Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geur uit meubels babykamer krijgen.

+5
Monnie
Pien
chipa
Monte
Theezakje13
9 plaatsers

Ga naar beneden

Geur uit meubels babykamer krijgen. Empty Geur uit meubels babykamer krijgen.

Bericht  Theezakje13 ma 6 jun 2011 - 1:25

De meubels op de babykamer staan hier al een kleine 2 maandjes.
Maar de geur van de meubels blijft erg hangen.
Heeft er iemand goede tips om die geur weg te krijgen?
Ben namelijk met de babywas begonnen en vind het zonde als die lucht in de kleertjes trekt.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geur uit meubels babykamer krijgen. Empty Re: Geur uit meubels babykamer krijgen.

Bericht  Monte ma 6 jun 2011 - 1:28

Niet om je bang te maken maar er is ooit op tv geweest(en in de krant) dat babymeubelen(die vaak in China worden gemaakt) ''ingespoten'' worden met bepaalde behandelproductie die echt gif zijn. De enige manier volgens deskundigen was om tweede hands te kopen of je meubeltjes een ruime tijd te laten staan en dan goed door te luchten.
Dus denk de beste manier om de ramen elke dag open te zetten zodat de chemicaliën eruit gaan
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Geur uit meubels babykamer krijgen. Empty Re: Geur uit meubels babykamer krijgen.

Bericht  chipa ma 6 jun 2011 - 1:31

Wij hadden dat ook met de meubeltjes. Vaak het kamertje luchten is het beste. Daarnaast heb ik ook zwitsal geurbuiltjes in de kast hangen. Heerlijk, als je de kast opent ruik je die zwitsal geur!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:32

Ik was er ook bang voor, maar ik ruik helemaal niks! Het enige wat ik ruik is de verf van de kozijnen enz.

Van Robijn heb je ook een Refresh spray, voor kleding is dat officieel, maar even sprayen in de kamer is ook lekker fris.

Waar komen je meubels vandaan?

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 ma 6 jun 2011 - 1:34

ProudMama schreef:Ik was er ook bang voor, maar ik ruik helemaal niks! Het enige wat ik ruik is de verf van de kozijnen enz.

Van Robijn heb je ook een Refresh spray, voor kleding is dat officieel, maar even sprayen in de kamer is ook lekker fris.

Waar komen je meubels vandaan?

Wij hebben ze bij Van Asten in Tilburg gekocht.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:37

Misschien kan je de winkel even bellen? Die hebben misschien wel de tip, want in de winkel moet het natuurlijk ook goed ruiken...

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 ma 6 jun 2011 - 1:39

chipa schreef:Wij hadden dat ook met de meubeltjes. Vaak het kamertje luchten is het beste. Daarnaast heb ik ook zwitsal geurbuiltjes in de kast hangen. Heerlijk, als je de kast opent ruik je die zwitsal geur!

Luchten doe ik al 2 maanden lang, met de deurtjes en laatjes open.
die geurbuiltjes vind ik nog een goede tip!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Pien ma 6 jun 2011 - 1:55

wij hadden dat ook, ik heb toen van Robijn geurbuiltjes gekocht (3 stuks voor 2,29) en in de commode en kledingkast neergelegd. nu als ik de kamer oploop ruik ik de geurbuiltjes nog steeds, echt heerlijk!!

wees niet te overdadig met geurbuiltjes, ik had er namelijk 6 gekocht en 6 gebruikt. in elke lade van de commode, in beide deuren van de hang/legkast en in een lade van de hang/ legkast. Na 2 uur ongeveer heb ik het al veranderd en heb ik geurbuiltjes weg gehaald. Heb er nu nog 3 liggen! De andere ligt op zolder, 1 in een badkamerkastje en 1 in de schuur waar het heel muffig rook!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Monnie ma 6 jun 2011 - 1:56

Wij hebben ook veel gelucht en ook geurbuiltjes gebruikt. Daarna was de lucht wel weg.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Happydobby ma 6 jun 2011 - 1:59

Regelmatig even afnemen met een natte doek en veel luchten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien ma 6 jun 2011 - 2:35

Happydobby schreef:Regelmatig even afnemen met een natte doek en veel luchten.
dat heeft hier niet geholpen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Theezakje13 ma 6 jun 2011 - 3:14

Pien schreef:
Happydobby schreef:Regelmatig even afnemen met een natte doek en veel luchten.
dat heeft hier niet geholpen!

elke keer als ik de bovenverdieping sop, dan neem ik de babykamer al mee. dus kan niet echt zeggen dat het helpt!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  PapillonRose ma 6 jun 2011 - 21:07

Hier ook veel gelucht en geurbuiltjes van Zwitsal bij de kleertjes. Dat werkt in elk geval tegen meubelluchtjes in de kleding vond ik, en uiteindelijk heeft het luchten ook wel geholpen. Maar dat heeft wel zowat 2 maanden geduurd als ik het me goed herinner, ik bleef maar verf / meubeltjes / etc. ruiken laughcry Gelukkig rook het in de kast al gauw fris met de geurbuiltjes smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 21:20

Ik heb 3 weken alle kastdeurtje open gezet en zo vaak mogelijk de raam open gezet. Ook had ik er van die Robijn geurzakjes inliggen.
Toen ik alles ging gebruiken viel het allemaal reuze mee met de geur

Gast
Gast

Bericht  LeeuwLeeuw di 7 jun 2011 - 0:34

Hier ook geurbuiltjes van de zwitsal in de kast! Heerlijk! Help goed om de kleertjes fris te houden.

En gewoon steeds de ramen enz. op laten, heeft toch z'n tijd nodig.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Fearie di 7 jun 2011 - 6:38

Ik heb hier veel gelucht en als ik boven schoonmaakte met een sopje nam ik de meubels meteen mee. Nu moet ik ook zeggen dat ze niet echt stonken (was namelijk een showmodel) en had dus al in de winkel gestaan.
Het idee van de geurbuiltjes ga ik hier ook nog wel ff proberen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: