Met wie heb jij buiten het forum veel contact?
+56
Beachgirl
SoGood
Elin
Zwoesj
Joli86
Kabouter
Flippin' Bitch
SparklingEyes
Toet
Paper Crown
PluDan
Sweety
Tullow
Merai
Zwerver
Parisienne
Antibes
Qiara
Sterre
Janelie
Angela_1986
Oasis
luenca
_Lacey_
mzcharlotte
Snoes
Jezzie
Kaboutertje
Lady4
Dora
Tania
Zora
Phileine
Laquisia
Bliss
Caro
Error
Fearie
Jeanette
Melis_je
Burn
Lady Starstruck
Happydobby
Sjaantje
Chocolate Cookie
LeeuwLeeuw
Monte
Muppetje
_Femme
RioolSpook
Sugarfall
Spring
Atelier Madame
Suus
SuperGrover
TGR
60 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Met wie heb jij buiten het forum veel contact?
Princess schreef:Purple schreef:Ik heb hier ook nooit aansluiting gevonden, terwijl ik in real life best sociaal ben.Princess schreef:
Maar volgens mij ben jij dat ook, dus net zo goed zonde!
Haha ik ken t!
Vind het op deze manier toch moeilijker, je komt niet zomaar tussen een gesprek waar dat irl toch makkelijker is.
Dat herken ik ook. Met name in het dagcafe, voel me dan zo'n doosje die niet mee kan praten dus dat doe ik dan ook maar niet
Gast- Gast
Ik heb buiten het forum contact met Fauve, Winegum, Storm, Lily, Theedoosje, Razz en Okidoki. Dat zijn ook vriendinnen van me en ik ben héél blij dat ik ze heb leren kennen.
Verder heb ik op facebook ook nog wel een aantal forummers van hier.
Verder heb ik op facebook ook nog wel een aantal forummers van hier.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Kaboutertje schreef:Ik heb contact met Storm en Laced
Gast- Gast
Jaaa, Fauve is al jaren een vriendin van me. Ik geloof ondertussen alweer bijna 4 jaar!Storm schreef:Ik wist niet dat Snoes een vriendin van jou was, wat leukFauve schreef:Marin is een van mijn beste vriendinnen, daarnaast beschouw ik sterre, powerbabe, winegum en snoes ook als vriendinnen en dan heb ik nog met een stuk of 20 mensen leuk contact per msn, sms en/of facebook.
Mini-meeting met Fauve en jou lijkt me héél gezellig, 2 lieve meiden bij elkaar
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
appeltje schreef:Princess schreef:Purple schreef:Ik heb hier ook nooit aansluiting gevonden, terwijl ik in real life best sociaal ben.Princess schreef:
Haha ik ken t!
Vind het op deze manier toch moeilijker, je komt niet zomaar tussen een gesprek waar dat irl toch makkelijker is.
Dat herken ik ook. Met name in het dagcafe, voel me dan zo'n doosje die niet mee kan praten dus dat doe ik dan ook maar niet
Dat heb ik ook!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Phileine schreef:Zora schreef:Phileine schreef:Met niemand (helaas).
Heb je dat niet zelf (ook) in de hand?
Klopt, maar meetings vind ik nog te spannend. Ik zou het best willen, maar durf het niet, vandaar de helaas Maar ik heb Marin laatst wel gezien en dat viel best mee, dus misschien dat ik binnenkort wel naar een kleine meeting durf
Hahaha ja maar dat was maar 2 minuten ofzo Maar toch valt het we mee hoor. Die eerste minuten zijn meestal het engst, en als je gewoon wat gaat drinken met iemand heb je vast wel iets om over te praten. Ik weet niet of je Facebook hebt, maar anders mag je mij wel toevoegen, en dan leer je zo ook wel weer wat mensen kennen.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Ik heb een aantal forummers in mijn FB en via die weg vooral met Feline wel regelmatig contact via chat of privéberichtjes. Ik hoop haar snel eens in het echt te meeten! Bliss spreek ik regelmatig via What's app en FB en Sproet ook zo af en toe via What's app. Ik heb Marin, Bliss, Sproet en Zusje laatst gemeet en hoop snel weer eens richting DH te gaan.
Ja wij zijn fan .
Gast- Gast
Phileine schreef:Klopt, maar meetings vind ik nog te spannend. Ik zou het best willen, maar durf het niet.
Phileine, ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik durf eigenlijk nog steeds niet.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
zegmaar_ schreef:Phileine schreef:Klopt, maar meetings vind ik nog te spannend. Ik zou het best willen, maar durf het niet.
Phileine, ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik durf eigenlijk nog steeds niet.
Ik ook niet, maar ik heb besloten daar verandering in te brengen, bij deze nodig ik mezelf uit voor de eerstvolgende meeting hier in de buurt...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Haha ik ben ook wel is benieuwd wie nou al die meiden zijn die hier op het forum zitten. Vroeger op een ander forum heb ik best wel veel meetings meegemaakt en dat was altijd heel leuk! Maar ik ben nog niet zo heeel super lang hier actief en heb ook niet het idee dat mensen mij echt kennen ofzo
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Haha ik ben ook wel is benieuwd wie nou al die meiden zijn die hier op het forum zitten. Vroeger op een ander forum heb ik best wel veel meetings meegemaakt en dat was altijd heel leuk! Maar ik ben nog niet zo heeel super lang hier actief en heb ook niet het idee dat mensen mij echt kennen ofzo
Jij bent wel iemand die mij altijd opvalt (in positieve zin )
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Phileine schreef:Atelier Madame schreef:Haha ik ben ook wel is benieuwd wie nou al die meiden zijn die hier op het forum zitten. Vroeger op een ander forum heb ik best wel veel meetings meegemaakt en dat was altijd heel leuk! Maar ik ben nog niet zo heeel super lang hier actief en heb ook niet het idee dat mensen mij echt kennen ofzo
Mij ook hoor, ik 'ken' jou best wel. Weet niet heel veel persoonlijke dingen van je, maar je bent wel iemand die opvalt. Geld eigenlijk voor jullie allebei.
Gast- Gast
Phileine schreef:Atelier Madame schreef:Haha ik ben ook wel is benieuwd wie nou al die meiden zijn die hier op het forum zitten. Vroeger op een ander forum heb ik best wel veel meetings meegemaakt en dat was altijd heel leuk! Maar ik ben nog niet zo heeel super lang hier actief en heb ook niet het idee dat mensen mij echt kennen ofzo
+1
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Marin schreef:Phileine schreef:Atelier Madame schreef:Haha ik ben ook wel is benieuwd wie nou al die meiden zijn die hier op het forum zitten. Vroeger op een ander forum heb ik best wel veel meetings meegemaakt en dat was altijd heel leuk! Maar ik ben nog niet zo heeel super lang hier actief en heb ook niet het idee dat mensen mij echt kennen ofzo
Mij ook hoor, ik 'ken' jou best wel. Weet niet heel veel persoonlijke dingen van je, maar je bent wel iemand die opvalt. Geld eigenlijk voor jullie allebei.
Eens. Phileine valt ook op door haar prachtige profielfoto, of hoe noem je dat?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Marin schreef:Phileine schreef:Zora schreef:Phileine schreef:Met niemand (helaas).
Heb je dat niet zelf (ook) in de hand?
Klopt, maar meetings vind ik nog te spannend. Ik zou het best willen, maar durf het niet, vandaar de helaas Maar ik heb Marin laatst wel gezien en dat viel best mee, dus misschien dat ik binnenkort wel naar een kleine meeting durf
Hahaha ja maar dat was maar 2 minuten ofzo Maar toch valt het we mee hoor. Die eerste minuten zijn meestal het engst, en als je gewoon wat gaat drinken met iemand heb je vast wel iets om over te praten. Ik weet niet of je Facebook hebt, maar anders mag je mij wel toevoegen, en dan leer je zo ook wel weer wat mensen kennen.
Inderdaad, het was kort, maar voelde wel als een soort 'eerste stap' :-) Lief dat je het aanbiedt, maar ik heb geen facebook. Ik ben niet zo thuis in de social media
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Nu ben ik heel erg benieuwd hoe ik dan zo opval
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nou gewoon omdat je toch redelijk actief post, ik herken je opvallende avatar en naam en ik vind je Nieuw Zeeland foto's altijd mooi
Gast- Gast
Via Facebook heb ik contact met een paar forumsters.
In real life met niemand.
In real life met niemand.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Phileine schreef: Lief dat je het aanbiedt, maar ik heb geen facebook. Ik ben niet zo thuis in de social media
Jammer, want dat kan vaak wel een goede tussenstap zijn naar mensen leren kennen.
Gast- Gast
Ik heb dat idee ook vaak, dat ik niet opval, terwijl ik ook al een hele poos op het oude forum kwam.
Maar dat is meer omdat ik niet elke dag op het forum te vinden ben en geen hele gesprekken hier heb.
Terwijl mij andersom wel een heleboel mensen opvallen, die misschien niet zoveel reageren als mensen die hier elke dag zitten.
Maar dat is meer omdat ik niet elke dag op het forum te vinden ben en geen hele gesprekken hier heb.
Terwijl mij andersom wel een heleboel mensen opvallen, die misschien niet zoveel reageren als mensen die hier elke dag zitten.
Gast- Gast
Zusje schreef:Lady4 schreef:Ik heb een aantal forummers in mijn FB en via die weg vooral met Feline wel regelmatig contact via chat of privéberichtjes. Ik hoop haar snel eens in het echt te meeten! Bliss spreek ik regelmatig via What's app en FB en Sproet ook zo af en toe via What's app. Ik heb Marin, Bliss, Sproet en Zusje laatst gemeet en hoop snel weer eens richting DH te gaan.
Ja wij zijn fan .
Ja kom in het huis van Zusje als ze weg is .
On topic: Ik zie dus ook Zusje, Bliss en Marin buiten het forum om. Ik hou van onze vrijdagmiddagborrels .
Gast- Gast
Met niemand. Ik heb nog wel veel contact met girlinlove die nog op het oude forum kwam.
Gast- Gast
Gewoon mee komen kletsen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Als je even een paar bladzijdes meeleest of terugleest heb je wel een aardig idee waar we het over hebben en dan zou je er zo in kunnen vallen.Jezzie89 schreef:appeltje schreef:Princess schreef:Purple schreef:Ik heb hier ook nooit aansluiting gevonden, terwijl ik in real life best sociaal ben.Princess schreef:
Haha ik ken t!
Dat heb ik ook!
Dus hopelijk tot gauw in het dagcafé!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Hoe vaak contact met..
» Contact vraagje.
» Contact Mama_van2
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Hoe vaak contact met..
» Contact vraagje.
» Contact Mama_van2
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: