Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaan en kleine prinses zeggen: Hooooooooooooooi!
Wij zitten even achter de pc onze (nou ja, mijn) mail te checken en even te gluren hoe het hier is. Net allebei een tukkie gedaan, maar de hond (van zus) die hier ook een dagje logeert, blafte ons wakker vanwege de postbode. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wij zitten even achter de pc onze (nou ja, mijn) mail te checken en even te gluren hoe het hier is. Net allebei een tukkie gedaan, maar de hond (van zus) die hier ook een dagje logeert, blafte ons wakker vanwege de postbode. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Doet me aan mijn eigen hond denken, Sjaan. Als ik te lang in bed lig gaat ie blaffen en stampen in de bench, zodat ik wel wakker moet worden
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:Een gewapende overval is ook niet niets! Aan de ene kant snap ik wel dat je daar niet te lang over na moet denken, maar je moet het ook niet opkroppen, dan komt het er op een later moment wel uit!
Precies, ik heb er een paar maanden last van gehad, maar het was daarna over. Ik ging weer fietsen in het donker enzo. En natuurlijk ben ik altijd op mijn hoede, maar dat is toch iedereen? Dat heb ik ook in het gesprek gezegd, maar blijkbaar was dat niet goed ofzo. Moet je ongevoelig zijn voor dat soort dingen. Sorry, maar dat is volgens mij niemand.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik ga naar BOBBEJAANLAND !!!!!!!
en ik ga gillen in elke achtbaan wahahahaah
JEEEEEEEEEEJ! Supergaaf!
Gast- Gast
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik ga HBO bedrijfseconomie doen.
Ik heb me aangemeld voor de werken en leren opleiding, nu nog op zoek naar een baan
En het begint in September
Ik heb me aangemeld voor de werken en leren opleiding, nu nog op zoek naar een baan
Gast- Gast
WHOEHOEOEOEOEOEOE!!!!
Leuk Patriesje! Ook weer een nieuwe uitdaging dus
Tullow- Kletskop
Klinkt leuk,Patriesje.
Al een baan op het oog daarvoor?
Al een baan op het oog daarvoor?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Patriesje schreef:Ik ga HBO bedrijfseconomie doen.
Ah leuk, waar ga je het doen?
Gast- Gast
Alex schreef:Tullow schreef:Een gewapende overval is ook niet niets! Aan de ene kant snap ik wel dat je daar niet te lang over na moet denken, maar je moet het ook niet opkroppen, dan komt het er op een later moment wel uit!
Precies, ik heb er een paar maanden last van gehad, maar het was daarna over. Ik ging weer fietsen in het donker enzo. En natuurlijk ben ik altijd op mijn hoede, maar dat is toch iedereen? Dat heb ik ook in het gesprek gezegd, maar blijkbaar was dat niet goed ofzo. Moet je ongevoelig zijn voor dat soort dingen. Sorry, maar dat is volgens mij niemand.
Dan ga ik in ieder geval goed nadenken over wat ik zeg.. Maar ik heb (gelukkig) ook nog nooit zoiets mee gemaakt.
Tullow- Kletskop
Tullow, hij lag bij mij op de bank te slapen en kleine prinses (mijn nichtje dus) lag in mijn slaapkamer (naast de woonkamer) dus we schrokken ons allebei een hoedje van die gekke hond. Pfff....
Nou, wij gaan even een boterhammetje eten, tot straks en anders tot vanavond!
Trouwens, heeft PM zich vandaag alweer gemeld hier?
Nou, wij gaan even een boterhammetje eten, tot straks en anders tot vanavond!
Trouwens, heeft PM zich vandaag alweer gemeld hier?
Nee nog geen zicht op een baan.
Zal binnenkort maar eens beginnen met open sollicitaties en zal bij mijn intake gesprek eens horen of de school ook iets voor je kan betekenen daarin.
@Sunny, ik ga dan in L.eeuwarden studeren
Zal binnenkort maar eens beginnen met open sollicitaties en zal bij mijn intake gesprek eens horen of de school ook iets voor je kan betekenen daarin.
@Sunny, ik ga dan in L.eeuwarden studeren
Gast- Gast
Haha Sjaan, dat kan ik me voorstellen.
Als ik een dutje doe op de bank, komt onze hond me meestal na een half uurtje weer wakker maken. Dan voel ik ineens een natte neus in m'n gezicht. Volgens mij komt ie dan echt even 'checken'.
Als ik een dutje doe op de bank, komt onze hond me meestal na een half uurtje weer wakker maken. Dan voel ik ineens een natte neus in m'n gezicht. Volgens mij komt ie dan echt even 'checken'.
Tullow- Kletskop
Ik vind het ook erg spannend, vond het ook een grote stap om me ook echt aan te melden
Gast- Gast
Patriesje schreef:Ik vind het ook erg spannend, vond het ook een grote stap om me ook echt aan te melden
Welkom tot het studentenleven dan
Ik moet nog een jaar hierna!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:
Welkom tot het studentenleven dan
Ik moet nog een jaar hierna!
Ik moet dan nog 4 jaar
Ook flauw, toen ik het aan mijn ouders vertelde kreeg ik als antwoord:
Ow dan worden we de eerst 4/5 jaar geen opa en oma..
Niets iets van goed van je ofzo nee alleen dat.
Gelukkig zijn mijn schoonouders andersom zeker mijn schoonmoeder die vind het echt super dat ik het toch ga doen.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: