Kletstopic?
+5
Zwerver
Lejow
ButterflyEffect
Suus
Sjaantje
9 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kletstopic?
Beterschap! Rust maar goed uit!Brennuss schreef:Klinkt lekker Sush!
Ik ben ziek. Heb net een poging gedaan om nog even te slapen maar er was één of andere maloot bezig met zijn motor of zo. Ik ga zo weer lekker op de bank liggen, beetje tv kijken.
Ik kreeg trouwens net een sms'je van een vriendin: "Suus! Gaat onze date nog door vanavond?" Ik dacht echt: fuuuuuuuuuuck! Vergeten! Maar ik ga wel ff, vind het echt lullig om af te zeggen en het wordt toch wel gezellig. Alleen ik maak het niet te laat hoor. Moet echt op tijd mijn bed in vanavond. En even geen rosé voor mij vanavond, even een cola'tje haha!
Lagom, ik heb je topic verder niet gevolgd maar hoe staat het met het niet-alcohol-drinken? Gaat dat goed?
Gast- Gast
Haha ja hoor al was het vrijdag iets lastiger. Ik was uit met mensen die ik al lang niet meer had gezien en die vonden mijn non alcoholische plan maar niks. Nu kan ik op zich wel tegen dat pushen hoor dus ik heb voet bij stuk gehouden maar op een gegeven moment dacht ik wel, mss eentje? Maar ik heb het niet gedaan!
Ik heb toch maar even de was opgehangen, ben ik niet compleet nutteloos geweest vandaag.
Ik heb toch maar even de was opgehangen, ben ik niet compleet nutteloos geweest vandaag.
Gast- Gast
Hé goed bezig zeg! Als mensen aan mij vragen of ik nog iets wil drinken (alcohol) dan zeg ik eigenlijk altijd 'ja'. Ik ben heel makkelijk over te halen.
Ik moet nu nog het konijnenhok schoonmaken. Geen zin in, maar ik ga het NU doen. Dan ben ik daar klaar mee, en dan even stofzuigen en dan ff lekker ontspannen in bad!
Ik moet nu nog het konijnenhok schoonmaken. Geen zin in, maar ik ga het NU doen. Dan ben ik daar klaar mee, en dan even stofzuigen en dan ff lekker ontspannen in bad!
Gast- Gast
Bij mij is er ook nog niks nuttigs uit mijn handen gekomen vandaag. Kwam om 2 uur (!) mijn bed uit, schandalig laat eigenlijk, en heb alleen maar tv gekeken en even achter de pc gezeten. Na het eten móet ik echt iets aan mijn schoolwerk gaan doen, moet echt nog wat verslagen maken. Ik stel dat al veel te lang uit..
Sushi, konijnenhok al klaar inmiddels?
Sushi, konijnenhok al klaar inmiddels?
Gast- Gast
Hier hetzelfde.. En dan raak ik gefrustreerd en móet ik van mezelf gaan leren, en dan lukt het helemaal niet meer -_-Auxo schreef:Bij mij is er ook nog niks nuttigs uit mijn handen gekomen vandaag. Kwam om 2 uur (!) mijn bed uit, schandalig laat eigenlijk, en heb alleen maar tv gekeken en even achter de pc gezeten. Na het eten móet ik echt iets aan mijn schoolwerk gaan doen, moet echt nog wat verslagen maken. Ik stel dat al veel te lang uit..
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:HTC desire
Noooo.. waarom heeft die telefoon die functie.. ik wil 'm ook, maar die functie lijkt mij ook nogal deprimerend
Gast- Gast
Het nuttigste dat ik vandaag heb uitgevoerd is een cadeautje kopen in de stad Moet eigenlijk zo nog even met een surprise bezig, vier morgen nog Sinterklaas met mijn familie.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn Samsung Galaxy S doet dat ook!June schreef:Smikkell schreef:HTC desire
Noooo.. waarom heeft die telefoon die functie.. ik wil 'm ook, maar die functie lijkt mij ook nogal deprimerend
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Hahaha hoe is het inmiddels met de kater(s)?
Ik was gisteravond alweer vroeg thuis en behoorlijk nuchter, dus geen last van een kater! Ik heb heerlijk de hele middag in de stad gezeten/gelopen met een vriendin, heel gezellig en toen bleek dus dat ze hier ook kwam en ik heb dus geeeeeeeeeeeen idee wie zij is en zij weet wel wie ik ben
Ik ga zo nog ff opruimen, eten en dan BZV kijken!
Ik was gisteravond alweer vroeg thuis en behoorlijk nuchter, dus geen last van een kater! Ik heb heerlijk de hele middag in de stad gezeten/gelopen met een vriendin, heel gezellig en toen bleek dus dat ze hier ook kwam en ik heb dus geeeeeeeeeeeen idee wie zij is en zij weet wel wie ik ben
Ik ga zo nog ff opruimen, eten en dan BZV kijken!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
wc-eend schreef:Mijn Samsung Galaxy S doet dat ook!June schreef:Smikkell schreef:HTC desire
Mijn Nokia N97mini ook hoor
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Lijkt me best irritant om dat dan niet te weten, Roze Roos! Wilde ze dat niet zeggen?
Suus- Lady Post-a-lot
Nee!! Ze zei "ik hint je wel op het forum" en ze was niet zo actief met reageren, dus dat maakt het moeilijker om het te achterhalen! Uiteraard weet ze hoe nieuwgsierig ik ben en dat ik dat dus mega frustrerend vind!
Roze Roos- Ratel
Oh, ik zou het ook ontzettend frustrerend vinden hoor! Maar vind je het niet erg dat er een bekende hier zit?
Suus- Lady Post-a-lot
Catootje schreef:Hier hetzelfde.. En dan raak ik gefrustreerd en móet ik van mezelf gaan leren, en dan lukt het helemaal niet meer -_-Auxo schreef:Bij mij is er ook nog niks nuttigs uit mijn handen gekomen vandaag. Kwam om 2 uur (!) mijn bed uit, schandalig laat eigenlijk, en heb alleen maar tv gekeken en even achter de pc gezeten. Na het eten móet ik echt iets aan mijn schoolwerk gaan doen, moet echt nog wat verslagen maken. Ik stel dat al veel te lang uit..
Ja erg is dat he. Ik ben blij als ik er vanaf ben ik juni, heb echt geen zin meer in school.
Gast- Gast
Fijn dat je de frustratie herkent haha! Euhm ja aan de ene kant wel, maakt het wel wat minder anoniem, maar aan de andere kant is dat wel het risico, ze herkende mij ook pas nadat ik een foto geplaatst had.. Ik zat al zo te twijfelen over de foto haha! Ik ben sowieso wel "kieskeurig" in wat ik erop zet, dus dat zal niet zoveel veranderen.. Maar goed, het is weer anders als het een collage ofzo zou zijn.. Nog meer mensen met bekenden op het forum die je niet van het forum kent?
Roze Roos- Ratel
Ik zit in mijn eerste jaar, dus ik zal nog wel even moeten helaasAuxo schreef:Catootje schreef:Hier hetzelfde.. En dan raak ik gefrustreerd en móet ik van mezelf gaan leren, en dan lukt het helemaal niet meer -_-Auxo schreef:Bij mij is er ook nog niks nuttigs uit mijn handen gekomen vandaag. Kwam om 2 uur (!) mijn bed uit, schandalig laat eigenlijk, en heb alleen maar tv gekeken en even achter de pc gezeten. Na het eten móet ik echt iets aan mijn schoolwerk gaan doen, moet echt nog wat verslagen maken. Ik stel dat al veel te lang uit..
Ja erg is dat he. Ik ben blij als ik er vanaf ben ik juni, heb echt geen zin meer in school.
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Catootje schreef:Ik zit in mijn eerste jaar, dus ik zal nog wel even moeten helaasAuxo schreef:Catootje schreef:Hier hetzelfde.. En dan raak ik gefrustreerd en móet ik van mezelf gaan leren, en dan lukt het helemaal niet meer -_-Auxo schreef:Bij mij is er ook nog niks nuttigs uit mijn handen gekomen vandaag. Kwam om 2 uur (!) mijn bed uit, schandalig laat eigenlijk, en heb alleen maar tv gekeken en even achter de pc gezeten. Na het eten móet ik echt iets aan mijn schoolwerk gaan doen, moet echt nog wat verslagen maken. Ik stel dat al veel te lang uit..
Dan heb je nog even te gaan inderdaad..
Gast- Gast
Jup! En ik ben ook al in bad geweest goed heAuxo schreef:Sushi, konijnenhok al klaar inmiddels? [/color]
Gast- Gast
Zo jij bent goed bezig zeg terwijl je een kater hebt!
Roze Roos- Ratel
En ben je inmiddels ook over je kater heen, Sushi?
Suus- Lady Post-a-lot
Hahaha RR ik sta ook van mezelf te kijken!
De kater is er nog een beetje (zit nu chips te eten, ik had ineens sterk de behoefte aan iets zouts), maar het gaat een stuk beter dan vanochtend. Het helpt natuurljik ook mee dat ik lekker in bad ben geweest en dus lekker opgefrist ben. Wel goed ook dat ik vanavond nog even naar een vriendin ga. Dan kom ik nog even buiten, frisse neus halen en zo. Maar ik zal wel blij zijn als ik vanavond in mijn (vers opgemaakte schone) bed lig haha!
De kater is er nog een beetje (zit nu chips te eten, ik had ineens sterk de behoefte aan iets zouts), maar het gaat een stuk beter dan vanochtend. Het helpt natuurljik ook mee dat ik lekker in bad ben geweest en dus lekker opgefrist ben. Wel goed ook dat ik vanavond nog even naar een vriendin ga. Dan kom ik nog even buiten, frisse neus halen en zo. Maar ik zal wel blij zijn als ik vanavond in mijn (vers opgemaakte schone) bed lig haha!
Gast- Gast
Sushi schreef:Jup! En ik ben ook al in bad geweest goed heAuxo schreef:Sushi, konijnenhok al klaar inmiddels? [/color]
Goed bezig inderdaad! Heb jij mét kater mooi maar even meer gedaan dan ik zónder kater!
Gast- Gast
Whoohoo!!! Maar ik vind het ook gek hoor. Want soms heb ik niks gedaan op zaterdagavond en dan ben ik zondag verschrikkelijk lui. Maar soms ga ik uit of zoals gisteravond zit ik bij iemand thuis en drink ik (te) veel en heb ik een kater, en dan ineens ben ik ontzettend actief. Ik vind het bijzonder vreemdAuxo schreef:Sushi schreef:Jup! En ik ben ook al in bad geweest goed heAuxo schreef:Sushi, konijnenhok al klaar inmiddels? [/color]
Goed bezig inderdaad! Heb jij mét kater mooi maar even meer gedaan dan ik zónder kater!
Gast- Gast
Bluh, ik ben echt heel erg verkouden. Ik krijg dan altijd zo zin in vet eten, dus ik ga zo lekker friet eten hehehe.
Gast- Gast
Ik ben gisteren wezen stappen in Amsterdam. Was weer super maar ik lag pas om 6 uur in bed.. Was dus wel een beetje brak vandaag (had ws. ook iets te maken met de hoeveelheid gedronken wijn ). Heb nog een poging tot studeren gedaan maar dat wilde niet echt lukken! Nu dus maar lekker lui doen, zo even in mn boek lezen en dan heel vroeg naar bed
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: