Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ooooh wat spannend dat je nu toch door bent bij de politie! Heb je gewoon opnieuw gesolliciteerd? Ik heb die sporttest gehaald in 3.39, je moet zorgen dat je alle onderdelen netjes uitvoert en geen fouten maakt, dan haal je het. Weet je hoe de sporttest gaat? Anders moet je even dit filmpje bekijken!
Onze vakantie was al met al goed. Het hotel viel tegen, het weer was bagger en het zwembadwater was nog ijskoud. We hebben het wel ontzettend lekker gehad met z'n drietjes, dat maakte veel goed. Maar we gaan niet meer naar Turkije
Onze vakantie was al met al goed. Het hotel viel tegen, het weer was bagger en het zwembadwater was nog ijskoud. We hebben het wel ontzettend lekker gehad met z'n drietjes, dat maakte veel goed. Maar we gaan niet meer naar Turkije
Gast- Gast
ProudMama schreef:Leuk he, zwanger zijnHappydobby schreef:Goedemorgen, had nauwelijks geslapen vanacht. Lang leve maagzuur!
Nu pas net uit bed.
Ja heel leuk PM, zullen we afspreken, allebei op 10 juli bevallen. Dat is een mooie datum
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
30 juni is de selectiedag...
Dus ik heb niet zo heel lang meer en volgende week ga ik ook nog een weekje weg, dus dan komt het oefenen er ook niet van, ben ik bang! Ik ben echt zo onsportief.. ben zo bang dat ik het niet haal!
Dus ik heb niet zo heel lang meer en volgende week ga ik ook nog een weekje weg, dus dan komt het oefenen er ook niet van, ben ik bang! Ik ben echt zo onsportief.. ben zo bang dat ik het niet haal!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Stuiterbal schreef:Ik ben er heel even vandoor. Even het alles knapste kindje van Limburg halen
wilde eigenlijk de hele wereld zeggen maar dan kom ik ook als een ontaarde moeder over hahaha
Inderdaad, dat kan natuurlijk ook helemaal niet
Gast- Gast
Ga ik niet halen vrees ik.Happydobby schreef:ProudMama schreef:Leuk he, zwanger zijnHappydobby schreef:Goedemorgen, had nauwelijks geslapen vanacht. Lang leve maagzuur!
Nu pas net uit bed.
Ja heel leuk PM, zullen we afspreken, allebei op 10 juli bevallen. Dat is een mooie datum
Zoals ik me nu voel twijfel ik al over 10 juni..
Gast- Gast
Alex schreef:Bimbam schreef:Oeh, ik ga vanavond met mijn moeder en zusje naar We Will Rock You!!!
Gaaaaaaaf! Veel plezier alvast!
Dank je! Komt vast wel goed
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
hoi allemaal!
Ik ben heel slecht te pas vandaag
Ik heb zin om niks te doen.. maar eigenlijk moet ik wel wat doen
Gast- Gast
Alex schreef:Ooooh wat spannend dat je nu toch door bent bij de politie! Heb je gewoon opnieuw gesolliciteerd? Ik heb die sporttest gehaald in 3.39, je moet zorgen dat je alle onderdelen netjes uitvoert en geen fouten maakt, dan haal je het. Weet je hoe de sporttest gaat? Anders moet je even dit filmpje bekijken!
Ooh, balen van de vakantie. En dat terwijl jullie er zo aan toe waren! Gelukkig hebben jullie het toch gezellig gehad met jullie drietjes
Ik heb uiteindelijk 3x zo'n sollicitatieformulier ingevuld; 3x is scheepsrecht he Ik had 31 mei intake gesprek en voorlichting en was ik gelukkig gelijk door.
Maar ik ben echt het meest bang voor die sporttest. Ik weet precies hoe die gaat (mijn schoonvader zit ook bij de politie), maar ik zie allerlei horrorscenario's voor me (hoe ik over die kast heendonder bijvoorbeeld).
Tullow- Kletskop
O jee, gaat het niet goed PM?
Tullow- Kletskop
ProudMama schreef:Ga ik niet halen vrees ik.
Moet je morgen weer naar de gyn, of ga je weer bellen?
Happydobby- Ratel
Het heerst een beetje de laatste dagen geloof ik. Niemand heeft zin, iedereen is huilerig en niet fit...Jade schreef:hoi allemaal!
Forum- virus?
Gast- Gast
Alex, misschien een stomme vraag hoor, maar hoe ben jij over die kast gesprongen/geklommen? Echt, ik maak me daar het meest druk om. Dat ik er niet in één keer overheen kom ofzo en daar veel tijd mee verlies. 's Nachts lig ik serieus wakker om te bedenken wat de beste manier is om over die kast te komen..
Tullow- Kletskop
Morgenmiddag. Ik kijk het gewoon ff aan, zal vast wel weer afzakken zoals meestal.Happydobby schreef:ProudMama schreef:Ga ik niet halen vrees ik.
Moet je morgen weer naar de gyn, of ga je weer bellen?
Komt ook door de hoestbuien, dan span je je buikspieren en dan gaan we weer...
Gast- Gast
Iedereen hoor je de laatste dagen hier...Lily schreef:ik denk het pm of 1 iemand is gestart en de rest aangestoken
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het heerst een beetje de laatste dagen geloof ik. Niemand heeft zin, iedereen is huilerig en niet fit...Jade schreef:hoi allemaal!
Forum- virus?
verschrikkelijk! ik heb hoofdpijn..en verder gewoon hangerig! heb enorm lang in mijn bed gelegen terwijl ik normaal altijd om 8 uur wakker ben.. ik hoop dat het straks wat beter gaat.. er wacht nog een smerig huis op mij
Gast- Gast
Beterschap allemaal.
Happydobby- Ratel
Jij mag ook meedoen, jij hebt slecht geslapen en last van maagzuur!Happydobby schreef:Beterschap allemaal.
Gast- Gast
Ik ben gister ook thuis gebleven, had zo'n koppijn! Hele nacht niet geslapen door verkoudheid, bleh! Lekker dagje thuis rond gehangen en ook tot 12.00 uur in bed blijven liggen
Tullow- Kletskop
Ik heb leuk nieuws! Ik ga gezellig vanavond weer met een studiegenoot eten, degene die nog over was!
Gast- Gast
geloof dat SS zo`n beetje te enige is die niks heeft
blegh ik wil naar huis m`n bedje in. Voel me echt niet goed.
blegh ik wil naar huis m`n bedje in. Voel me echt niet goed.
Gast- Gast
Pff ik doe nu al 3 dagen hetzelfde..
Word rond half 10 wakker dus ga uit bed.
Zet de computer aan en ga tussen 12 en 1 pas aankleden.
Terwijl ik nog heel veel te doen heb/ wil doen
Word rond half 10 wakker dus ga uit bed.
Zet de computer aan en ga tussen 12 en 1 pas aankleden.
Terwijl ik nog heel veel te doen heb/ wil doen
Gast- Gast
Ik ga lekker lunchen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: