Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Brave huisvrouw..Zusje schreef:Oh ik ga de was ophangen. Was het haast vergeten. Das belangrijker! Fijne avond meiden!
Truste
Gast- Gast
Alex schreef:Lexius (?) is hier. Er moet hier zeker geen piemel in, want ik ben ongesteld maar dat kan helemaal niet, want ik schijn een buik te hebben alsof ik zwanger ben. Ik ben chagrijnig en ik voel me vadsig en een mega olifant en ik ben het zat dat er elke keer zogenaamd leuke grapjes worden gemaakt alsof ik de grootste lulla op aarde ben. Zo.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Oh ik ga de was ophangen. Was het haast vergeten. Das belangrijker! Fijne avond meiden!
Belangrijker dan seks? Jij ook een fijne avond!
Merai- Ratel
Merai schreef:Smikkell schreef: Daaaaaar moeeeeet eeeen piemel innnn, daaar moet een piemel innnnn!
Ja dat móet wel
Oh ik had vandaag zo'n mooi meisje in de winkel, ik ging er letterlijk van blozen
Gast- Gast
Smikkell schreef:(weg)
Hoezo heb je dit nu al weggehaald...? Ik heb het niet eens gezien
Merai- Ratel
Ik haat het huishouden en ik hou van seks. Ik word denk ik man.
En nu ga ik denk maar slapen..
En nu ga ik denk maar slapen..
Gast- Gast
Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
***Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
+1Smikkell schreef:***Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Merai schreef:Smikkell schreef: Daaaaaar moeeeeet eeeen piemel innnn, daaar moet een piemel innnnn!
Ja dat móet wel
Oh ik had vandaag zo'n mooi meisje in de winkel, ik ging er letterlijk van blozen
Nou dat kan toch! Het is dat ik erg van piemels houd (en van W. natuurlijk ) maar anders zou ik voor haar overwegen om lesbisch te worden
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Nee je bent Reva's flauwe grapje tot uitvoering aan het brengen zeker..
Merai- Ratel
Je kan heel snel iets aanpassen. Zolang er geen nieuw bericht is staat er niet '1x bewerkt om... 'Smikkell schreef:Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
Daar ken ik er genoeg van..Merai schreef: Nou dat kan toch! Het is dat ik erg van piemels houd (en van W. natuurlijk ) maar anders zou ik voor haar overwegen om lesbisch te worden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Nou mijn hilarische avond is in ieder geval in 1 keer omgeslagen.
Gast- Gast
Echt?ProudMama schreef:Je kan heel snel iets aanpassen. Zolang er geen nieuw bericht is staat er niet '1x bewerkt om... 'Smikkell schreef:Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar ken ik er genoeg van..Merai schreef: Nou dat kan toch! Het is dat ik erg van piemels houd (en van W. natuurlijk ) maar anders zou ik voor haar overwegen om lesbisch te worden
Ja echt? Nee dat heb ik zo nog nooit gehad, maar jeez.. had het er echt warm van haha, wel bijzonder, flirten met een vrouw
Merai- Ratel
Jaaaa...Smikkell schreef:Echt?ProudMama schreef:Je kan heel snel iets aanpassen. Zolang er geen nieuw bericht is staat er niet '1x bewerkt om... 'Smikkell schreef:Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Echt?ProudMama schreef:Je kan heel snel iets aanpassen. Zolang er geen nieuw bericht is staat er niet '1x bewerkt om... 'Smikkell schreef:Er staat nog niet eens onder '1 keer bewerkt om..'ProudMama schreef:Ik ook niet...Merai schreef:Smikkell schreef:(weg)
Yep!
Merai- Ratel
Hmm hmm..Merai schreef:Smikkell schreef:Daar ken ik er genoeg van..Merai schreef: Nou dat kan toch! Het is dat ik erg van piemels houd (en van W. natuurlijk ) maar anders zou ik voor haar overwegen om lesbisch te worden
Ja echt? Nee dat heb ik zo nog nooit gehad, maar jeez.. had het er echt warm van haha, wel bijzonder, flirten met een vrouw
Gast- Gast
Merai- Ratel
Ik]*#'*@@#[/quote] Ik vind dat mensen niet gemeen tegen jou mogen doen.Alex schreef:****
[email=*#'*@@#
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: