Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstudeerstage

3 plaatsers

Ga naar beneden

Afstudeerstage Empty Afstudeerstage

Bericht  InvisibleGirl23 do 17 feb 2011 - 8:25

Sinds kort ben ik bezig met mijn afstudeerstage.... In het verleden heb ik veel stages gehad die niet goed gingen en dat was een hele rottige tijd. Hulp gezocht, mijn ouders die heel teleurgestels waren, diep teleurgesteld in mezelf etcetcetc) en daarom ben ik blij dat ik nu voor deze opleiding gekozen heb om alsnog mijn diploma te halen. (Hoop ik..!). Het stomme is dat nu het goed gaat met de opleiding, dat mijn 'lichaam' heel erg tegen werkt. Ik krijg ged8ten dat ik mijn stage moet verknoeien, dingen moet doen op stage zoals bijvoorbeeld bij de notulen niets opschrijven of bij afspraken de vexrde datum doorgeven. Ik doe het niet, maar de ged8tes zijn sterk aanwezig, alsof ik bang ben voor succes en dat ik het weer moet verknallen, maar dat wil ik echt niet...Het is een beetje vaag verhaal en moeilijk om uit te leggen. Het zijn echt mijn ged8ten/gevoel. Iemand die zich hierin herkent of ervaring mee heeft?

Alvast heel erg bedankt!

InvisibleGirl23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 9
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstudeerstage Empty Re: Afstudeerstage

Bericht  Roze Roos vr 18 feb 2011 - 10:52

Misschien is het een idee om eens een psycholoog te bezoeken? Het klinkt alsof je het nodig hebt om met iemand het eea op een rijtje te zetten!

Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstudeerstage Empty Re: Afstudeerstage

Bericht  Yzma vr 18 feb 2011 - 13:27

Praat erover met je stagebegeleider op je stage of school. Zij kunnen je vast beter begeleiden. Ik had niet hetzelfde probleem als jij, maar ik vroeg onder andere (te) veel van mezelf, omdat ik bang was te falen. Liep mezelf echt voorbij, heb dit toen aangekaart bij mijn begeleiders, vanaf toen is de controle veel beter en als het me een keertje niet lukt, dan geef ik het gewoon af.

Zeggen dat je niet perfect bent, was voor mij echt een overwinning. De druk op mijn stage (door mijzelf gecreëerd) is veel minder groot, ik heb het veel meer naar mijn zin en lig op zondagavond niet meer met een knoop in mijn buik dat ik weer moet werken de volgende dag. Op een een of andere manier had ik altijd de angst voor mijn postvak die vol zou staan met mailtjes over wat ik fout had gedaan. Heb overigens nooit zo'n mailtje gehad, en na mijn gesprek begreep ik pas, dat ze tevreden over me waren. Oftewel: zoek hulp bij de mensen die er zijn om je hulp te bieden.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstudeerstage Empty Re: Afstudeerstage

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum