op tijd een stageplek te vinden, dus bedacht ik me dat ik dan eerst mijn scriptie ga schrijven (dat mag). Mij werd verteld dat ik een sollicitatiebrief moet schrijven voor een afstudeerstage. Is het dan zo dat een afstudeeronderzoek een afstudeerstage wordt genoemd? Ik snap het even niet meer. Of is afstudeerstage ook een normale stage? Wat moet ik dan in de brief zetten? Ik weet dat ik voor mijn 'normale' stage 5 maanden fulltime moet stage lopen en daarna dus mijn scriptie/afstudeeronderzoek. Maar ik weet niet wat voor periode mijn afstudeeronderzoek in beslag neemt.

De begeleiding op mijn school is bar slecht, vandaar dit bericht. Kan iemand mij verder helpen? Bedankt!
Kilimanjaro
Kilimanjaro
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje Empty Re: Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje

Bericht  TukTuk di 7 jun 2011 - 21:55

Volgens mij is je afstudeerstage gewoon die stage waar die 30 punten voor staan. Vervolgens schrijf je aan de hand van die stage geloof ik ook je scriptie, tenminste, zo is dat bij ons.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje Empty Re: Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje

Bericht  Kilimanjaro di 7 jun 2011 - 22:04

AngelNyn schreef:Volgens mij is je afstudeerstage gewoon die stage waar die 30 punten voor staan. Vervolgens schrijf je aan de hand van die stage geloof ik ook je scriptie, tenminste, zo is dat bij ons.

Bedankt voor je reactie. Mijn verwarring komt doordat ik in eerste instantie de organisatie opbelde met de vraag of ik er stage kan lopen en daar was geen plek voor. Toen belde ik terug met de vraag of ik dan mijn afstudeeronderzoek daar kan doen en vervolgens zei die vrouw dat ik dan een sollicitatiebrief moest sturen voor een afstudeerstage? Probleem is dat mijn stage en mijn scriptie niet in elkaar mogen overlopen.
Kilimanjaro
Kilimanjaro
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje Empty Re: Afstudeerstage/afstudeeropdracht - vraagje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum