Komt een vrouw bij de dokter
+14
Happydobby
Travelgurly
Sarah1985
SuperGrover
Tunrida
Caramba
Guus
Zwerver
Fearie
Shisha
Angela_1986
Sjaantje
SnowWhite
Spring
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Komt een vrouw bij de dokter
Tea-Leaf schreef:Ik heb hem gisteravond met mijn vriend gekeken, zondag hadden we 'm opgenomen. Voor de tweede keer, voor hem was het de eerste keer.
Natuurlijk hield ik het niet droog toen Luna zij dat ze het niet leuk vond dat mama dood zou gaan
Mijn vriend vond de film "wel leuk" Dat vond ik nou niet echt een goede omschrijving, maar met hem kan je dan ook niet echt analyseren en discussiëren over films.
Dit zei mijn vriend ook. Zei tegen hem waarom kun je dit nu een leuke film noemen?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Zusje schreef:Wat vond jij ervan dan? Ik bedoel, ik heb ook heus zitten janken toen Luna dat zei maar de film verder blegh haha. Ik zie alleen maar een vent die zijn doodzieke vrouw belazerd. Maar goed, misschien moest ik te veel aan iemand denken die ik ken . Ik snap dus ook niet zo goed wat er mooi aan de film was. Goede acteurs, absoluut. Maar het verhaal, daar kan ik echt heel weinig mee. Dat is het meer denk ik.
Ik vond het boek een stuk beter, dat sowieso. Pluspunt vond ik idd het acteerwerk van met name Carice, maar al met al denk ik dat de film beter uit de verf had kunnen komen. De uitgaansscénes, de vele seks.. Dat had allemaal wel wat minder gekund. Misschien mis ik wat diepte. En op een gegeven moment kreeg ik wel een enorme hekel aan Stijn, met zijn hufterige gedrag. Het einde vond ik vlak en daar had ik meer van verwacht.
Al met al wel een dikke voldoende, dat wel.
Gast- Gast
Mss als je het boek gelezen hebt, je wat meer begrip hebt ofzo. Is dat zo? Ik heb het boek nl nooit gelezen.
Gast- Gast
Ik vind types als Stijn vreselijk irritant... Van die mannen die denken dat ze alles en iedereen om hun vinger kunnen winden... Heb me eigenlijk alleen maar zitten ergeren tijdens die film. Alleen een paar stukjes zijn wel ontroerend, maar dat komt meer omdat het hele proces van de kanker ken door mijn moeder.
Gast- Gast
Waarom niet?Spetterdespat schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb hem gisteravond met mijn vriend gekeken, zondag hadden we 'm opgenomen. Voor de tweede keer, voor hem was het de eerste keer.
Natuurlijk hield ik het niet droog toen Luna zij dat ze het niet leuk vond dat mama dood zou gaan
Mijn vriend vond de film "wel leuk" Dat vond ik nou niet echt een goede omschrijving, maar met hem kan je dan ook niet echt analyseren en discussiëren over films.
Dit zei mijn vriend ook. Zei tegen hem waarom kun je dit nu een leuke film noemen?
Gast- Gast
Of je moet het leuk vinden om iemand dood te zien gaan aan kanker... tsja, ieder zijn ding...
Gast- Gast
Goed, mooi, leuk? Maakt het nou echt zoveel verschil hoe je het omschrijft..
En nee, als ik het leuk had gevonden om iemand te zijn sterven aan kanker had ik de afgelopen jaren wel wat meer feestjes gevierd..
En nee, als ik het leuk had gevonden om iemand te zijn sterven aan kanker had ik de afgelopen jaren wel wat meer feestjes gevierd..
Gast- Gast
Zusje schreef:Mss als je het boek gelezen hebt, je wat meer begrip hebt ofzo. Is dat zo? Ik heb het boek nl nooit gelezen.
Ja, dat had ik wel een beetje.
Gast- Gast
Mwa, in het boek had ik wel meer sympathie voor Stijn, in de film vond ik het gewoon een verslaafde sukkel die zijn driften niet onder controle had.
Gast- Gast
Ik vond en vind Stijn in het boek ook een klootzak, maar heb toch ook weer symphatie voor hem.Noa schreef:Mwa, in het boek had ik wel meer sympathie voor Stijn, in de film vond ik het gewoon een verslaafde sukkel die zijn driften niet onder controle had.
Gast- Gast
Ik vond het boek beter en moest daar echt een traantje bij weg pinken. De film vond ik tegenvallen, omdat ik vond dat bepaalde aspecten uit het boek niet goed naar voren kwam in de film.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
*Gniffel*Travelgurly schreef:
Wel grappig, in de Veronica gids stond : komt een vrouw IN de dokter!
Gast- Gast
Zusje schreef:Mss als je het boek gelezen hebt, je wat meer begrip hebt ofzo. Is dat zo? Ik heb het boek nl nooit gelezen.
Ik vind juist dat hij in de film sympatieker werd neergezet dan in het boek. Daar vond ik persoonlijk de nadruk nog veel meer liggen op wat voor een eikel hij is. Ik kon ook weinig respect voor hem opbrengen. In de film vind ik het nog steeds wel een eikel maar kan ik hem beter " begrijpen".
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb de film een jaar geleden gekocht. Vind em ronduit slecht. Het boek daarentegen is zooo mooi en heb het nu al 3x gelezen en iedere keer huil ik als een gek bij het laatste stuk. Die diepgang kon ik totaal niet terugvinden in de film. Ik vond het een platte, ordinaire film (in de discotheek waar die vrouw haar borst eraf scheurt, die scene waar ze naakt schilderen in het huis, vond het allemaal nergens op slaan). Ze hadden een zoveel betere film ervan kunnen maken..
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Ehh?Nala schreef:Ik heb de film een jaar geleden gekocht. Vind em ronduit slecht. Het boek daarentegen is zooo mooi en heb het nu al 3x gelezen en iedere keer huil ik als een gek bij het laatste stuk. Die diepgang kon ik totaal niet terugvinden in de film. Ik vond het een platte, ordinaire film (in de discotheek waar die vrouw haar borst eraf scheurt, die scene waar ze naakt schilderen in het huis, vond het allemaal nergens op slaan). Ze hadden een zoveel betere film ervan kunnen maken..
Gast- Gast
Ja in die droom, Storm. Vreselijk stuk inderdaad. Vlak voor de borstamputatie.
Ik vond het boek ook geen meesterwerk, maar wel een stuk beter dan de film. De manier van schrijven van Kluun maakt het nare karakter van Stijn beter.
Ik vond het boek ook geen meesterwerk, maar wel een stuk beter dan de film. De manier van schrijven van Kluun maakt het nare karakter van Stijn beter.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb em in de bios gezien en nu deze week thuis. Beide keren niet hoeven huilen terwijl ik normaal echt om alles kan janken.. Vind het ovrigens wel een mooie film..!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb wel begrip voor dergelijke situaties, was ook een beetje betrokken in iets dergelijks maar er niet in meegegaan uiteindelijk. Maar bij die film kon ik totaal geen sympathie voelen voor Stijn eigenlijk. Hij is gewoon een ontzettende hufter en zij gaat dood. Wat is er dan zo mooi aan het verhaal?
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb wel begrip voor dergelijke situaties, was ook een beetje betrokken in iets dergelijks maar er niet in meegegaan uiteindelijk. Maar bij die film kon ik totaal geen sympathie voelen voor Stijn eigenlijk. Hij is gewoon een ontzettende hufter en zij gaat dood. Wat is er dan zo mooi aan het verhaal?
Daarokm vond ik het boek ook tig malen beter, omdat daar de gevoelens veel beter naar voren komen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ok thanx! Ik kan me dan ook wel voorstellen dat als je het boek gelezen hebt, je de film mss ook wel goed vindt. Juist omdat je dan wat meer achtergrondinformatie hebt...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Dokter Deen
» Dokter frustratie...
» Vertrouwen op dokter?
» Dokter bellen?
» Dokter Deen
» Dokter frustratie...
» Vertrouwen op dokter?
» Dokter bellen?