Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Wat attent van je dat je dat even met ons deelt!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wel sms'n?Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Ja vind ik ook. Wees blij dat ik niet hysterisch ben Meestal heb ik diverse huilbuien als mijn zus op vakantie is omdat ik denk dat ze dood is
Smikk: volg de vlucht online. Al vanaf vanmorgen 9u
Gast- Gast
Ahhh. Vandaar!Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Ja vind ik ook. Wees blij dat ik niet hysterisch ben Meestal heb ik diverse huilbuien als mijn zus op vakantie is omdat ik denk dat ze dood is
Niet te druk maken he.. Hoelang blijft ze weg?
Gast- Gast
Daar zit blijkbaar toch ook de EHEC-bacterie niet in..ProudMama schreef:Smikkell: Beetje late reactie, maar wat was er nou met de tauge?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik haat het huishouden en ik hou van seks. Ik word denk ik man.
En nu ga ik denk maar slapen..
I feel you! Hier gaat geen sex komen vnvnd iig. Ik ga nog een aflevering Miranda kijken en dan ook slapen. Morgen ben ik alleen op het werk! Best gek als je net ergens begint haha. Maar het is er leuk .
Ik denk dat ik woensdagavond een taart bak voor mijn collega's van de andere afdeling. Ik had het beloofd als ik terug zou komen en donderdag is mijn vader jarig dus vond het wel een mooie gelegenheid (hij kreeg een herseninfarct op mijn laatste werkdag en ze hebben heel erg meegeleefd met me, zo lief). Maar wat voor taart zal het worden???
Gast- Gast
Maar wel (weer) een Nederlander besmet.Smikkell schreef:Daar zit blijkbaar toch ook de EHEC-bacterie niet in..ProudMama schreef:Smikkell: Beetje late reactie, maar wat was er nou met de tauge?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Brave huisvrouw..Zusje schreef:Oh ik ga de was ophangen. Was het haast vergeten. Das belangrijker! Fijne avond meiden!
En zeker erg veel beddengoed te wassen
Truste
Nee hoor, op mijn bed is maar 1 keer gesext . Maar de was hangt!
Gast- Gast
Merai schreef:Smikkell schreef:Neehee, die voor Q moest ik nog komen. Deze was voor mij en toen wilde Q er ook eentje, maar toen kwam ik niet meer in de stad.Merai schreef:Smikkell schreef:Die van mij moet ik even oppompen..
Die was toch voor Q?
Oohoo :cyclops:
Nog geen jellyfish voor mij
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind dat mensen niet gemeen tegen jou mogen doen.[/quote]Smikkell schreef:Ik]*#'*@@#Alex schreef:****
[email=*#'*@@#
Maar jij mag wel zeggen dat er een piemel in moet? Alsof dat niet gemeen is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ahhh. Vandaar!Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Vorig jaar heb ik zo hysterisch gegild en gejankt de hele avond lang omdat mijn ouders een oproep hadden gemist van een nummer met ons netnummer (ik was bij ze) en ik overtuigd was dat het de ouders van de vriendin waren waarmee zij op vakantie was, om te zeggen dat ze dood waren. Dus mijn ouders voor mijn gemoedsrust geprobeerd die ouders te bereiken, op internet gezocht etc. Mijn zus gebeld (die nam niet op want was lekker aan het stappen) en ik de hele avond brullen Het jaar daarvoor ook toen er werd gebeld en er aan de andere kant engels werd gesproken en daarna werd opgehangen
Eind juni komt ze terug.
Gast- Gast
Iets wat slaat op jouw vader.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik haat het huishouden en ik hou van seks. Ik word denk ik man.
En nu ga ik denk maar slapen..
I feel you! Hier gaat geen sex komen vnvnd iig. Ik ga nog een aflevering Miranda kijken en dan ook slapen. Morgen ben ik alleen op het werk! Best gek als je net ergens begint haha. Maar het is er leuk .
Ik denk dat ik woensdagavond een taart bak voor mijn collega's van de andere afdeling. Ik had het beloofd als ik terug zou komen en donderdag is mijn vader jarig dus vond het wel een mooie gelegenheid (hij kreeg een herseninfarct op mijn laatste werkdag en ze hebben heel erg meegeleefd met me, zo lief). Maar wat voor taart zal het worden???
Speciale plannen voor zijn verjaardag? Toch weer een bijzonder moment!
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Ik]*#'*@@# Ik vind dat mensen niet gemeen tegen jou mogen doen.Alex schreef:****
[email=*#'*@@#
Gast- Gast
[quote="Alex"]
Dat is toch lief dat ik jou dan gun?Smikkell schreef:Maar jij mag wel zeggen dat er een piemel in moet? Alsof dat niet gemeen is.
Gast- Gast
Ik gun dat niet iedereen.Zusje schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Ik]*#'*@@# Ik vind dat mensen niet gemeen tegen jou mogen doen.Alex schreef:****
[email=*#'*@@#
Gast- Gast
Pff.. lang weg ook.Reva schreef:Smikkell schreef:Ahhh. Vandaar!Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Het vliegtuig doet rondjes boven vliegveld, ze mogen nog niet landen denk ik
Vorig jaar heb ik zo hysterisch gegild en gejankt de hele avond lang omdat mijn ouders een oproep hadden gemist van een nummer met ons netnummer (ik was bij ze) en ik overtuigd was dat het de ouders van de vriendin waren waarmee zij op vakantie was, om te zeggen dat ze dood waren. Dus mijn ouders voor mijn gemoedsrust geprobeerd die ouders te bereiken, op internet gezocht etc. Mijn zus gebeld (die nam niet op want was lekker aan het stappen) en ik de hele avond brullen Het jaar daarvoor ook toen er werd gebeld en er aan de andere kant engels werd gesproken en daarna werd opgehangen
Eind juni komt ze terug.
Er komt binnenkort een plekje vrij bij mij op therapie..
Gast- Gast
Qiara schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Neehee, die voor Q moest ik nog komen. Deze was voor mij en toen wilde Q er ook eentje, maar toen kwam ik niet meer in de stad.Merai schreef:Smikkell schreef:Die van mij moet ik even oppompen..
Die was toch voor Q?
Oohoo :cyclops:
Nog geen jellyfish voor mij
Gast- Gast
Q! Hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Zusje, brownies