Kosten vrijgezellendag
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kosten vrijgezellendag
Ik weet dat er meerdere topics over zijn geweest, maar die kon ik niet vinden via de zoek functie.
Wat voor bedrag geven jullie max uit aan een vrijgezellenfeest voor een vriendin?
Wat voor bedrag geven jullie max uit aan een vrijgezellenfeest voor een vriendin?
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kosten vrijgezellendag
Dat ligt eraan hoe breed ik het heb. Ik ben uitgenodigd voor een vrijgezellendag die 120 euro kost en daar had ik best graag naartoe gewild, maar dat kan ik nu gewoon niet echt missen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind rond de €60-70 wel de max en ik zou het mijn vriendinnen ook niet aan doen het veel duurder te maken. Niet iedereen heeft even veel te besteden..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Nou ik vind een bedrag tussen de 80 en 100 euro oke, het blijft veel geld maar ik heb er zelf ook een georganiseerd en als je wat leuks wilt doen en met iedereen rekening wilt houden en ook nog wilt eten en drinken dan zit je zo aan dit geld.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Reeza schreef:Ik vind rond de €60-70 wel de max en ik zou het mijn vriendinnen ook niet aan doen het veel duurder te maken. Niet iedereen heeft even veel te besteden..
Nee, dat kan ik me voorstellen, maar als bruid organiseer je het niet zelf, dus je kunt er ook weinig aan doen hoe duur het is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Volgens mij is de norm van een hele dag € 75-100. Ik vind € 75 vaak wel genoeg als beide partners uitgenodigd zijn, je moet immers ook nog een cadeau geven op de dag zelf.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Soortgelijke onderwerpen
» kosten vrijgezellenfeest
» Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!
» kosten pil
» Bijdrage kinderopvang weer flink omhoog
» Kosten gastouder?
» Vrijgezellendag, een activiteit die bijna niks kost!
» kosten pil
» Bijdrage kinderopvang weer flink omhoog
» Kosten gastouder?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: