Met wie heb jij buiten het forum veel contact?
+56
Beachgirl
SoGood
Elin
Zwoesj
Joli86
Kabouter
Flippin' Bitch
SparklingEyes
Toet
Paper Crown
PluDan
Sweety
Tullow
Merai
Zwerver
Parisienne
Antibes
Qiara
Sterre
Janelie
Angela_1986
Oasis
luenca
_Lacey_
mzcharlotte
Snoes
Jezzie
Kaboutertje
Lady4
Dora
Tania
Zora
Phileine
Laquisia
Bliss
Caro
Error
Fearie
Jeanette
Melis_je
Burn
Lady Starstruck
Happydobby
Sjaantje
Chocolate Cookie
LeeuwLeeuw
Monte
Muppetje
_Femme
RioolSpook
Sugarfall
Spring
Atelier Madame
Suus
SuperGrover
TGR
60 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Met wie heb jij buiten het forum veel contact?
Zero schreef:met mijn ouders en mijn broer en zusje en vrienden enzo.
En mijn oma.
:-)
Zijn daar ook mensen van het forum onder ?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Zero schreef:met mijn ouders en mijn broer en zusje en vrienden enzo.
En mijn oma.
ehm.... nee, moest dat? ik heb de openingspost zeker weer te haastig gelezen....
Maar wie weet zit mijn oma hier wel...
Oma?
Gast- Gast
Zero schreef:Qiara schreef:Zero schreef:met mijn ouders en mijn broer en zusje en vrienden enzo.
En mijn oma.
ehm.... nee, moest dat? ik heb de openingspost zeker weer te haastig gelezen....
Maar wie weet zit mijn oma hier wel...
Oma?
Zo hebben veel mensen het wel opgevat en zo is het denk ik ook bedoeld .
Qiara- Ratel
Leaf dus.. En verder nog met een paar meiden via facebook.. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja, nu ik er over nadenk.... typisch iets voor mij om dat dan niet door te hebben.
Hoe dan ook, ik ga met geen forummer om buiten het forum. Heb er wel een aantal op facebook enzo, maar echt omgaan wil ik het niet noemen.
Hoe dan ook, ik ga met geen forummer om buiten het forum. Heb er wel een aantal op facebook enzo, maar echt omgaan wil ik het niet noemen.
Gast- Gast
Zero schreef:Ja, nu ik er over nadenk.... typisch iets voor mij om dat dan niet door te hebben.
Ik vond het wel grappig :-), zo kan je het ook wel opvatten!
Ik heb een aantal forummers op facebook en hoop een aantal (weer) te meeten! Ik follow ook forummers, maar zit eigenlijk niet zoveel op twitter.
Qiara- Ratel
Lejow en pompidom en PM zie ik regelmatig. Reva spreek ik via whatsapp en we smsen wel eens. Ik heb ook contact met Isabella via whatsapp. Verder heb ik een heleboel forummers op Hyves en op Facebook.
Gast- Gast
Ik heb vooral met wat meiden uit de zwangerschapspijler contact via Hyves/Facebook. Ben ook een keer naar een meeting geweest met mama's van 2010-kindjes. De anderen meetings durf ik nog niet echt zo goed
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Niet veel eigenlijk, ja wel eens op twitter/facebook etc.
Maar met Dolcis heb ik regelmatig contact!
En ZoeteWitteWijn zie ik hier regelmatig rond lopen, haar vriend woont bij ons in het gebouw
Maar met Dolcis heb ik regelmatig contact!
En ZoeteWitteWijn zie ik hier regelmatig rond lopen, haar vriend woont bij ons in het gebouw
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell is ondertussen een goede vriendin van me (ook al vindt ze dat eng klinken ) en June heb ik nu ook al een paar keer gezien en is ook erg leuk Verder heb ik ondertussen al best wel wat forummers in mijn facebook en zou ik er (daar) ook nog graag een paar (van) meeten!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Met niemand. Of ja, eigenlijk heb ik mailcontact met Snoes aka Fergie (ik weet even niet meer hoe ze hier op dit moment heet), alleen heb ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang niets meer van me laten horen. En Dijn loop ik heel af en toe nog wel eens tegen het lijf in Maastricht.
Gast- Gast
Guattari schreef:Zora schreef:Guattari schreef:Hee wat stom, ben ik Zora helemaal vergeten te noemen. Sorry wimpie!;-)
Ja dude, te laat, ik ben al onherstelbaar beledigd.
Oh, ik wilde al een mooie bos bloemen naar je opsturen om het goed te maken, maar dat kan niet meer. 't Is immers onherstelbaar.;-) Vind het btw wel hartstikke stom dat we geen kroegavondjes meer hebben nu ik weg ben uit G-town!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
OOoh ja met Yzma ben ik ook bevriend! Maar die komt hier niet vaak meer
Gast- Gast
Oohja, en ik heb Mirjam4you, Elsje en Arwyn op hyves!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik spreek Fauve zeer regelmatig en die beschouw ik ook als mijn vriendin. Verder een aantal mensen via fb zoals Storm, Lady, Marin, Feline en Bliss. En nog wel meer. Dat vind ik wel gezellig. Ik heb sproet, marin en bliss wel eens gemeet maar zou ze nog wel een keer willen ontmoeten, samen met de andere mensen die ik graag zou willen ontmoeten maar nog nooit gezien heb.
En fauve en ik moeten nou eindelijk weer eens een date plannen!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik spreek Fauve zeer regelmatig en die beschouw ik ook als mijn vriendin. Verder een aantal mensen via fb zoals Storm, Lady, Marin, Feline en Bliss. En nog wel meer. Dat vind ik wel gezellig. Ik heb sproet, marin en bliss wel eens gemeet maar zou ze nog wel een keer willen ontmoeten, samen met de andere mensen die ik graag zou willen ontmoeten maar nog nooit gezien heb.
JA!
Gast- Gast
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
De laatste tijd wel wat meer contact met Anousch en ben afgelopen zondag naar Zusje geweest wat voor herhaling vatbaar is.
Verder heb ik eigenlijk geen contact met anderen. Lijkt me wel leuk om wat meer te doen.
Verder heb ik eigenlijk geen contact met anderen. Lijkt me wel leuk om wat meer te doen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Met niemand. Wie weet komt het nog wel eens.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Voor degenen die niet goed durven meeten, ik durfde het ook nooit. Gelukkig hebben de meiden uit DH een beetje aangedrongen en uiteindelijk was het hartstikke leuk! Het voelt niet helemaal onbekend en ongemakkelijk, want je kent elkaar op een bepaalde manier toch al (soms weten forummers meer van je dan je eigen vrienden en familie ).
Vooral voor de meiden die graag wat meer vrienden en/of kennissen willen is dit een perfecte manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Vooral voor de meiden die graag wat meer vrienden en/of kennissen willen is dit een perfecte manier om nieuwe mensen te leren kennen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Powerbabe schreef:Ik spreek Fauve zeer regelmatig en die beschouw ik ook als mijn vriendin. Verder een aantal mensen via fb zoals Storm, Lady, Marin, Feline en Bliss. En nog wel meer. Dat vind ik wel gezellig. Ik heb sproet, marin en bliss wel eens gemeet maar zou ze nog wel een keer willen ontmoeten, samen met de andere mensen die ik graag zou willen ontmoeten maar nog nooit gezien heb.
Ik hoop jou ook nog eens te meeten PB, volgens mij wordt dat hartstikke gezellig!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Hoe vaak contact met..
» Contact vraagje.
» Contact Mama_van2
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Hoe vaak contact met..
» Contact vraagje.
» Contact Mama_van2
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: