Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is typisch jouw kind?

+6
Bolleke
Mamsie
Darius
Liadan
Tania
Filoria
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is typisch jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Wat is typisch jouw kind?

Bericht  loesje di 7 jun 2011 - 20:47

alex is gemakzuchtig, knuffelkont, gek op honden, verlegen, lachebek
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is typisch jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Wat is typisch jouw kind?

Bericht  Mamsie wo 8 jun 2011 - 1:11

Darius schreef:
Mamsie schreef:Het gaat ietsje beter. Maar hij wordt nog steeds vaak wakker. We leggen hem nu 's avonds in bed en dan gaat hij huilen. Ik laat hem dan 10 minuten en kalmeer hem dan weer en dan zo tot hij in slaap valt. Meestal na 3 x valt hij in slaap en dan slaapt hij een paar uurtjes.
Overdag gaat het nog steeds niet echt lekker. Vandaag heeft hij bijv vanaf vanmorgen 8 uur tot vanavond 9 uur 1 uurtje geslapen en dan niet eens aan een stuk.


Mamsie, hoe gaat het nu met jouw bekken? Jij had toch rugklachten na de bevalling?

Ja nog steeds klote. Ik ben bij de fysio geweest en manueel. Die konden zo snel niks voor mij doen. Ik heb nog steeds vel last ervan en blijkbaar staat mijn stuitje ook scheef. Hij steekt uit ook, heel vreemd.
Ik ga waarschijnlijk nu eerst laten nakijken hoe alles nu staat en dan weer verder kijken.
Rugklachten viel wel mee maar door mijn bekken straalde de pijn helemaal door naar mijn benen/kuiten en rug. De manueel heeft wel een aantal keer mijn wervels recht getrokken. Dat was wel een verlichting.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is typisch jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Wat is typisch jouw kind?

Bericht  Mikki wo 8 jun 2011 - 2:59

Mijn oudste is heel rustig, ze kijkt altijd even de kat uit de boom, maar komt meestal na een tijdje helemaal los. Ze kletst ons de oren van het hoofd, al heel vroeg kon ze de meest moeilijke woorden zeggen. Ze is dol op andere kindjes, spreekt ook zelf vreemde kinderen aan.
Mijn jongste is heel anders. Ze kan geen seconde stilzitten, is alleen maar bezig met klimmen ed. Op dit moment is ze erg eenkennig, maar sowieso krijgen vreemde mensen niet zomaar een lachje van haar. Die gaat ze dan eerst heel aandachtig zitten bekijken. Ze is dol op eten, en propt echt alles heel snel naar binnen.
Beide zijn ze wel enorm dol op knuffelen, ze vinden het heerlijk om dicht tegen me aan te kruipen en hun hoofdje in mijn nek te leggen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is typisch jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Wat is typisch jouw kind?

Bericht  Printje wo 8 jun 2011 - 7:19

Ons mannetje is enorm sociaal, hij zwaait,lacht en kletst naar iedereen. Hij is erg vrolijk en een enorme knuffelkont. Wel moet hij eerst even de kat uit de boom kijken, hij kan echt observeren wat er allemaal gebeurd. Is hij gewend dan gaat hij lekker spelen.
Verder is het een enorme kletskont, hij heeft nu al een enorme woordenschat,. Hij kan lekker ondeugend zijn maar luistert eigenlijk wel heel erg goed.

Hij is dol op dieren,wil alle dieren aaien. Is dan ook helemaal enthousiast en dat levert hele leuke reacties op van de baasjes vd dieren.

Het is gewoon een geweldig heerlijk kind.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is typisch jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Wat is typisch jouw kind?

Bericht  PapillonRose wo 8 jun 2011 - 9:56

Mijn lieverdje is om te beginnen een onzettende vrolijkerd! Ze lacht veel en is echt bijna altijd vrolijk. Als ze eens huilt, dan is er ook echt wat aan de hand. Verder vindt ze alles interessant, observeert altijd alles aandachtig en kan heel geconcentreerd iets in haar opnemen. Verder is ze nu al gek op sieraden, vooral de dogtag van mijn broer is favoriet dus hij heeft nu haar eigen dogtag voor haar gekocht Laughing Daar kan ze uren zoet mee zijn.

Ze is ook erg sociaal en maakt met iedereen contact. Ondanks dat ze nu weleens eenkennig is (natuurlijk ook maar een fase) is het over het algemeen een allesmansvriendin. Ze volgt je heel goed als je in de buurt bent en houdt constant in de gaten wat je aan het doen bent. Er ontgaat haar niks, best grappig is het soms om te zien hoe ze zich in allerlei bochten wringt om maar alles om haar heen in de gaten te blijven houden. En mama is toch wel favoriet, als ze niet bij me zit moet ze regelmatig wel even checken of ik nog in de buurt ben. Knuffelen doet ze ook graag met mama, heerlijk is dat!Ze is ook ontzettend enthousiast, als je met haar speelt of een liedje voor haar zingt bijvoorbeeld dan kan ze het uitkraaien van plezier!

Ze is ook wel wat ongeduldig, als ze bijvoorbeeld door heeft dat haar fles eraan komt dan wil ze hem het liefst meteen hebben en krijgt mama amper de tijd om haar slab goed om te doen en de dop van de fles af te halen :P

Ik kan nog wel uren doorgaan Wink Ze is gewoon geweldig I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is typisch jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Wat is typisch jouw kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum