Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga eens wat doen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
SS: veel plezier/eetsmakelijk
net terug van (vervangende)huisarts, heb pillen gekregen voor mijn hart
hier moet ie weer rustig van worden, want het is echt bloed irritant! moet wel oppassen met aan het verkeer deelnemen, zei de apotheek ook
heb er net 1 genomen dus ff kijken wat er gebeurd(moeheid, duizeligheid,verminderd reactievermogen)zijn de belangrijkste bijwerkingen
lunchtijd! geroosterd brood met een slaatje erop:)
net terug van (vervangende)huisarts, heb pillen gekregen voor mijn hart
hier moet ie weer rustig van worden, want het is echt bloed irritant! moet wel oppassen met aan het verkeer deelnemen, zei de apotheek ook
heb er net 1 genomen dus ff kijken wat er gebeurd(moeheid, duizeligheid,verminderd reactievermogen)zijn de belangrijkste bijwerkingen
lunchtijd! geroosterd brood met een slaatje erop:)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik denk dat ik maar eens een beschuitje neem, lang geleden dat ik dat gegeten heb
Gast- Gast
Lily schreef:geloof dat SS zo`n beetje te enige is die niks heeft
blegh ik wil naar huis m`n bedje in. Voel me echt niet goed.
Haha, ik heb van het weekend in bed gelegen he! Dus ik HAD wel wat.
En ik woon zo ver weg van jullie weg jullie kunnen me niet aansteken!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Lily schreef:geloof dat SS zo`n beetje te enige is die niks heeft
blegh ik wil naar huis m`n bedje in. Voel me echt niet goed.
Haha, ik heb van het weekend in bed gelegen he! Dus ik HAD wel wat.
En ik woon zo ver weg van jullie weg jullie kunnen me niet aansteken!
Zij niet, ik wel Ik heb nog wel een besmettelijke koortslip in de aanbieding?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Tullow schreef:Alex, misschien een stomme vraag hoor, maar hoe ben jij over die kast gesprongen/geklommen? Echt, ik maak me daar het meest druk om. Dat ik er niet in één keer overheen kom ofzo en daar veel tijd mee verlies. 's Nachts lig ik serieus wakker om te bedenken wat de beste manier is om over die kast te komen..
Euhhhh .... ik geloof gewoon aanloopje, springen, knie erop, beide voeten erop (die moeten er allebei plat opgestaan hebben he!!! Let daarop!) en er weer af. Volgens mij deed ik dat automatisch zo. Het maakt ook niet uit hoe je er overheen gaat, als je maar je voeten allebei plat erop hebt gezet.
Gast- Gast
alles kan SS, maar vooruit omdat jij het weekend al ziek bent geweest mag je je nu goed voelen
Gast- Gast
Whaha ik heb een ex die mij elke keer aanspreekt, en heel geïnteresseerd is... maar hij heeft een vriendin. Stiekem heeft die meid qua uiterlijk wel wat van mij weg Scary!
Gast- Gast
Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je vriend een nieuwe vriendin heeft die op jou (dus zijn ex) lijkt, hij nog niet over je heen is.
Gast- Gast
Hee cool heb jij ook selectie voor de politie gedaan dan? (Ik niet hoor, maar ik vind dat wel interessant.) Waarom moeten je voeten allebei plat op de kast gestaan hebben? Ik zou geloof ik ook niet zomaar over een kast kunnen springen, haha.Alex schreef:Tullow schreef:Alex, misschien een stomme vraag hoor, maar hoe ben jij over die kast gesprongen/geklommen? Echt, ik maak me daar het meest druk om. Dat ik er niet in één keer overheen kom ofzo en daar veel tijd mee verlies. 's Nachts lig ik serieus wakker om te bedenken wat de beste manier is om over die kast te komen..
Euhhhh .... ik geloof gewoon aanloopje, springen, knie erop, beide voeten erop (die moeten er allebei plat opgestaan hebben he!!! Let daarop!) en er weer af. Volgens mij deed ik dat automatisch zo. Het maakt ook niet uit hoe je er overheen gaat, als je maar je voeten allebei plat erop hebt gezet.
Gast- Gast
Alex schreef:Tullow schreef:Alex, misschien een stomme vraag hoor, maar hoe ben jij over die kast gesprongen/geklommen? Echt, ik maak me daar het meest druk om. Dat ik er niet in één keer overheen kom ofzo en daar veel tijd mee verlies. 's Nachts lig ik serieus wakker om te bedenken wat de beste manier is om over die kast te komen..
Oh, dat wist ik niet. Dat je je voeten plat op de kast moest hebben gezet. Bedankt! Maar jij hebt die tests allemaal nog gedaan en daarna ben je nog afgewezen? Pfff, hoop zo dat ik doorga!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Alex schreef:Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je vriend een nieuwe vriendin heeft die op jou (dus zijn ex) lijkt, hij nog niet over je heen is.
Tsja wie weet, als ie op msn mij aanspreek... lijkt hij me altijd iets te enthousiast!
Gast- Gast
Ja, ik ben vorig jaar juni geweest geloof ik. Je voeten hoeven ook niet plat op de kast te hebben gestaan ook bedenk ik me nu, je moet wel met beide voeten op de kast hebben gestaan (een stap zetten telt ook). Ik ben helaas afgekeurd omdat ze me niet stressbestendig genoeg vonden. Als ze dat nú zouden zeggen zou ik dat geloven, vorig jaar voelde ik me zo zelfverzekerd en ik dacht dat ook overgebracht te hebben. Volgens mij hebben ze me afgekeurd omdat ik verteld heb over de gewapende overval waar ik een tijdje door slag van ben geweest. Mocht ik ooit nog een keer solliciteren vertel ik zo min mogelijk.
Gast- Gast
Oja dat heb je inderdaad wel eens verteld, dat je af was gewezen en dat je dacht dat het door dat verhaal over die overval kwam.
Gast- Gast
Een gewapende overval is ook niet niets! Aan de ene kant snap ik wel dat je daar niet te lang over na moet denken, maar je moet het ook niet opkroppen, dan komt het er op een later moment wel uit!
Tullow- Kletskop
Ik ga maar eens een broodje eten!
Tullow- Kletskop
Patriesje schreef:Whaaa heb me net ingeschreven voor een nieuwe opleiding