Kletstopic?
+5
Zwerver
Lejow
ButterflyEffect
Suus
Sjaantje
9 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kletstopic?
Wij gaan zo ook frietjes halen en eten. En mijn vriend heeft brownies gebakken hahaBrennuss schreef:Bluh, ik ben echt heel erg verkouden. Ik krijg dan altijd zo zin in vet eten, dus ik ga zo lekker friet eten hehehe.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hoooi
Pff het is nog best koud buiten...mn oren zijn bevroren
Pff het is nog best koud buiten...mn oren zijn bevroren
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Sushi schreef:Whoohoo!!! Maar ik vind het ook gek hoor. Want soms heb ik niks gedaan op zaterdagavond en dan ben ik zondag verschrikkelijk lui. Maar soms ga ik uit of zoals gisteravond zit ik bij iemand thuis en drink ik (te) veel en heb ik een kater, en dan ineens ben ik ontzettend actief. Ik vind het bijzonder vreemdAuxo schreef:Sushi schreef:Jup! En ik ben ook al in bad geweest goed heAuxo schreef:Sushi, konijnenhok al klaar inmiddels? [/color]
Goed bezig inderdaad! Heb jij mét kater mooi maar even meer gedaan dan ik zónder kater!
Ik heb dat ook altijd eigenlijk. Als ik een nacht weinig heb geslapen of actief ben geweest de vorige avond ben ik veel actiever. Maar toch vind ik het wel heerlijk, zo'n luie dag in de week. Moet alleen dingen meer plannen zodat ik daar op zondag niet over hoef te stressen.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: