Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Inderdaad. Je blijft van andermans vriend af, zeker als het die van je beste vriendin is.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Jen_ schreef:_Leah_ schreef:Jen_ schreef:Leah, wat erg zeg. Heeft ze op zijn minst wel haar excuus aangeboden? Beloofd het niet tegen je vriend te zeggen? Had ze spijt, moest ze huilen? Wat een naaistreek zeg. je vriendin die je al zo lang kent, dat verwacht je toch nooit. Gatverdamme.
Op al je vragen kan ik nee beantwoorden.
Nouja wat raar zeg. Hoe reageerde ze dan, als ik vragen mag?
Ze bleef maar zeggen dat ze niks aan haar gevoelens kon doen. Dat ze verliefd is geworden op J. En al sinds het moment dat ik iets met hem kreeg jaloers op mij was.
Oke, ze kan er inderdaad niets aan doen dat ze verliefd op hem word. Maar ze bezit toch over een stel hersenen die haar doen denken dat ze deze streek niet kan flikken?
Sorry dat ik zo verbitterend over kom op dit moment. Ik vind jullie reacties echt heel lief, hartverwarmend. Bedankt voor alle virituele knuffels. Ze doen me goed.
Dan nog had ze wel wat meer empathie kunnen tonen ipv steeds te zeggen dat ze niks aan haar gevoel kan doen. Je blijft gewoon van het vriendje van je vriendin af, zelfs als de relatie over is! En dan nog hadden ze het netter af kunnen handelen dan dit. Het lijkt wel aslof ze totaal geen berouw heeft!
Gast- Gast
Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Gast- Gast
Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Gast- Gast
ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sjee Leah, wat een drama. En wat verschrikkelijk hoe je zó belazerd kunt worden! Enerzijds in iemand die je al bijna je hele leven kent, met wie je ongetwijfeld álles hebt gedeeld omdat jullie zulke hechte vriendinnen waren. En anderzijds iemand met je wie je gelukkig leek te zijn, die jij liefhad.
Dit is echt de grootste naaistreek die je als vriendin iemand aan kunt doen. Dat zijn gewoon geen vriendinnen meer te noemen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Dit is echt de grootste naaistreek die je als vriendin iemand aan kunt doen. Dat zijn gewoon geen vriendinnen meer te noemen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Gast- Gast
God Leah, wat een #%(-streek! Ik vind sowieso wel dat je er snel achter bent! Zo'n man is je niet waard!
Gast- Gast
Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Gast- Gast
Groot?ProudMama schreef:Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Gast- Gast
Dik?Smikkell schreef:Groot?ProudMama schreef:Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Gast- Gast
Breed?Smikkell schreef:Dik?Smikkell schreef:Groot?ProudMama schreef:Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Gast- Gast
Krom?Smikkell schreef:Breed?Smikkell schreef:Dik?Smikkell schreef:Groot?ProudMama schreef:Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Breed?Smikkell schreef:Dik?Smikkell schreef:Groot?ProudMama schreef:Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Lang
Strak ???
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo ver ik weet voldeed deze man niet aan opvallende lichamelijke kenmerken en was niet corpulent.Smikkell schreef:Breed?Smikkell schreef:Dik?Smikkell schreef:Groot?ProudMama schreef:Nee, hij was niet klein.Lejow schreef:ProudMama schreef:Calvin nogwat? Geen idee...Reva schreef:Heeft Storm eigenlijk een reactie gehad van euh..dingus? Ik weet niet hoe hij heet
Klein"?
Voor verder signalement kunt u zich wenden tot forummer met de naam Storm.
Gast- Gast
Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Gast- Gast
Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Ik ken een Dove Dick...
Deaf Dick...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: