Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met wie heb jij buiten het forum veel contact?

+56
Beachgirl
SoGood
Elin
Zwoesj
Joli86
Kabouter
Flippin' Bitch
SparklingEyes
Toet
Paper Crown
PluDan
Sweety
Tullow
Merai
Zwerver
Parisienne
Antibes
Qiara
Sterre
Janelie
Angela_1986
Oasis
luenca
_Lacey_
mzcharlotte
Snoes
Jezzie
Kaboutertje
Lady4
Dora
Tania
Zora
Phileine
Laquisia
Bliss
Caro
Error
Fearie
Jeanette
Melis_je
Burn
Lady Starstruck
Happydobby
Sjaantje
Chocolate Cookie
LeeuwLeeuw
Monte
Muppetje
_Femme
RioolSpook
Sugarfall
Spring
Atelier Madame
Suus
SuperGrover
TGR
60 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Met wie heb jij buiten het forum veel contact? - Pagina 5 Empty Re: Met wie heb jij buiten het forum veel contact?

Bericht  Melis_je di 7 jun 2011 - 8:52

Je post inderdaad best veel en ik ben het regelmatig met je eens. En je zit ook op Viva geloof ik. Ben jij relatief nieuw? Hoe lang kom je hier dan al?

Princess herken ik ook, maar we zitten meer in andere topics geloof ik. Ik weet iig zo niet iets te noemen wat je gepost hebt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Met wie heb jij buiten het forum veel contact? - Pagina 5 Empty Re: Met wie heb jij buiten het forum veel contact?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:52

yvonne schreef:Met niemand. Ik heb nog wel veel contact met girlinlove die nog op het oude forum kwam.

Oh jeetje wow dat is lang geleden! Hoe is het met haar? Ik heb haar nog heel lang op msn gehad, maar nu al jaren niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:53

Melis_je schreef:
Princess herken ik ook, maar we zitten meer in andere topics geloof ik. Ik weet iig zo niet iets te noemen wat je gepost hebt.

Niets noemenswaardig Wink
Ik reageer meer hap-snap in verschillende topics.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:53

Bij Princess denk ik aan drie dingen:

- Stoer kapsel
- Crewe
- Обичам България

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:54

Marin schreef:Ja doen we vrijdag eigenlijk wat?

Ik ben er iig niet, want ik heb een bedrijfsuitje. En Bliss is er geloof ik ook niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:56

Nou dan zie ik jou gewoon donderdag voor de film, en Bliss zie ik zaterdag al bij het klussen.

Gast
Gast

Marin schreef:Bij Princess denk ik aan drie dingen:

- Stoer kapsel
- Crewe
- Обичам България

Wat cool dat je Crewe hebt onthouden!
En wat betreft Bulgarije: Разбира се!

Gast
Gast

Hee wat stom, ben ik Zora helemaal vergeten te noemen. Sorry wimpie!;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:57

Marin schreef:
yvonne schreef:Met niemand. Ik heb nog wel veel contact met girlinlove die nog op het oude forum kwam.

Oh jeetje wow dat is lang geleden! Hoe is het met haar? Ik heb haar nog heel lang op msn gehad, maar nu al jaren niet meer.

Het gaat goed met haar. Druk met stage en school geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:58

Moest wel even diep in m'n geheugen graven hoe dat plaatsje ook alweer heette, maar ik ben er eens met de trein langs gekomen op weg naar Chester, en toen moest ik ook al aan je denken.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 7 jun 2011 - 9:03

Ik vind het leuk om te lezen dat zoveel meiden echte vriendinnen aan dit forum over hebben gehouden.

Ik hoop dat ik dat ook ooit mee mag maken want volgens mij zitten hier hele lieve meiden.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Zora di 7 jun 2011 - 9:03

Guattari schreef:Hee wat stom, ben ik Zora helemaal vergeten te noemen. Sorry wimpie!;-)

Ja dude, te laat, ik ben al onherstelbaar beledigd.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:06

Zora schreef:
Guattari schreef:Hee wat stom, ben ik Zora helemaal vergeten te noemen. Sorry wimpie!;-)

Ja dude, te laat, ik ben al onherstelbaar beledigd.

Oh, ik wilde al een mooie bos bloemen naar je opsturen om het goed te maken, maar dat kan niet meer. 't Is immers onherstelbaar.;-) Vind het btw wel hartstikke stom dat we geen kroegavondjes meer hebben nu ik weg ben uit G-town!

Gast
Gast

Bericht  luenca di 7 jun 2011 - 9:36

met niemand, maar ik ben ook niet zo actief op het forum
oja met jordana heb ik wel contact gehad, nu weer wat minder
en toen ik hier 4 jaar geleden kwam had ik regelmatig date´s waarvan met 1 meisje zelfs op vakantie geweest

luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:48

Met niemand. Meestal zijn de meetings wat ver weg voor me en ben ik bovendien wat een schijterd.

Ik kom hier wel al eeuwenlang en heb ook echt wel een duidelijk beeld van de meeste actieve forumsters, maar ja... nou ja... ja.. ik vind die stap wat eng om te zetten...

Wel heb ik Caroow een paar keer gespot en begroet en heb ik Donnaa op Hyves, maar verder dan dat komt het niet. Al sta ik er op zich wel open voor. Maar dan eerst alleen voor mensen die mij ook echt willen leren kennen en volgens mij zijn dat er niet zo veel.

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 7 jun 2011 - 9:51

Voor mijn gevoel zitten er echt hele leuke meiden op het forum, maar die stap zetten om ze dan echt te ontmoeten vind ik toch wel moeilijk. Zeker buiten een meeting om, of juist op een meeting. Met zoveel mensen in een ruimte word ik juist stiller.
En ja, ik word ook nooit genoemd bij zulke topics (wie zou je willen ontmoeten ect), dus dan heb ik snel het idee dat het waarschijnlijk nutteloos is ofzo.. haha..

Wel heb ik een aantal meiden van hier op Facebook/Twitter, en ik heb een aantal ontmoet tijdens een Ehv - meeting. Dat was leuk smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:52

WC-eend! De lieve schat I love you

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 7 jun 2011 - 9:54

Storm schreef:
Happydobby schreef:Met niemand, alleen op hyves.
laughcry Dat is toch buiten het forum?

Ja maar wel via internet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:57

Duidelijk: Jen, Marjolaine en Caro. Sommige van jullie heb ik op Facebook of Twitter, dus die houd ik via die weg in de gaten Wink.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 7 jun 2011 - 10:00

Met Janelie, Zwoesj en RozeRoos! Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Janelie di 7 jun 2011 - 10:41

Angela_1986 schreef:Met Janelie, Zwoesj en RozeRoos! Very Happy

+1 smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:44

Sjaan, maar dat zie ik allang niet meer als iemand van het forum, ondanks dat ze nu vaker op het forum komt dan ooit. laughcry

Zwoesj, Maple en Jordana spreek ik nu regelmatig i.v.m. het plannen van een meeting.

Gast
Gast

Bericht  Phileine di 7 jun 2011 - 10:44

Oasis schreef:Voor mijn gevoel zitten er echt hele leuke meiden op het forum, maar die stap zetten om ze dan echt te ontmoeten vind ik toch wel moeilijk. Zeker buiten een meeting om, of juist op een meeting. Met zoveel mensen in een ruimte word ik juist stiller.
En ja, ik word ook nooit genoemd bij zulke topics (wie zou je willen ontmoeten ect), dus dan heb ik snel het idee dat het waarschijnlijk nutteloos is ofzo.. haha..

Wel heb ik een aantal meiden van hier op Facebook/Twitter, en ik heb een aantal ontmoet tijdens een Ehv - meeting. Dat was leuk smile

Je bent iemand die ik in lijstjes vergeet te noemen, maar jij lijkt mij erg aardig smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 10:49

met mijn ouders en mijn broer en zusje en vrienden enzo.

En mijn oma.

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 7 jun 2011 - 10:52

Met Guattari, Yzma, Fauve en af en toe Pompidom. Daarnaast heb ik nog wat FB contact met forummers.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: