Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!
+17
Ugly Betty
Niekske
Travelgurly
Guus
Silver
TukTuk
TwistedAngel
Flippin' Bitch
meisjesmama
Susan
Laquisia
Monte
Sarah1985
Pussycat
Atelier Madame
Lejow
Puk
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!
Wat gaaf Glo! Zal vast heel erg romantisch en mooi worden.
Gast- Gast
Ja, dat weet je nooit van tevoren, maar volgens mij wordt het een topdag. Vooral als het weer meewerkt. Ik zoek alleen nog een lied om voor hen te zingen. Het enige lied dat bij me blijft hangen, is Geef mij nu je angst voor in het stadhuis, maar eigenlijk wilde ik iets voor in de kerk. Even zoeken nog dus!
Laatst aangepast door Gloria op di 7 jun 2011 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je hebt vast prachtige (moderne) kerkelijke liedjes, die over de liefde gaan. Of iets in een grote zussen thema ofzo. Lijkt me erg mooi!
Gast- Gast
Gloria schreef:Don't you love it when that happens?Zora schreef:* lichtje gaat branden *Susan schreef:Gaat J trouwen?
I know!! Dit soort dingen lukt mij nou nooit
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Gloria schreef:Don't you love it when that happens?Zora schreef:* lichtje gaat branden *Susan schreef:Gaat J trouwen?
Bij mij ook. Nu al.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
De vrijgezellenfeest die ik vorige week had kostte 60 euro!
Hier hadden wij een workshop van 4 uur bij, en gourmetten en heeel veel drank. Dat laatste was gewoon zelf geregeld. Scheelt ook veel in de kosten. Voor de rest hadden ze zelf een foto tocht door het dorp gedaan. En toen we de bruid gingen ophalen hadden we een high tea bij haar thuis. Dus ook een goed gevulde dag!
Hier hadden wij een workshop van 4 uur bij, en gourmetten en heeel veel drank. Dat laatste was gewoon zelf geregeld. Scheelt ook veel in de kosten. Voor de rest hadden ze zelf een foto tocht door het dorp gedaan. En toen we de bruid gingen ophalen hadden we een high tea bij haar thuis. Dus ook een goed gevulde dag!
Gast- Gast
Noa schreef:Jemig... dat is toch niet normaal.... en dan heb je daarvoor dus paintballen, steengrillen en bowlen... wie heeft daar nou allemaal zin in op 1 dag... Het gaat mij er niet eens om of ik het geld heb, maar meer zo van: wil ik mijn geld daaraan besteden? Voor mij geldt dus duidelijk nee... maar het lijkt me ook moeilijk om je aan dit soort verplichtingen te onttrekken...mosio schreef:Noa schreef:Iigh, leuk hoor 100 euro uitgeven aan een dag ''vermaak''...mosio schreef:Wij hadden laatst ook een vrijgezellen feestje van een vriendin van mijn vriend en waren daar allebei uitgenodigd. Wij waren 100 pp kwijt. De bruid moest in een varkenspark door het dorp een pakje condooms verkopen en voor dat geld moest ze weer iets kleins kopen wat ze dan moest ruilen voor iets groters en dat zo door tot wij het met ons allen zat waren.
Daarna zijn we wezen paintballen. 's Avonds zijn we wezen steengrillen en bowlen en tegen het einde van de avond zijn we naar de kroeg gegaan waar ze willden dat iedereen nog 20 pp voor de pot in zou leggen dit vonden wij veel te gek en hebben dat ook niet gedaan
Van mij hoeft zo'n vrijgezellenfeest ook niet en zeker niet met zoveel mensen als zij had. Ik vond het daarbij ook wel erg duur. Maar goed de bruid heeft een erg leuke dag gehad en dat is ook belangrijk.
Ja ik vond het ook wel heel veel geld vooral omdat mijn vriend en ik allebei waren uitgenodigd en dus 200 euro kwijt waren.
Ja ik ben het helemaal met je eens. Maar ik had het idee dat ik een beetje de enige was die het wel heel veel geld vond. Nou waren wij ook het enige stelletje dus waren wij de enige die de kosten dubbel hadden.
Als ik ooit ga trouwen hoeft dit voor mij dus ook helemaal niet. Ik hou hier zowieso totaal niet van. Gelukkig zou dan mijn beste vriendin het organiseren en zij denkt hetzelfde als mij.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kosten vrijgezellendag
» Kleine lunchhapjes vrijgezellendag
» Activiteit ouderen
» Ideeën voor team activiteit
» Activiteit peuter
» Kleine lunchhapjes vrijgezellendag