Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Dan gaan de buren zo raar kijken joh en laatst was ik ook al vergeten de balkondeur te sluiten...
Gast- Gast
Zusje schreef:Meer? Wat?!
Het hoeft ook niet maar hmmm nou ja... Niks, laat maar . Ik zal eens smsen, kijken of er al geslapen wordt enzo .
Haha
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Die van mij moet ik even oppompen..Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Wilde jij ook nog gaan seksen vanavond? Of betreft dit je wonderbaarlijk uitgebreide verzameling speeltjes?
Voor op de jellyfish met verlengstuk had een rits ook zeer zeker praktisch geweest. Maar ik dacht vooral aan plassen.
Die was toch voor Q?
Merai- Ratel
Anders wordt het ook zo warm..Zusje schreef:Dan gaan de buren zo raar kijken joh en laatst was ik ook al vergeten de balkondeur te sluiten...
Gast- Gast
Daaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in, daaaaaaaaar moeeeet eeeen piemel innnn!!Reva schreef:Wat is Lexius stil.
Gast- Gast
Neehee, die voor Q moest ik nog komen. Deze was voor mij en toen wilde Q er ook eentje, maar toen kwam ik niet meer in de stad.Merai schreef:Smikkell schreef:Die van mij moet ik even oppompen..Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Wilde jij ook nog gaan seksen vanavond? Of betreft dit je wonderbaarlijk uitgebreide verzameling speeltjes?
Voor op de jellyfish met verlengstuk had een rits ook zeer zeker praktisch geweest. Maar ik dacht vooral aan plassen.
Die was toch voor Q?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in, daaaaaaaaar moeeeet eeeen piemel innnn!!Reva schreef:Wat is Lexius stil.
Merai- Ratel
Niet?Merai schreef:Smikkell schreef:Daaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in, daaaaaaaaar moeeeet eeeen piemel innnn!!Reva schreef:Wat is Lexius stil.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Neehee, die voor Q moest ik nog komen. Deze was voor mij en toen wilde Q er ook eentje, maar toen kwam ik niet meer in de stad.Merai schreef:Smikkell schreef:Die van mij moet ik even oppompen..Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Ik heb mn Hema jumpsuit aan. Een ritsje in het kruis had makkelijk geweest, maar ik klaag niet.
Die was toch voor Q?
Oohoo :cyclops:
Merai- Ratel
En nu alles van de laatste 30 bladzijden in *** veranderen Leuk voor de ochtengroep
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet?Merai schreef:Smikkell schreef:Daaaaaaaaaaaaaaar moet een piemel in, daaaaaaaaar moeeeet eeeen piemel innnn!!Reva schreef:Wat is Lexius stil.
Tja, moeten moeten..
Merai- Ratel
Jij bent van de leuke grapjes...Reva schreef:En nu alles van de laatste 30 bladzijden in *** veranderen Leuk voor de ochtengroep
Gast- Gast
Reva schreef:En nu alles van de laatste 30 bladzijden in *** veranderen Leuk voor de ochtengroep
Nou doe je best, ik doe niet mee
Merai- Ratel
Ik vind het ook wel een beetje veel werk en zo januari/februariMerai schreef:Reva schreef:En nu alles van de laatste 30 bladzijden in *** veranderen Leuk voor de ochtengroep
Nou doe je best, ik doe niet mee
Gast- Gast
Smikkell schreef: Daaaaaar moeeeeet eeeen piemel innnn, daaar moet een piemel innnnn!
Ja dat móet wel
Oh ik had vandaag zo'n mooi meisje in de winkel, ik ging er letterlijk van blozen
Merai- Ratel
Of gewoon 20 pagina's vanaf nu volzetten met **********. Gaat sneller.Reva schreef:En nu alles van de laatste 30 bladzijden in *** veranderen Leuk voor de ochtengroep
Gast- Gast
Reva schreef:Hebben jullie wel het biechttopic gezien
Neee? Ik zal eens even gaan kijken
Merai- Ratel
Lexius (?) is hier. Er moet hier zeker geen piemel in, want ik ben ongesteld maar dat kan helemaal niet, want ik schijn een buik te hebben alsof ik zwanger ben. Ik ben chagrijnig en ik voel me vadsig en een mega olifant en ik ben het zat dat er elke keer zogenaamd leuke grapjes worden gemaakt alsof ik de grootste lulla op aarde ben. Zo.
Gast- Gast
Oh ik ga de was ophangen. Was het haast vergeten. Das belangrijker! Fijne avond meiden!
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: