Met wie heb jij buiten het forum veel contact?
+56
Beachgirl
SoGood
Elin
Zwoesj
Joli86
Kabouter
Flippin' Bitch
SparklingEyes
Toet
Paper Crown
PluDan
Sweety
Tullow
Merai
Zwerver
Parisienne
Antibes
Qiara
Sterre
Janelie
Angela_1986
Oasis
luenca
_Lacey_
mzcharlotte
Snoes
Jezzie
Kaboutertje
Lady4
Dora
Tania
Zora
Phileine
Laquisia
Bliss
Caro
Error
Fearie
Jeanette
Melis_je
Burn
Lady Starstruck
Happydobby
Sjaantje
Chocolate Cookie
LeeuwLeeuw
Monte
Muppetje
_Femme
RioolSpook
Sugarfall
Spring
Atelier Madame
Suus
SuperGrover
TGR
60 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Met wie heb jij buiten het forum veel contact?
Met Jen heb ik vaak contact! Omdat ze lief is, en in het echt nog veel mooier en we uren kunnen praten over alles wat we op, aan of om kunnen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou nog wel meer mensen willen leren kennen, maar vind het ook wel eng
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Met Jen heb ik vaak contact! Omdat ze lief is, en in het echt nog veel mooier en we uren kunnen praten over alles wat we op, aan of om kunnen!
Whaha! Nu bevestig je wel weer het vermoeden dat wij oppervlakkige meiden zijn die alleen maar over make-up kunnen praten he!
Gast- Gast
@Lily en Isabella: wat vinden jullie er eng aan?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Met niemand echt veel, heb wel een paar forummers op facebook. Ik ben ook niet zo goed in het onderhouden van contact met mensen die ik nooit zie (behalve dan als het echt vriendinnen zijn natuurlijk) Ik heb wel eens wat forummers ontmoet maar weinig contact. Met één iemand whatsapp ik wel eens.
Er zijn wel een aantal forummers die ik zou willen ontmoeten/meer contact mee zou willen hebben.
Er zijn wel een aantal forummers die ik zou willen ontmoeten/meer contact mee zou willen hebben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ik met Lejow ...
ja ik lees momenteel meer mee dan dat ik reageer
ja ik lees momenteel meer mee dan dat ik reageer
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Jen_ schreef:2CKC2 schreef:Met Jen heb ik vaak contact! Omdat ze lief is, en in het echt nog veel mooier en we uren kunnen praten over alles wat we op, aan of om kunnen!
Whaha! Nu bevestig je wel weer het vermoeden dat wij oppervlakkige meiden zijn die alleen maar over make-up kunnen praten he!
Nou sorry, ik zou betaald moeten krijgen voor mijn gevoel voor stijl.. en jij ook! Dus oppervlakkig, honey.. i dont think soooo!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
nou ik ben nu al een aantal keren naar de omg eindhoven meeting geweest en dat was wel erg gezellig maar vond het eerst erg eng om erheen te gaan. Weet nu wel dat als je met een groepje bent dat er altijd wel iemand tussenzit met wie het klikt maar 1 op 1 meetings vind ik dan toch nog wat eng (als je die persoon nog niet eerder gemeet hebt)
Gast- Gast
Vind het jammer dat ik je de laatste tijd weinig gesproken heb.toetje_ schreef:Met niemand echt veel, heb wel een paar forummers op facebook. Ik ben ook niet zo goed in het onderhouden van contact met mensen die ik nooit zie (behalve dan als het echt vriendinnen zijn natuurlijk) Ik heb wel eens wat forummers ontmoet maar weinig contact. Met één iemand whatsapp ik wel eens.
Gast- Gast
+1Smikkell schreef:Vind het jammer dat ik je de laatste tijd weinig gesproken heb.toetje_ schreef:Met niemand echt veel, heb wel een paar forummers op facebook. Ik ben ook niet zo goed in het onderhouden van contact met mensen die ik nooit zie (behalve dan als het echt vriendinnen zijn natuurlijk) Ik heb wel eens wat forummers ontmoet maar weinig contact. Met één iemand whatsapp ik wel eens.
Gast- Gast
+ eenQiara schreef:Zero schreef:Ja, nu ik er over nadenk.... typisch iets voor mij om dat dan niet door te hebben.
Hoe dan ook, ik ga met geen forummer om buiten het forum. Heb er wel een aantal op facebook enzo, maar echt omgaan wil ik het niet noemen.
Ik vond het wel grappig :-), zo kan je het ook wel opvatten!
Ik heb een aantal forummers op facebook en hoop een aantal (weer) te meeten! Ik follow ook forummers, maar zit eigenlijk niet zoveel op twitter.
Gast- Gast
Princess, ik vind jou altijd erg cool en leuk overkomen! Ik heb je gemeet bij de high tea in Den Bosch en vond dat toen heel gezellig, dus ik hou je altijd wel een beetje in de gaten hoor (en nu ook in het datetopic natuurlijk)
Powerbabe, we moeten idd weer een keer meeten! Ik zeg: picknick in het Vondelpark! (ofzo)
Powerbabe, we moeten idd weer een keer meeten! Ik zeg: picknick in het Vondelpark! (ofzo)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
+ 1Bliss schreef:Princess, ik vind jou altijd erg cool en leuk overkomen! Ik heb je gemeetbij de high tea in Den Boschen vond dat toen heel gezellig, dus ik hou je altijd wel een beetje in de gaten hoor(en nu ook in het datetopic natuurlijk)
Gast- Gast
June schreef:+1Smikkell schreef:Vind het jammer dat ik je de laatste tijd weinig gesproken heb.toetje_ schreef:Met niemand echt veel, heb wel een paar forummers op facebook. Ik ben ook niet zo goed in het onderhouden van contact met mensen die ik nooit zie (behalve dan als het echt vriendinnen zijn natuurlijk) Ik heb wel eens wat forummers ontmoet maar weinig contact. Met één iemand whatsapp ik wel eens.
Ja ik ook, absoluut. Daten?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De laatste keer ging het datum prikken niet zo goed, hetoetje_ schreef:June schreef:+1Smikkell schreef:Vind het jammer dat ik je de laatste tijd weinig gesproken heb.toetje_ schreef:Met niemand echt veel, heb wel een paar forummers op facebook. Ik ben ook niet zo goed in het onderhouden van contact met mensen die ik nooit zie (behalve dan als het echt vriendinnen zijn natuurlijk) Ik heb wel eens wat forummers ontmoet maar weinig contact. Met één iemand whatsapp ik wel eens.
Ja ik ook, absoluut. Daten?
Nieuwe poging!
Gast- Gast
Als je dat maar weetVergeet-me-nietje schreef:Met niemand. Of ja, eigenlijk heb ik mailcontact met Snoesaka Fergie(ik weet even niet meer hoe ze hier op dit moment heet), alleen heb ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang niets meer van me laten horen. En Dijn loop ik heel af en toe nog wel eens tegen het lijf in Maastricht.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jen_ schreef:Met Gloria en Marjolaine. Dat zijn echt heel goede vriendinnen van me geworden.
Verder met Caro, en CKC.
Volgens mij begint er een lichtje te branden wat betreft Gloria..
Gast- Gast
Ik volg wat mensen van hier op Twitter en heb er een aantal op Facebook, maar dat was het wel. Vind het ook wel prima zo eigenlijk.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Jen_ schreef:2CKC2 schreef:Met Jen heb ik vaak contact! Omdat ze lief is, en in het echt nog veel mooier en we uren kunnen praten over alles wat we op, aan of om kunnen!
Nou sorry, ik zou betaald moeten krijgen voor mijn gevoel voor stijl.. en jij ook! Dus oppervlakkig, honey.. i dont think soooo!
Whahahahaha
Gast- Gast
Janelie schreef:Angela_1986 schreef:Met Janelie, Zwoesj en RozeRoos!
+1
Wat gezellig Janelie, dat je buiten 't forum ook contact met jezelf hebt...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Auxo schreef:Ik volg wat mensen van hier op Twitter en heb er een aantal op Facebook, maar dat was het wel. Vind het ook wel prima zo eigenlijk.
En toch zou ik jou graag nog een keer willen meeten..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Jen_ schreef:2CKC2 schreef:Jen_ schreef:2CKC2 schreef:Met Jen heb ik vaak contact! Omdat ze lief is, en in het echt nog veel mooier en we uren kunnen praten over alles wat we op, aan of om kunnen!
Whahahahaha
Nou, eigenlijk ben je best een oppervlakkige muts. Maar dat weet je zelf ook wel
Ik had trouwens een half afgemaakte mail voor jou nog klaarstaan voordat mensen me lastig begonnen te vallen en ik daadwerkelijk moest werken.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Hoe vaak contact met..
» Contact vraagje.
» Contact Mama_van2
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Hoe vaak contact met..
» Contact vraagje.
» Contact Mama_van2
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: