Dagcafé
+28
Lavendel
Tullow
Oasis
Toet
Zwerver
girli
Qiara
Ambivalence
Phileine
Snoes
Kaboutertje
Susan
TwistedAngel
Monte
VeryCherry
ExpressoB
Atelier Madame
Burn
Chocolate Cookie
Happydobby
bolus26
Suus
Inge
Jordana
May
Bimbam
Sjaantje
Laquisia
32 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell, ik kan me op dit moment heel slecht uitdrukken. Maar ik ben het eens met PM. Ik wil je wel een dikke knuffel geven
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Die knuffel is al heel erg fijn._Leah_ schreef:Smikkell, ik kan me op dit moment heel slecht uitdrukken. Maar ik ben het eens met PM. Ik wil je wel een dikke knuffel geven
Gast- Gast
Smik, klinkt heel heftig en ingewikkeld allemaal.....ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat therapie als een ui is, het moet afgepeld worden voordat je bij de kern kan komen. En dat doet pijn. Een hele dikke knuffel van mij
Gast- Gast
Wat lief..Storm schreef:Smik, klinkt heel heftig en ingewikkeld allemaal.....ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat therapie als een ui is, het moet afgepeld worden voordat je bij de kern kan komen. En dat doet pijn. Een hele dikke knuffel van mij
Gast- Gast
Het probleem is alleen dat ik al bang word en om me heen ga slaan wanneer iemand naar die ui kijkt, laat staan als iemand iets wil pellen. Ik durf het zelf niet eens..
Gast- Gast
Klopt, struisvogelpolitiek... Ben er bekend mee
Ik vraag me af of het niet zou kunnen dat het bij jou allemaal wel zo ver gaat komen als het nu 'had moeten zijn' maar dat je er gewoon langer over doet omdat het zo veel is, het verdriet zo diep zit. In dat geval zou het een kwestie zijn van blijven doorzetten, hoe moeilijk het ook is. Beetje het verhaal van de haas en de schildpad die een wedstrijdje deden, ken je dat? Hopelijk geef je ook aan je hulpverleners aan dat je merkt dat je je gevoelens niet herkent. Als je dat zegt, kunnen zij er namelijk meer mee dan wanneer je helemaal niets zegt.
Hoe kom je nu je weekends door? Heb je dagtherapie eigenlijk? Of ben je doordeweeks intern? Is er een mogelijkheid om een tijdje permanent opgenomen te worden? Zodat de weekends voor jou ook minder onprettig aanvoelen? Wellicht kun je je daardoor doordeweeks beter openstellen, in de wetenschap dat je in het weekend niet alleen bent en dus minder geneigd bent om dingen binnen te houden, uit angst?
Ach, wellicht zijn dit dingen waar je al lang en breed over nagedacht hebt en besproken hebt en ben ik een enorme spuit 11. Maar ik hoop gewoon voor jou dat het beter met je zal gaan. Want ik vind het heel heel heel naar voor je dat je nu door zo'n periode heen gaat.
Maar van de andere kant, je bént er maar mooi mee bezig, hoe moeilijk het ook is! Je bent gestopt met je verdriet weg te drinken en dat is een heel dappere stap van je geweest. Ik heb met eigen ogen gezien (met mijn moeder) hoe het ook anders af zou kunnen lopen dus ik ben trots op je dat je wel met je herstel bezig bent.
Misschien is het vergelijkbaar met mijn knie-operatie: de dag dat ik een nieuwe knie krijg, is heel belangrijk maar ik ben nog wel een jaar bezig met herstellen. De dag dat jij in therapie ging, is een hele belangrijke maar ook jij bent nog lang bezig met je herstel.
Ik vraag me af of het niet zou kunnen dat het bij jou allemaal wel zo ver gaat komen als het nu 'had moeten zijn' maar dat je er gewoon langer over doet omdat het zo veel is, het verdriet zo diep zit. In dat geval zou het een kwestie zijn van blijven doorzetten, hoe moeilijk het ook is. Beetje het verhaal van de haas en de schildpad die een wedstrijdje deden, ken je dat? Hopelijk geef je ook aan je hulpverleners aan dat je merkt dat je je gevoelens niet herkent. Als je dat zegt, kunnen zij er namelijk meer mee dan wanneer je helemaal niets zegt.
Hoe kom je nu je weekends door? Heb je dagtherapie eigenlijk? Of ben je doordeweeks intern? Is er een mogelijkheid om een tijdje permanent opgenomen te worden? Zodat de weekends voor jou ook minder onprettig aanvoelen? Wellicht kun je je daardoor doordeweeks beter openstellen, in de wetenschap dat je in het weekend niet alleen bent en dus minder geneigd bent om dingen binnen te houden, uit angst?
Ach, wellicht zijn dit dingen waar je al lang en breed over nagedacht hebt en besproken hebt en ben ik een enorme spuit 11. Maar ik hoop gewoon voor jou dat het beter met je zal gaan. Want ik vind het heel heel heel naar voor je dat je nu door zo'n periode heen gaat.
Maar van de andere kant, je bént er maar mooi mee bezig, hoe moeilijk het ook is! Je bent gestopt met je verdriet weg te drinken en dat is een heel dappere stap van je geweest. Ik heb met eigen ogen gezien (met mijn moeder) hoe het ook anders af zou kunnen lopen dus ik ben trots op je dat je wel met je herstel bezig bent.
Misschien is het vergelijkbaar met mijn knie-operatie: de dag dat ik een nieuwe knie krijg, is heel belangrijk maar ik ben nog wel een jaar bezig met herstellen. De dag dat jij in therapie ging, is een hele belangrijke maar ook jij bent nog lang bezig met je herstel.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop echt dat je de rust en acceptatie vindt die je zo hard nodig hebt, want dit klinkt allemaal echt niet fijn. Hang on there..
Gast- Gast
Sjalalaan, is je mcflurry lekker?
Leah, hoe gaat t met jou? Had nog naar je gevraagd vandaag hier in het dagcafe.
Leah, hoe gaat t met jou? Had nog naar je gevraagd vandaag hier in het dagcafe.
Gast- Gast
Haay!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoesje! had je de foto's al op je coomputer gezet? Ik heb de coladoppen nog niet verzameld, haha. Zal dat morgen gaan doen.
Gast- Gast
Jaah hij is al op! Hij was alleen al deels gesmolten eer ik eraan begon dus alle Rolo-caramelstukjes waren naar de bodem gezakt hahaha!Storm schreef:Sjalalaan, is je mcflurry lekker?
Was in Oss naar het ziekenhuis geweest, heb daar naderhand nog wat te eten gehaald en op weg naar huis kwam ik in mijn eigen woonplaats wéér die grote gele M tegen en toen heb ik daar mijn ijsje gehaald
Gast- Gast
Stormpie
Nee sorry ik heb ze nog niet op mijn computer gezet, maar dat ga ik morgen doen, beloofd! Heb het zondag, gisteren en vandaag zo druk gehad dat het er niet van is gekomen. Je krijgt ze morgen, promised!
En ik zie jouw codes wel tegemoet haha
Wanneer gaan we stappen?
Nee sorry ik heb ze nog niet op mijn computer gezet, maar dat ga ik morgen doen, beloofd! Heb het zondag, gisteren en vandaag zo druk gehad dat het er niet van is gekomen. Je krijgt ze morgen, promised!
Wanneer gaan we stappen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Auch... that hurts!Smikkell schreef:Ik denk dat ik de laatste keer dat ik mijn kop in het zand heb gestoken, dat perongeluk in beton heb gedaan
Troost je in ieder geval met de gedachte dat je al het mogelijke doet. Dus je kunt toch trots zijn op jezelf!
Sjaantje schreef:Auch... that hurts!Smikkell schreef:Ik denk dat ik de laatste keer dat ik mijn kop in het zand heb gestoken, dat perongeluk in beton heb gedaan
Troost je in ieder geval met de gedachte dat je al het mogelijke doet. Dus je kunt toch trots zijn op jezelf!
Gast- Gast
Snoes schreef:Stormpie
Wanneer gaan we stappen?
We kunnen ook gaan shoppen. Storm kan nu los met haar H&M bonnen !
Gast- Gast
Smikkell, wat klote dat het op dit moment niet lekker loopt. Ik kan alleen maar zeggen dat therapie inderdaad veel tijd kost en dat kan behoorlijk frustrerend voor jezelf zijn. Elk klein stapje is er een, en in zo'n therapieproces zijn dat heel veel kleine stapjes die genomen moeten worden, zeker als het verdriet en de pijn zo diep zit.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Of eerst shoppen, dan drinken en dan stappenRazz_ schreef:Snoes schreef:Stormpie
Wanneer gaan we stappen?
We kunnen ook gaan shoppen. Storm kan nu los met haar H&M bonnen !
Snoes- Lady Post-a-lot
En dat is echt nog héééél zacht uitgedrukt!Smikkell schreef:Razz, ik lees dat jij heel hard kunt boeren..
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha ik moet nog bijkomen van zaterdag joh komende weekenden zit ik helaas al vol! Maar we gaan snel een keer stappen, beloofd
Gast- Gast
Ik ben ook nog steeds wat duf haha. Had je veel last van je kater dronkie?Storm schreef:Haha ik moet nog bijkomen van zaterdag joh komende weekenden zit ik helaas al vol! Maar we gaan snel een keer stappen, beloofd
En het hoeft ook niet deze maand hoor haha, mij is het eender, maar met jou (oa!) uitgaan lijkt me méér dan gezellig!
Snoes- Lady Post-a-lot
En ooh dat boeren....m'n vriend had het er gister nog over, hij was zwaar onder de indruk
Gast- Gast
Hahaha ja, dat geloof ik dat hij onder de indruk was
En oh edit: ik vind jouw vriend wel een leuke jongen!
En oh edit: ik vind jouw vriend wel een leuke jongen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: